• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my god, ze kunnen het niet menen om dit als midseizoensfinale te doen. Ik kan echt niet zolang wachten tot de volgende aflevering, fuckers D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil erover praten - nou willen is een groot woord, het moet gebeuren, maar niemand wil luisteren. Altijd fijn.
    En dan heb ik het niet over iets luchtigs dat in één enkele zin uit te leggen is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Fuuuck. Lees ik eens een keer iets verkeerd, mis ik meteen de deadline. Shit shit shit shit. D:
    Nou eerst maar die opdrachten toch nog maken, denk ik? Daar gaat al mijn slaperigheid en mijn goede voornemen om eens voor twee uur te slapen. Fuck.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kayfabe schreef:
    Ik wil erover praten - nou willen is een groot woord, het moet gebeuren, maar niemand wil luisteren. Altijd fijn.
    En dan heb ik het niet over iets luchtigs dat in één enkele zin uit te leggen is.


    Ik weet niet hoe prettig je het vindt om iemand die je niet kent een bericht te sturen over zoiets, maar als je wilt, zal ik zeker luisteren en mijn best doen je te helpen. Mijn pb staat open.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is te vroeg om in de trein te zitten, behalve als je Erieka heet en een ehbo/bhv-cursus moet doen die om half negen begint. T-T


    26 - 02 - '16

    Mensen weigeren hier zelf na te denken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb echt een hekel aan mensen die zo asociaal zijn dat ze in de trein.zonder oortjes in de meest.belachelijke filmpje kijken, waardoor de hele coupé er last van heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beenspier verrekt. Kga dood.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Werkelijk? Twee die niet op komen dagen en twee die vertraging hebben. En daarvoor ben ik een half uur eerder uit mijn bed gekomen vanochtend? Ugh, ik haat het dat ik de enige ben die die opdracht serieus neemt. Stomme groepsopdrachten. Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan samenwerken.


    Happy Birthday my Potter!

    I need sleep, ben zojuist aan de achtertafel in slaap gevallen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat een aardige man zeg, kuch. Probeer ik beleefd even een praatje te maken negeert ie me :'d


    wat was dit ookalweer

    Oh nee, mooi niet dat ik nu een voorstelling skip voor jullie. Dan hadden jullie er maar moeten zijn, of überhaupt gewoon iets moeten doen. Dit is niet mijn schuld en mocht het in het water lopen, dan ga ik gewoon een individueel cijfer eisen hoor. Ik regel mijn zaakjes wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil het eigenlijk heel graag posten op Facebook, maar misschien is het wel risky en komt het over alsof ik aandacht zoek - wat niet zo is. Ik ben er gewoon klaar mee en ik wil laten weten wat het me me heeft gedaan. Dat mogen mensen best weten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stom weer. :c
    Waag ik het erop of niet? Het lijkt nu droog...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Stom weer. :c
    Waag ik het erop of niet? Het lijkt nu droog...


    No idea wat je wagen wil, maar kijk op buienradar. Dan weet je wel of je het wel of niet kunt wagen. :Y)


    OTOFT: Pff wat ben ik blij dat ik toch niet buiten sta te spelen. Pokkeweer!
    En ik wil een cute familiar, maar dan moet ik mijn draken levelen tot level 25 en daar ben ik te lui voooor! ;O Naja ik ben al bij level 6 voor 1 draak, lol....


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •