• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dammit! Earpieces vergeten (no_chears)


    -

    Heb ik weer. Dat is al de tweede keer dat ik mezelf buiten gesloten heb. Waarom doe ik die sleutel niet standaard in mijn broekzak, seriously...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn Engelse helden mogen me dan misschien niet opmerken op Twitter, maar wat ben ik toch weer blij dat één van mijn Nederlandse helden mijn tweet heeft geretweet en aan zijn favorieten heeft toegevoegd.
    Hij is echt geweldig en ik kan niet wachten tot ik hem over een half jaar weer live mag zien en misschien zelfs met hem op het podium mag staan. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wauw, origineel hoor. Echt wat knap bedacht, hoe ben je er zo opgekomen (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw gewoon wauw. Ik heb totaal niets met het geloof en dan krijg ik een bijbel op mijn verjaardag. T-T


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder denkt dat ik nu met school bezig ben. Ik was ook wel bijna begonnen, maar toen kon ik geen pen vinden dus toen ben ik weer gestopt. Doorzettingsvermogen van niks.

    Feline schreef:
    Wauw gewoon wauw. Ik heb totaal niets met het geloof en dan krijg ik een bijbel op mijn verjaardag. T-T

    Whut? Waarom zou je in hemelsnaam.. iemand een bijbel geven voor zijn/haar verjaardag?
    Omh, mijn vaders kant van de familie is echt gestoord. Mijn zusje is ontsnapt uit het gekkenhuis denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil de make-up uitproberen die ik van mijn beste vriendin heb gekregen en er een mening van iemand over horen, maar ik heb niemand om het aan te vragen. De jongens waar ik mee omga zijn kort door de bocht met hun 'mooi toch' en mijn beste vriendin is druk, waarnaast ik het ook niet aan mn zusjes kan vragen -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het was lekker rustig toen jullie niet thuis waren, ga ergens heen wieberen ofzo.


    'Darling, just hold on'

    Ugh, ik háát colleges van Kist.


    Happy Birthday my Potter!

    Feline schreef:
    Wauw gewoon wauw. Ik heb totaal niets met het geloof en dan krijg ik een bijbel op mijn verjaardag. T-T

    Lekker veel leesplezier toch. *sarcasm* Ik moest het eens lezen en viel al in slaap bij de eerste paar pagina's. Dat er zoveel verschillende soorten bestaan, daar begrijp ik geen drol van.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 15:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij ga ik nu voor de eerste keer dit jaar iets voor Frans doen (cat)

    @Wallace en Gardenzio

    Ben er ook niet echt blij mee


    26 - 02 - '16

    @Erieka Verkopen op Marktplaats zou ik zeggen.

    Volgend jaar niet naar het concert van Olly Murs in de HMH wat wel jammer is, maar ik kan tot die tijd sparen voor een concert van Take That in 2017, als ze weer als een five-piece zullen optreden voor hun jubileum. Tenminste, als het niet gelogen is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Big Hero 6 is zo goed. En triest...
    Men, I love Hiro!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial