• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    GrumpyCat • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17


    Song of the night sinds 4 december: Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    - Sylvie met Stockholm Syndrome van One Direction
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 23:40 ]


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    Ik luister de itunes top 30 op Q-music, of hoe je dat ook noemt. :Y)


    We begrijpen het ;p

    @Erieka, idd, maar er valt weinig aan te doen.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Soms kan ik niet begrijpen dat er werkelijk van die domme quizzen en stories in de top verschijnen met kudo's. Maar goed...


    Ik heb wel eens een poging gewaagd aan dat "Contract 16+" verhaal, en het verhaal stond me echt aan, maar het is zó slecht geschreven... en die heeft haast iedere dag minimaal 6 kudo's. ö

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oei, wat heb je uitgestoken?


    Een paar jaar geleden is mijn stuitje gekneusd geweest, al zat de dokter ook na te denken over dat het gebroken was. Ik was toen door sneeuw uitgegleden toen ik de hond uitliet, en ik heb minimaal vijf minuten even gevoelloos daar gelegen. Ik dacht dat mijn rug gebroken was. Nja, om een lang verhaal kort te maken, nu krijg ik er ieder jaar enorm veel last van door de kou - aangezien ik ook een afwijking heb aan mijn rug trek ik mijn rug echt helemaal in elkaar, wat dus slecht is. En dat loopt over naar mijn stuitje. ><' Maar ja, is weer over zodra het warmer wordt, of ik mezelf een dagje goed ingepakt heb, dus dat doe ik nu. Morgen ben ik weer oké. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Een paar jaar geleden is mijn stuitje gekneusd geweest, al zat de dokter ook na te denken over dat het gebroken was. Ik was toen door sneeuw uitgegleden toen ik de hond uitliet, en ik heb minimaal vijf minuten even gevoelloos daar gelegen. Ik dacht dat mijn rug gebroken was. Nja, om een lang verhaal kort te maken, nu krijg ik er ieder jaar enorm veel last van door de kou - aangezien ik ook een afwijking heb aan mijn rug trek ik mijn rug echt helemaal in elkaar, wat dus slecht is. En dat loopt over naar mijn stuitje. ><' Maar ja, is weer over zodra het warmer wordt, of ik mezelf een dagje goed ingepakt heb, dus dat doe ik nu. Morgen ben ik weer oké. c:


    Dat komt vast omdat ze 16+ zien staan.

    Oei, da's best kut zeg. Ik heb ooit m'n duim verstuikt door zo'n gek die de volleybal keihard op mijn vinger smashte (of hoe je dat ook zegt) en dat voel ik nu soms nog. Niet gek als niemand je helpt met schrijven als je vinger ingepakt zit in steunverband, dus op zich heeft mijn duim nooit echt rust gehad.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Dat komt vast omdat ze 16+ zien staan.

    Oei, da's best kut zeg. Ik heb ooit m'n duim verstuikt door zo'n gek die de volleybal keihard op mijn vinger smashte (of hoe je dat ook zegt) en dat voel ik nu soms nog. Niet gek als niemand je helpt met schrijven als je vinger ingepakt zit in steunverband, dus op zich heeft mijn duim nooit echt rust gehad.


    Jaa, vast wel... maar het is zo jammer, want ik vond het wel een creatief verhaal. Maar goed. Slecht geschreven is voor mij echt een nee.

    Het is inderdaad kut. Maar niets aan te doen natuurlijk. Oh gods... duimen zijn ook misselijk. Maar het zijn beide ook echt plekken die je niet echt rust kunt bieden, dat is het vervelende. En vooral als niemand je dan ook helpt... ugh... lekker dan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa, vast wel... maar het is zo jammer, want ik vond het wel een creatief verhaal. Maar goed. Slecht geschreven is voor mij echt een nee.

    Het is inderdaad kut. Maar niets aan te doen natuurlijk. Oh gods... duimen zijn ook misselijk. Maar het zijn beide ook echt plekken die je niet echt rust kunt bieden, dat is het vervelende. En vooral als niemand je dan ook helpt... ugh... lekker dan.


