• Ik heb dit gekregen:

    - Harry Potter and the Deathly Hallows part II (als "gezinscadeau" kregen we part I, dus nu is de collectie EINDELIJK compleet)
    - twee chocoladeletters
    - oortjes
    - kousen
    - douchegel
    - album van P!nk (The Thruth About Love)

    Dus ik ben blij^^.

    Nu ben ik dus benieuwd of jullie ook cadeautjes hebben gekregen, en dan ook wat voor cadeautjes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een kersttrein en twee boeken. Meer moet dat voor mij niet zijn.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kreeg het laatste deel van de Gone-serie (boek) en een chocoladeletter :3


    26 - 02 - '16

    Dat is leuk!
    Wij vieren geen Sinterklaas, maar ik heb in totaal twee chocoladeletters gekregen. ;3


    Your make-up is terrible

    Niks (cat)

    Ik ben te stout geweest voor een cadeautje, maar te lief om in de zak mee naar Spanje te gaan.

    Ik heb dit jaar al meer dan genoeg gekregen, dusja, ik snap het wel :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een chocolade reep en A Game of Thrones (het eerste boek van de serie) van George R.R. Martin ^.^

    Chocolade, van school.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb een telefoonhoesje gekregen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh jee, ik voel me verwend ^^

    Een kussen (superzacht), een boek met 30 songs, lyrics en gitaar tabs van Ed Sheeran, twee boxjes, drie chocoladeletters, muts en handschoenen, Lotr De terugkeer van de Koning- het boek, een laptopsticker en een dienblad in de vorm van een Yin-Yang teken met twee waxinelichtjes met een ZEN steen en een beeldje van Boeddha er in :3

    Make-up, een haarborstel, een nieuw armbandje, drop, kauwgom, chocolade, drie flesjes parfum, nog meer snoep en sokken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hij heeft mij dit jaar overgeslagen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij doen niet aan kerst of sinterklaas dit jaar. So nothing for me. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinterklaas heeft me overgeslagen -- maar de Kerstman zal dat niet doen. :Y)

    Cogitatio schreef:
    Sinterklaas heeft me overgeslagen -- maar de Kerstman zal dat niet doen. :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Wij kopen altijd voor iedereen wat, dus ik heb drie boekenleggers gekregen en zeven potjes nagellak. :'D Maar ook een boek met recepten, een pluizige kussensloop (al weet ik niet wat ik daarmee moet want ik heb niet eens een kussen dat erin past, haha) en een chocoladeletter. ^^
    Ik was trouwens niet de enige die dingen dubbel had - mijn zusje heeft nu drie sjaals en mijn vader twee kurkentrekkers.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twee chocolade letters van een chocolade fabriek, de snowfairy showergel van lush, de santa lipscrub van lush, een Boeddha, een normale chocolade letter, twee dingen die ik in mijn kamer kan hangen, een douchepakket met greentea geur, een kaarshouder en een Dopper!


    "Ignite, my love. Ignite."