• Ik heb dit gekregen:

    - Harry Potter and the Deathly Hallows part II (als "gezinscadeau" kregen we part I, dus nu is de collectie EINDELIJK compleet)
    - twee chocoladeletters
    - oortjes
    - kousen
    - douchegel
    - album van P!nk (The Thruth About Love)

    Dus ik ben blij^^.

    Nu ben ik dus benieuwd of jullie ook cadeautjes hebben gekregen, en dan ook wat voor cadeautjes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    GrumpyCat schreef:
    Ik kreeg het laatste deel van de Gone-serie (boek) en een chocoladeletter :3


    OMG! Zo'n goeie serie!

    Ik kreeg een reuze Toblerone, zo'n kerstspecial. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Boxen, chocola, 20 euro, kaarshouder+kaars, een doos en ik vergeet nog wat denk ik... ;/


    wat was dit ookalweer

    Een mand voor op mn fiets, een tel hoesje waar je op kan tekenen, Just Dance 2015 en een nieuwe tas^^ niet veel, maar die tas is wel een tas die ik heel graag wilde (ik ben tassen verslaafd) en dus ben ik blij. Maar dat is alleen met mijn familie; met surprises met vriendinnen heb ik drie zakken M&Ms gekregen (ik ben verslaafd) en een Deathly Hallows ketting ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik voel me heel erg verwend (en dat ben ik ook haha).



    Boek + film van 'Haar naam was Sarah', film + boek van 'Der Untergang', Risk en Stabilo stiften.



    Vlaggetjes van Duitsland, Nederland en de EU (Frankrijk had ik al), een HEMA worst USB-stick en een ICE Watch met de vlag van Duitsland.

    I'M SO HAPPY!!!!!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 21:56 ]

    The Monogram Murders van Agatha Christie en Windhaven van George R.R. Martin en Lisa Tuttle. En een chocoladeletter. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Swatz schreef:
    Ik voel me heel erg verwend (en dat ben ik ook haha).



    Boek + film van 'Haar naam was Sarah', film + boek van 'Der Untergang', Risk en Stabilo stiften.



    Vlaggetjes van Duitsland, Nederland en de EU (Frankrijk had ik al), een HEMA worst USB-stick en een ICE Watch met de vlag van Duitsland.

    I'M SO HAPPY!!!!!


    Oké, waar woon je, ik kom die Icewatch van je stelen.
    DIE IS ZO AWESOME, OH MY GOD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn examen van economie. Wij doen niet meer aan Sinterklaas. :c

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 22:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een prachtig horloge (bordeauxrood met goud), Divergent in het Engels, wat me helaas een achterstand op huiswerk aan her opleveren is door het verslavende effect ervan, een paar sokken, nieuwe oortjes, een chocoladeletter, een uitgebreide tekenset en tekenblok en een set van allemaal stickers -degenen die je op pagina's in je tekstboek plakt die van belang zijn en waarvan ik de naam vergeten ben. Ik ben heel erg verwend en blij. (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 23:01 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Pastelkrijt, kleurboek voor volwassenen, stempels en stempelkussentjes, zakwarmers (nooit gedacht dat deze dingen zo awesome zouden zijn:)),acrylverf, een supercoole mini-jutenzak, waar mijn moeder de eerste letter van mijn naam op geborduurd heeft, gevuld met chocolade en pepernoten, blowpens en door mijn moeder gemaakte bloemetjes.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 23:48 ]


    I solemly swear that I am up to no good



    Dit. Boek.

    Echt, als ik eraan denk moet ik al glimlachen.


    Tijd voor koffie.

    Omdat mijn broer nu in Marokko is voor zijn studie, vieren wij het met Kerst :Y).


    i put the fun in funeral

    Eeehm op scoutig kreeg ik een juichsjaal, kinderchampagne, ijsmaker in parapluvorm en een boekje van loesje

    Thuis kreeg ik een choco letter voor de derde keer in mijn eigen letter. Hij is vaak al weg of niet aanwezig

    Bij mijn oom en tante, een paar huissokken, 1d kalender,zaklamp en gebakborden, theeschaaltjes en mokken alvast voor mijn uitzet waar ik voor spaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een decemberkalender en met een spel heb ik een staatslot en een bellenblaas gewonnen (':
    Dus het gaat deze maand vooral om geluk volgens mij


    It's never gonna happen, Guys.

    Parfum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een muts met een baard ^^


    ©1998