• Hoi!

    Ben ik weer met een vraag. Ik vroeg me af welke online platforms jullie gebruiken om dingen op te slaan. Ik gebruik nu dus bijvoorbeeld alleen mijn usb-stick, maar dat begint nu nogal tricky te worden, met alle verhalen e.d. die erop staan. Als ik dat ding kwijtraak, dan ben ik dus ook echt alles kwijt. Nu heb ik wel vaker ergens gelezen dat er online dingen bestaan, waar je je bestanden op kan slaan. Dit wil ik dus ook graag doen, als back-up.
    Welke gebruiken jullie? (En waarom?)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zal vanavond eens naar Dropbox kijken. Moet nu eerst mijn examen presenteren voor Nederlands voorbereiden. c:

    Heel erg bedankt voor de antwoorden! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik Dropbox. Mijn vriend heeft het me toen aangeraden, zodat ik overal in kon loggen om bijvoorbeeld aan mijn schoolopdrachten te werken en ik niet telkens iets hoefde te versturen of een USB stick mee hoefde te nemen.. want die vergat ik meestal :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Google Drive voor school en dropbox voor foto's. c:


    wat was dit ookalweer

    Google drive is gemakkelijk voor school: als je een groepswerk hebt, kan je beide tegelijk in hetzelfde document werken!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je geen nieuw account ergens wilt aanmaken, kan je altijd nog een niet-geactiveerde quizlet story maken en daar dingen in dumpen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Als je geen nieuw account ergens wilt aanmaken, kan je altijd nog een niet-geactiveerde quizlet story maken en daar dingen in dumpen

    Dat lijkt me niet heel veilig. Ik deed dat ook een keer en toen crashte quizlet en was ik alles kwijt.
    Plus in een hoofdstuk kunnen maar iets meer dan 12 000 woorden.

    Denk dat de eerder genoemde dingen beter zijn.

    Heeft je pc/laptop misschien een SD kaart ingang (een grote, geen kleine sd ingang) ?
    Die dingen zijn klein en plat. Haast niet kapot te krijgen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 9:55 ]

    Sura schreef:
    Ik gebruik Google Drive.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt