• Ik heb een vraag, ik heb een pakket besteld en dat wordt geleverd postnl. Mijn probleem is, normaal zou het vandaag afgeleverd worden, maar ik was niet thuis op het moment. Ik heb dus zo'n document gekregen met onder andere een niet thuis code op, op het document staat niets aangevinkt. Moet ik gewoon afwachten tot ze terug komen of moet ik zelf iets regelen met die niet thuis code? Help me want ik geraak er echt niet aan uit.

    Gewoon wachten. Uiteindelijk geven ze het vast wel aan de buren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou eens kijken op www.PostNL.nl en dan je niet thuiscode invullen.
    Normaal gezien staat er dan wel op wat ze gedaan hebben/ gaan doen met je pakket.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 23:21 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je het laat leveren, kun je het normaal online volgen.
    Daar zal waarschijnlijk staan dat je niet thuis was en dat ze het dan later opnieuw proberen. Als het regelmatig gebeurt om dezelfde levering niet aan te krijgen, dan doen ze afhankelijk van wat hun procedure is, de levering ergens bij je thuis 'verstoppen', het bij de buren leveren, het naar een Kiala/BPost-filiaal brengen,... =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PostNL is altijd kut, ook in NL :')Nou ja, onze pakketbezorger belt al bij de buren aan dat we niet thuis zijn terwijl we dat wel zijn. En als ie dan naar de deur loopt, douwt ie gelijk zo'n niet thuisbriefje in de deur. Of hij legt het pakketje onder de deurmat (waar allemaal 'gaten' inzitten) als het regent. Jaja.


    Maar ik zou gewoon je nietthuiscode invullen, en dan kijken wat je pakketbezorger gedaan heeft. Of even bij je buren langsgaan om het te vragen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Scandal schreef:
    Als je het laat leveren, kun je het normaal online volgen.
    Daar zal waarschijnlijk staan dat je niet thuis was en dat ze het dan later opnieuw proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaudino schreef:
    PostNL is altijd kut, ook in NL :')Nou ja, onze pakketbezorger belt al bij de buren aan dat we niet thuis zijn terwijl we dat wel zijn. En als ie dan naar de deur loopt, douwt ie gelijk zo'n niet thuisbriefje in de deur. Of hij legt het pakketje onder de deurmat (waar allemaal 'gaten' inzitten) als het regent. Jaja.


    Maar ik zou gewoon je nietthuiscode invullen, en dan kijken wat je pakketbezorger gedaan heeft. Of even bij je buren langsgaan om het te vragen.

    Die van ons komt zomers zelfs achterom, omdat-ie ervan uitgaat dat we dan buiten zitten. Best handig :v


    "I shut my eyes in order to see.'