    Begrijpelijk, ik had dat ook met die WWE story. Leek allemaal interessant, maar nee, hoe ze schrijft. Best jammer, maarja. Ik wil nu ook niet zeggen dat ik geweldig kan schrijven, maar sommige mensen ;s

    Inderdaad. Achja. Hopelijk gaat het bij jou snel beter (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Begrijpelijk, ik had dat ook met die WWE story. Leek allemaal interessant, maar nee, hoe ze schrijft. Best jammer, maarja. Ik wil nu ook niet zeggen dat ik geweldig kan schrijven, maar sommige mensen ;s

    Inderdaad. Achja. Hopelijk gaat het bij jou snel beter (:


    Jaa, dat is zo jammer dan. x: Oh ik schrijf ook zeker niet geweldig, maar soms als ik anderen lees dan ben ik trots op mezelf, ghehe.

    Vast wel. Gewoon rusten en goed voor mezelf zorgen. c: Het is gewoon even vervelend met zitten/liggen en zo. De bank is niet zo geweldig. Ach ja, ik moet maar niet teveel zeiken. I'll be fine.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa, dat is zo jammer dan. x: Oh ik schrijf ook zeker niet geweldig, maar soms als ik anderen lees dan ben ik trots op mezelf, ghehe.

    Vast wel. Gewoon rusten en goed voor mezelf zorgen. c: Het is gewoon even vervelend met zitten/liggen en zo. De bank is niet zo geweldig. Ach ja, ik moet maar niet teveel zeiken. I'll be fine.


    Jij schrijft wel geweldig, serieus! Ik schrijf samen met je he, maar ik vind jou toch beter. Soms denk ik, straks haken mensen alleen al af door mijn hoofdstukken. Da's toch jammer voor jou dan Ö

    Je zeikt niet, het is volkomen begrijpelijk.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Jij schrijft wel geweldig, serieus! Ik schrijf samen met je he, maar ik vind jou toch beter. Soms denk ik, straks haken mensen alleen al af door mijn hoofdstukken. Da's toch jammer voor jou dan Ö

    Je zeikt niet, het is volkomen begrijpelijk.


    Liaaaar. ik vind mezelf echt niet beter schrijven dan jou. Nope. Nevaa. En ik denk nou juist dat het andersom gaat zijn. Agree to disagree then. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind dat jullie allebei fantastisch kunnen schrijven :3


    26 - 02 - '16

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Liaaaar. ik vind mezelf echt niet beter schrijven dan jou. Nope. Nevaa. En ik denk nou juist dat het andersom gaat zijn. Agree to disagree then. xd


    Tss, lalala xp

    @Erieka, awh dankjewel! Ik vind dat jij ook ontzettend goed schrijven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 14:58 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Tss, lalala xp

    @Erieka, awh dankjewel! Ik vind dat jij ook ontzettend goed schrijven.


    Ik heb helaas een writersblock en al een tijdje geen letter meer op papier gezet :c


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Ik heb helaas een writersblock en al een tijdje geen letter meer op papier gezet :c


    Ik herken het, maar momenteel gaat het wel weer. Het jammere bij mij is wel telkens weer dat ik ontzettend veel ideeën heb en constant nieuwe stories begin, maar ik schrijf ze amper af.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Ik herken het, maar momenteel gaat het wel weer. Het jammere bij mij is wel telkens weer dat ik ontzettend veel ideeën heb en constant nieuwe stories begin, maar ik schrijf ze amper af.


    Dat ken ik helaas ook D:


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Dat ken ik helaas ook D:


    Dat is echt zo vervelend! Telkens betrap ik mezelf er op en zeg ik telkens weer dat ik niet mag beginnen met iets nieuws, voordat ik de rest klaar heb. Maar echt nooit doe ik dat, dus ik beloof het mezelf ook nooit. Haha.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Dat is echt zo vervelend! Telkens betrap ik mezelf er op en zeg ik telkens weer dat ik niet mag beginnen met iets nieuws, voordat ik de rest klaar heb. Maar echt nooit doe ik dat, dus ik beloof het mezelf ook nooit. Haha.


    Hahaha, dat is inderdaad zo ja. Ik zeg dan ook altijd tegen mezelf; 'nee Erieka, eerst de rest afmaken!' Ik luister er echter nooit naar :W


    26 - 02 - '16