• Ik zie op Quizlet steeds meer vriendenoproepjes langskomen. Een leuk initiatief natuurlijk, maar ik vroeg me af of het niet wat handiger kon, voordat we straks dertig topics hebben met mensen die op zoek zijn om naar iemand te kletsen en iedereen steeds maar weer zijn lijstje kopieert en plakt.
    Ik vroeg me af of het daarom niet handiger zou zijn als alle oproepjes in een story konden komen, waarbij je die gewoon kunt doorbladeren op zoek naar iemand die je gezellig lijkt. (:

    Als je ook wat in dat idee ziet, kun je een berichtje achterlaten met de volgende dingen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby’s:
    Fandoms:
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?)
    Op welke manier wil je contact houden? Enkel via Q, via email, via Messenger, via What’s App etc.

    Ik zal alles dan in een story zetten en als je op een gegeven moment genoeg contacten heb, kan ik het hoofdstuk natuurlijk voor je inactiveren. (:

    Dit is de story. Niphredil zal me helpen de story up to date te houden! (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 22:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    Ik ga er ook maar eens een plaatsen, wie weet maak ik nieuwe vrienden (:

    Naam: Marleen
    Leeftijd: 19
    Hobby’s: lezen, schrijven, series en films kijken, journalistiek en geschiedenis. En af en toe teken ik wat.
    Fandoms: LotR, Avatar/Legend of Korra, Doctor Who, Once Upon a Time, Harry Potter (maar niet zo hardcore als andere fans hier - respect), Community, game of Thrones...
    Wat zoek je? Het liefst vanaf 17 jaar
    Op welke manier wil je contact houden? Quizlet, facebook en what's app


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Volgens mij ben ik te eng om zo mensen aan te trekken, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij ben ik te eng om zo mensen aan te trekken, haha. 8D


    Stiekem.. ;p


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Volgens mij ben ik te eng om zo mensen aan te trekken, haha. 8D


    Ik ook, maar ja, wat wil ik dan ook.
    Ik heb de sociale skills van een pinda en ik zit de hele dag achter mijn laptop te koekeloeren. Daar is ook niet veel interessants aan :W


    26 - 02 - '16

    Haha. Ik hoop wel dat iedereen die zich aanmeldt zelf ook een beetje initiatief neemt, hehe.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ja, wat wil ik dan ook.
    Ik heb de sociale skills van een pinda en ik zit de hele dag achter mijn laptop te koekeloeren. Daar is ook niet veel interessants aan :W


    Hahaha, same. 8D Maar jij bent mijn vriendje al!


    Your make-up is terrible

    Well, ik snak naar wat nieuwe contacten, en aangezien mijn social skills niet geweldig zijn, probeer ik het zo maar. ^^

    Naam: Thirza
    Leeftijd: 18
    Hobby’s/dingen die leuk vind: Basgitaar spelen (en een beetje gitaar), tekenen, gamen, anime kijken
    Fandoms: Avatar (Beide, Aang en Korra), Fairy Tail, Sherlock, the Walking Dead en... Pokémon. :'D
    Mijn favoriete bands zijn Green Day, Halestorm, Avenged Sevenfold, Shinedown en Rise Against.
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?): Ik zoek niets specifieks, gewoon iemand waarmee je lekker kan kletsen, misschien iemand die goed een gesprek staande kan houden (Ik probeer het wel, maar ben er niet altijd even goed in)
    Op welke manier wil je contact houden? Q, facebook, etc, maakt me niet zoveel uit.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 0:57 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als iedereen nou een leuk iemand aanschrijft komend weekend dan gaat het misschien nog werken ook.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pelekai schreef:
    Well, ik snak naar wat nieuwe contacten, en aangezien mijn social skills niet geweldig zijn, probeer ik het zo maar. ^^

    Naam: Thirza
    Leeftijd: 18
    Hobby’s/dingen die leuk vind: Basgitaar spelen (en een beetje gitaar), tekenen, gamen, anime kijken
    Fandoms: Avatar (Beide, Aang en Korra), Fairy Tail, Sherlock, the Walking Dead en... Pokémon. :'D
    Mijn favoriete bands zijn Green Day, Halestorm, Avenged Sevenfold, Shinedown en Rise Against.
    Wat zoek je? (Bepaalde leeftijd? Fandom?): Ik zoek niets specifieks, gewoon iemand waarmee je lekker kan kletsen, misschien iemand die goed een gesprek staande kan houden (Ik probeer het wel, maar ben er niet altijd even goed in)
    Op welke manier wil je contact houden? Q, facebook, etc, maakt me niet zoveel uit.


    SHINEDOWNNNNN


    When time and life shook hands and said goodbye.

    OakenshieId schreef:
    Als iedereen nou een leuk iemand aanschrijft komend weekend dan gaat het misschien nog werken ook.^^


    Eigenlijk wilde ik de lijst wel goed door kijken, dit weekend of volgende week.


    Physics is awesome

    OakenshieId schreef:
    Als iedereen nou een leuk iemand aanschrijft komend weekend dan gaat het misschien nog werken ook.^^


    Ik ga de lijst eens doorspitten en dan hallo'tjes sturen xp


    16 - 09 - '17

    OakenshieId schreef:
    Als iedereen nou een leuk iemand aanschrijft komend weekend dan gaat het misschien nog werken ook.^^


    Ik durf het eigenlijk niet :') Eigenlijk wacht ik een beetje tot iemand mij een berichtje stuurt :p

    Ik ben een beetje bang dat de meesten dat doen. Dus als iedereen daar nou overheen stapt en ten minste één leuk iemand zoekt, zijn we al een heel eind. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben al bezig met mensen lastig vallen, haha.


    16 - 09 - '17