• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ungoliant schreef:
    Mijn dr martens zijn binnen and I'm very happy


    jelly


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    jelly


    Hehe ^.^

    Pfff hoe begin je in hemelsnaam aan het leren voor een toets waarvan je toch weet dat je het niet gaat halen? School sucks :c

    Ze zingen 'hope in your soul', maar ik kan niks anders horen dan 'soap in your hole'. Bedankt daarvoor, Gaz en Rob.
    Ik heb geen idee of ik daar blij moet zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik moet en zal die toets morgen maken, ook al ga ik half dood naar school.


    'Darling, just hold on'

    Ja, natuurlijk vreet ze ons eten op als zij niks meer heeft en als wij niks meer hebben, koop je weer eten voor haar. Tering. Zij heeft geen recht om onze buurvrouw uit te schelden voor dik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Argh, serieus. Haat U mij? Heb ik iets misdaan dat ik nu gestraft wordt of zo? Zo niet, dan snap ik niet wat voor *** grap deze zooi allemaal is. Het mag best allemaal wel even goed gaan hoor in plaats van alle rampzaligheid van de afgelopen tijd.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, het was wel voorspelbaar dat je uiteindelijk terug zou komen hé. Je kon zeker niet wachten om weer met mensen hun gevoelens te spelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, ik begrijp jouw logica niet, en ik denk dat het beter is om niet te reageren, voordat ik dadelijk als boeman wordt afgestempeld.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 15:24 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gardenzio schreef:
    Oh, het was wel voorspelbaar dat je uiteindelijk terug zou komen hé. Je kon zeker niet wachten om weer met mensen hun gevoelens te spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer vrienden niet begrijpen dat je sarcastisch bent... Ouch.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het uitgemaakt, ik heb het contact stopgezet... En ik zal hem zo ongelofelijk missen.......


    Stenenlikker

    Sura schreef:
    Wanneer vrienden niet begrijpen dat je sarcastisch bent... Ouch.


    Omg, heb ik ook vaak. That moment...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've got no place to go
    Let it snow! Let it snow! Let it snow!!


    Oh how I love Christmas. ^-^


    kindness is never a burden.

    Rustig Tamara. Rustig... Niet gek worden...


    wat was dit ookalweer


    26 - 02 - '16