• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    (...)

    No idea wat je wagen wil, maar kijk op buienradar. Dan weet je wel of je het wel of niet kunt wagen. :Y)


    OTOFT: Pff wat ben ik blij dat ik toch niet buiten sta te spelen. Pokkeweer!
    En ik wil een cute familiar, maar dan moet ik mijn draken levelen tot level 25 en daar ben ik te lui voooor! ;O Naja ik ben al bij level 6 voor 1 draak, lol....


    Had ik al gedaan, maar dat hielp niet. Er zijn steeds eventjes wel buien en dan weer eventjes niet. :p
    Ik zit nu in de trein, maar nu is het droog. Net in de drie minuten dat ik naar het station moest fietsen ben ik netuurlijk wel nog nat geworden, ugh. ><

    En huh, hoezo naar level 25? Heb je een specifieke familiar op het oog? Want anders krijg je er onderweg naar level 25 ook een hoop. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Had ik al gedaan, maar dat hielp niet. Er zijn steeds eventjes wel buien en dan weer eventjes niet. :p
    Ik zit nu in de trein, maar nu is het droog. Net in de drie minuten dat ik naar het station moest fietsen ben ik netuurlijk wel nog nat geworden, ugh. ><

    En huh, hoezo naar level 25? Heb je een specifieke familiar op het oog? Want anders krijg je er onderweg naar level 25 ook een hoop. :3


    Aah. Pff shit weer! Lekker lullig dat het net regent wanneer jij moet fietsen! :')

    Jaaaaaa al die nieuwe familiars! I'VE GOT TO GET THEM!!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Margot, waarom ben je in godsnaam zo'n chaoot. Hoe kun je dat papier nou weer kwijt zijn geraakt. Ik moet dat essay echt halen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yush, vanavond laatste en daardoor extra lange gewone repetitie, zondag doorloop en dan vanaf dinsdag tm donderdag uitvoeringenweek. Als ze vanavond nog hun tekst niet kennen ga ik met schoenen naar ze gooien :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha, ohh, wat is het toch schattig als jongens verlegen zijn. Make my day.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, please have some brains already. I know it's hard, but you're acting as that a zombie ate them.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Een uitstekende vondst om de aantallen achter de iconen te zetten."
    Uhm, daar stonden ze ook al bij het andere tabblad. *facepalm*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had nooit gedacht dat het nog eens zó goed zou gaan op school, alhoewel ik die zweren in mijn mond dan toch niet zo'n fijne bijkomstigheid vindt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uhh, zo veel leerstof, zo weinig tijd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol, ik ben echt awkward zeg. :W


    -

    Nu heb ik nog steeds nauwelijks wat gedaan aan die opdracht voor Nederlands... :/
    Dan zit ik thuis, onderandere om wat schoolwerk in te halen, doe ik alsnog niets...


    Stenenlikker

    Soms wil ik mensen echt doodknuffelen, zo dankbaar ben ik ze.


    I'm your little ray of pitch black.

    It's time for some butt appreciation.


    i put the fun in funeral

    Eindelijk weekend, nog een week tot de kerstvakantie.


    'Darling, just hold on'


    kindness is never a burden.