• Ik heb dit gekregen:

    - Harry Potter and the Deathly Hallows part II (als "gezinscadeau" kregen we part I, dus nu is de collectie EINDELIJK compleet)
    - twee chocoladeletters
    - oortjes
    - kousen
    - douchegel
    - album van P!nk (The Thruth About Love)

    Dus ik ben blij^^.

    Nu ben ik dus benieuwd of jullie ook cadeautjes hebben gekregen, en dan ook wat voor cadeautjes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het boek The fault in our stars van John Green, FOUR Deluxe Edition van One Direction, drie chunks voor mijn Noosa-armband, alle films van the Twilight saga, oortjes, een inklapbare spiegel slash borstel en een thermoskan. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The Fault in our Stars van John Green (in een surprise doos met heel veel pakjes tissues, lol), vanwege mijn klein beetje liefdesverdriet. En een bon van H&M van 20 eurie. Daarnaast ook drie chocolade letters, maar dat was al voor die tijd.

    We deden één surprise en één cadeautje.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Cogitatio schreef:
    Sinterklaas heeft me overgeslagen -- maar de Kerstman zal dat niet doen. :Y)


    16 - 09 - '17

    Het boek The fault in our stars, de allerlaatste Harry Potter film waardoor mijn collectie nu compleet is, een paar nieuwe gympen, een nieuwe broek, een cd van 5 Seconds Of Summer, nagellak en twee chocolade letters.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    We zouden dit jaar alleen het cadeautjesspel doen, maar de Sint heeft alsnog een zak cadeautjes voor de deur geplaatst cx
    Wij krijgen altijd tweedehands en nieuwe dingen (bijvoorbeeld omdat ik van boeken hou en die in de winkel superduur zijn).

    Dus tweedehands:


    - 4 boeken waaronder 1 hardcover
    - aantal kerstkaarten (niet beschreven hoor haha) + kerststickers
    - sleutelhanger
    - lord of the rings risk spel
    - spel met een draak op de voorkant (naam ben ik even vergeten)
    - engels boek over de griekse mythologie
    - pakje speelkaarten van Harry Potter


    En nieuw:

    - Mini serie 'world without end'
    - 2 chocolade letters :3
    - chocolade kikkers xD
    - dieren gummetjes
    - set op papieren kerstballen te maken (precies wat we nodig hebben zonder kerstboom haha xD)


    --

    Svarog schreef:
    We zouden dit jaar alleen het cadeautjesspel doen, maar de Sint heeft alsnog een zak cadeautjes voor de deur geplaatst cx
    Wij krijgen altijd tweedehands en nieuwe dingen (bijvoorbeeld omdat ik van boeken hou en die in de winkel superduur zijn).
    Dit zijn de cadeautjes zonder die van het spel.

    Dus tweedehands:

    - 4 boeken waaronder 1 hardcover
    - aantal kerstkaarten (niet beschreven hoor haha) + kerststickers
    - sleutelhanger
    - lord of the rings risk spel
    - spel met een draak op de voorkant (naam ben ik even vergeten)
    - engels boek over de griekse mythologie
    - pakje speelkaarten van Harry Potter


    En nieuw:

    - Mini serie 'world without end'
    - 2 chocolade letters :3
    - chocolade kikkers xD
    - dieren gummetjes
    - set op papieren kerstballen te maken (precies wat we nodig hebben zonder kerstboom haha xD)


    edit: o shit ik heb m per ongeluk gequote, sorry

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:49 ]


    --

    Ik heb Woordenboeken Duits-Nederlands en omgekeerd gekregen, een soort van kleurboek voor volwassenen en kleurpotloden, een leuk tasje, oorbellen en een headset. Oh en übercoole sokken :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een koptelefoon, Looking for Alaska - boek, Stad van Gevallen Engelen - boek, Fantastic Beasts and where to find them - boek, poster van Middle Earth, chocoladeletter. En een basketbal ik weet niet echt waarom, ik basketbal helemaal niet. Blijkbaar denkt mijn moeder van wel.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niets voor mezelf alleen, maar dat is omdat mijn kerstcadeau - naar het schijnt, duurder is. En voor de familie een iPad. Awesome, hehe. En een overdosis chocolade. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Niks. Meestal doen we wel iets maar dit jaar is mijn thuissituatie niet echt geweldig dus niemand was in de stemming om Sinterklaas te vieren.

    Niks lol.
    Wij vieren het hier niet. En ook geen Kerst. Al een lange tijd niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ook niets gekregen. Zelf geen lekkernijen. :P
    We vieren al lang geen Sinterklaas meer.


    Ik wil een tuin vol egels

    Een bioscoop kaart waarmee ik naar de hobbit kan gaan :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Niets. Gierige vent.
    Maar de sint waarmee we in Haaksbergen op de foto stonden heeft me zijn hand op mijn verre onderrug/kont gegeven.. :l


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb drie canvasdoeken gekregen, twee dingen om mijn kamer mee te versieren en een puzzel van het periodiek systeem. :Y) In de surprise dan. En heel veel snoep bij opa en oma. Met kerst doen wij thuis cadeau's uitwisselen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt