• Voor onze RPG, Arrendale State prison. Hij loopt nu al een tijdje, maar is niet erg actief en er zijn al een behoorlijk aantal mensen afgehaakt. Maar er zijn echter nog wat mensen die wel erg actief posten en we zouden het leuk vinden als er nog wat meer mensen mee zouden willen doen. In het rollentopic kan je zien welke mensen we nog zoeken, op het moment zowel wat gevangenen, als medewerkers.

    Arrendale State Prison



    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1, 2
    Speeltopics: 1



    Arrendale State Prison, een gevangeniscomplex die beide sekses huist in Georgia. Waarom? Vanwege bezuinigingen. Deze gevangenis leidt daar erg onder, er wordt op van alles bezuinigd. Dit valt ook wel te merken aan het gebrek aan personeel. Ze proberen het gevangenisleven zo gemakkelijk en goed mogelijk te laten verlopen, maar er gebeurd altijd wel iets. De gevangenen zitten er natuurlijk ook niet voor niks.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 23:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zag hem al vaker staan, en hij klinkt ook echt leuk. Ik had alleen één enkele vraag. Hoe wil je dat doen met nieuwe mensen? Komen zij nieuw aan bij de gevangenis?
    Oh... en wat heb je liever, mannen of vrouwen? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik zag hem al vaker staan, en hij klinkt ook echt leuk. Ik had alleen één enkele vraag. Hoe wil je dat doen met nieuwe mensen? Komen zij nieuw aan bij de gevangenis?
    Oh... en wat heb je liever, mannen of vrouwen? c:


    Well, in de RPG zijn we pas net voorbij het eerste ontbijt, dus het is niet zo lastig om in te springen als niet nieuw personage, maar je kan ook een nieuweling aanmaken, uiteraard. ;3

    Eigenlijk hebben we beide nodig, ghehe. Dus je mag kiezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Well, in de RPG zijn we pas net voorbij het eerste ontbijt, dus het is niet zo lastig om in te springen als niet nieuw personage, maar je kan ook een nieuweling aanmaken, uiteraard. ;3

    Eigenlijk hebben we beide nodig, ghehe. Dus je mag kiezen.


    Ik zat te denken aan twee rollen. Ik zie dat er al een psycholoog is, maar ik zou graag een dokter/arts willen spelen? Dat is dan een wat kleinere rol, en dan zou ik er een vrouwelijke gevangene bij willen. Zou dat kunnen? Want dan begin ik nú al met maken. c: Want het leek me sowieso al een leuk topic, maar hij was al begonnen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan twee rollen. Ik zie dat er al een psycholoog is, maar ik zou graag een dokter/arts willen spelen? Dat is dan een wat kleinere rol, en dan zou ik er een vrouwelijke gevangene bij willen. Zou dat kunnen? Want dan begin ik nú al met maken. c: Want het leek me sowieso al een leuk topic, maar hij was al begonnen.


    Ja, natuurlijk kan dat! Heel graag zelfs. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Ik heb nog niet vaak meegedaan aan een RPG, omdat ze vaak dood liepen en daardoor reageerde ik zelf ook amper. Maar ik wil het wel heel graag proberen, want deze RPG lijkt me heel erg leuk. Ik ga een kijkje nemen in het rollentopic, dus dan hoor je vanzelf iets van mij!


    Big girls cry when their hearts are breaking