• New York, 2101

    Drie jaar geleden openden de deuren van Jurassic Park voor bezoekers. Drie dagen geleden openden de bewoners de deuren van Jurassic Park voor zichzelf.
    Op het nieuws verscheen een noodoproep aan alle inwoners van de Verenigde Staten: vlucht. De dinosauriërs zijn los. Niemand is veilig.

    Hier worden acht mensen gespeeld die op de één of andere manier niet op de hoogte waren van de ontruiming. Denk aan iemand die alleen in een hotel sliep, iemand die over moest werken of iemand die op straat leeft en net die nacht een kraakpand had gevonden om te overnachten. In ieder geval, als ze wakker worden is New York City compleet verlaten. Sommige winkels en huizen zullen open zijn, maar de meesten zijn op slot. Alle elektriciteit is uitgevallen. En de dinosauriërs komen eraan.


    Regels
    † De rollen bestaan iets vier mannen en vier vrouwen, met een minimum leeftijd van achttien jaar
    † Niemand buitensluiten, het lijkt me voor de personages juist beter als ze samenwerken
    † Tenzij je het zelf wilt, hoeft er niemand dood te gaan. Bedenk je echter wel dat de kans op verwondingen groot is
    † 16+ is toegestaan, desnoods onder een spoiler
    † Geen perfecte personages, dat is niet leuk
    † Niet meer rollen dan er staan
    † Naamsveranderingen doorgeven
    † Mocht je een tijd niet reageren zonder reden, gaan we er vanuit dat je personage is opgegeten


    Invullijstje
    † Naam
    † Geslacht
    † Leeftijd
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Geschiedenis
    † Extra

    Bij geschiedenis kun je vermelden waarom je personage achterbleef in de verlaten stad. Er staan dus wat suggesties bovenaan, mocht je nergens op kunnen komen.

    Rollen
    † Mannen
    - Joshua Tyrell Nayati (Princesas)
    - Caden Joseph Ombre (Kayfabe)
    - Ricky Lashton Orton (Kayfabe)
    - Nate Christopher Price (Princesas)

    † Vrouwen
    - Ariana Racia Tavares (Abraxan)
    - Catherine 'Kate' Jane Hadleigh (Cesaria)
    - Kya Bree Johanssen (Simoni)
    - Sarah Malfoy (Ninalouwe16)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik vraag me alleen af hoe Ariana dan contact met hun krijgt haha. Ze woont in een arm gedeelte, daar zal het dure huis niet in de buurt staan. Of ze vindt een auto die het nog doet, rijdt ergens heen en dan slaat ie af in de buurt van de anderen.

    En dan staat ze daar in het Portugees scheldend tegen die auto te schoppen en denkt de rest 'oké, haar hoeven we er niet bij' C:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 22:39 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik denk dat Kya wel wat in het centrum zit, maar eerder in het armere gedeelte.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Abraxan schreef:
    Ik vraag me alleen af hoe Ariana dan contact met hun krijgt haha. Ze woont in een arm gedeelte, daar zal het dure huis niet in de buurt staan. Of ze vindt een auto die het nog doet, rijdt ergens heen en dan slaat ie af in de buurt van de anderen.

    En dan staat ze daar in het Portugees scheldend tegen die auto te schoppen en denkt de rest 'oké, haar hoeven we er niet bij' C:


    Hahaha, ik zie het voor me. xd Nja we kunnen ook doen dat er twee groepen vormen in het begin? Al vind ik dat zelf niet zo leuk.
    Het kan ook gewoon zijn dat ik Caden iemand laat ontmoeten, dat hij diegene even meeneemt naar het huis, wat spullen mee laat nemen en dat ze dan gaan rondlopen en anderen tegen gaan komen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nou Ariana woont in.. In Queens wonen volgens mij veel buitenlanders, zal ze daar wel wonen. Tenminste, in Ugly Betty wonen daar veel buitenlanders haha


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Hahaha, ik zie het voor me. xd Nja we kunnen ook doen dat er twee groepen vormen in het begin? Al vind ik dat zelf niet zo leuk.
    Het kan ook gewoon zijn dat ik Caden iemand laat ontmoeten, dat hij diegene even meeneemt naar het huis, wat spullen mee laat nemen en dat ze dan gaan rondlopen en anderen tegen gaan komen. c:

    Als we toch maar een klein groepje rollen hebben is het wel zo leuk als ze samen zijn. Heb je ook altijd iemand om mee te spelen


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    (...)
    Als we toch maar een klein groepje rollen hebben is het wel zo leuk als ze samen zijn. Heb je ook altijd iemand om mee te spelen


    Jaa precies. Daarom is het nu ook even zo moeilijk. x:

    Jup, Queens. Klopt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa precies. Daarom is het nu ook even zo moeilijk. x:

    Jup, Queens. Klopt. ;D

    Oké, dan doe ik wel gewoon mijn auto-plan. Ze loopt naar buiten, denkt what the fuck is hier gebeurd, iemand heeft z'n auto laten staan, ze sjeest ermee weg en dan slaat ie af in de buurt van dat huis. En dan staat de rest toevallig net buiten of zo.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Zeg jongens, even een vraagje tussendoor - hoe zit het met de oriëntaties van de personages? Ik ben Kate aan het uittypen en ik overweeg om haar lesbisch te maken, maar als iedereen Hetero met een hoofdletter H is dan zijn er meteen geen mogelijkheden meer die kant op, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kya is geloof ik Hetero (:
    Ik heb ook echt geen idee hoe ik haar naar jullie moet leiden


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cesaria schreef:
    Zeg jongens, even een vraagje tussendoor - hoe zit het met de oriëntaties van de personages? Ik ben Kate aan het uittypen en ik overweeg om haar lesbisch te maken, maar als iedereen Hetero met een hoofdletter H is dan zijn er meteen geen mogelijkheden meer die kant op, haha.


    Ik denk dat dat sowieso erg moeilijk is om in een klein RPG te doen. Ik vind het zelf altijd leuk om een biseksuele vrouw te spelen, maar dat is echt onmogelijk in een kleine RPG, in grotere is het gemakkelijker. Maar het is uiteraard jouw keus.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ariana is hetero, maar haar lieve pleegouders waren wel homo c: Niet dat Kate daar wat aan heeft, maar toch haha


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ach, dan laat ik het wel gewoon weg, is inderdaad toch wat praktischer met zo'n klein groepje. Ik vind het altijd wel leuk om te spelen, maar als je de enige bent shirt je er niet veel mee op natuurlijk haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cesaria schreef:
    Ach, dan laat ik het wel gewoon weg, is inderdaad toch wat praktischer met zo'n klein groepje. Ik vind het altijd wel leuk om te spelen, maar als je de enige bent shirt je er niet veel mee op natuurlijk haha.


    Als ik er nog een vrouw bij had dan had je geluk gehad, ghehe. ;D Volgende keer maybe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oke, guys. Ik was uit verveling begonnen aan Ariana's eerste twee posts als ze dan toch alleen is. Het eerste wat ze zegt in de RPG is "sujo de merda inútil lata de biscoito". ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abraxan schreef:
    Oke, guys. Ik was uit verveling begonnen aan Ariana's eerste twee posts als ze dan toch alleen is. Het eerste wat ze zegt in de RPG is "sujo de merda inútil lata de biscoito". ^^


    Ik gooide die zin in Google Translate en ging kapot van het lachen.


    I'm your little ray of pitch black.