• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 4 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld en het kwartaal waarin ze geboren zijn. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?



    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwood, waar de meesten andere Fae leven. Dit zijn geen Elven, aangezien zij altijd inwoners zijn van een van de twee rijken.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden er zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beide rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses wordt gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins wordt gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Voor de sterrenkinderen geld het volgende:
    Kwartaal 1: geboren in de maand januari, februari of maart - beschikt over de kracht water.
    Kwartaal 2: geboren in de maand april, mei of juni - beschikt over de kracht aarde.
    Kwartaal 3: geboren in de maand juli, augustus of september - beschikt over de kracht vuur.
    Kwartaal 4: geboren in de maand oktober, november of december - beschikt over de kracht lucht.


    Rollen:
    Sterrenkinderen:

    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (+uitleg):
    Innerlijk:
    Extra:


    Fae (Elven + andere wezens):

    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (+uitleg):
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Vol!
    Koningin: Seraphina II WhereItold 1,4
    Prins (troonopvolger): Raigan Utque Radium II Gally 1,2
    Prinses: Lily Isabelle II TheHangingTree 1,5
    Prins: Frederick II NecklessOfHope 1,6

    Winterhof: Vol!
    Koning: Haelan Jerold Madesi II Dandelions 1,6
    Koningin: Koraline "Aenyz" Madesier Dandelions 1,6
    Prinses (troonopvolger): Prinses Annorah II Pebble 1,1
    Prins / persoonlijke ridder prinses: Cian II Gally 1,8

    Overige Fae: (mogen zowel inwoners zijn van de twee rijken of bewoners van het Wyldwood) 1 mannelijk en 1 vrouwelijk!
    -
    -

    Sterrenkinderen: Vol!
    Kwartaal 1: Marley Hammington II MinimuisBeta 1,6
    Kwartaal 2: Quinn Brown II JudithSuzann 1,5
    Kwartaal 3: Arthur Excittiss II Dunedain 1,2
    Kwartaal 4: Wyatt Malakai Morris II Rakharo 1,3

    Regels:

    - minimaal 100 woorden per post!
    - De rollen moeten goed en gedetailleerd uitgewerkt worden, dus bij elk kopje moet wat komen te staan (uitgezonderd extra)
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in character!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 48 uur (dus 2 dagen) staan!


    Dit RPG bestond al eerder, maar is door aanvraag her-opend.
    Based on the Iron Fey series by Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 17:43 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Is er nog iemand van het Zomerhof die ik kan "claimen"? Ik heb de serie ook niet gelezen, maar is dat een probleem?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Nirvana is zo wel af, I guess. Is ze goedgekeurd? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga hem nog even aanpassen..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik FC Daria Sidorchuk trouwens (:


    -

    Deers schreef:
    (...) Aha, oké dan. En hoe zullen ze erachter komen? c:


    Door een bepaalde sterke emotie zullen ze tevoorschijn komen, maar ze zullen nog niet meteen controleerbaar zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eloquentiae schreef:
    Is er nog iemand van het Zomerhof die ik kan "claimen"? Ik heb de serie ook niet gelezen, maar is dat een probleem?


    Alleen nog een mannelijke rol. Misschien een bediende, bewaker of iets dergelijks? Koninklijk mag ook, bijvoorbeeld het jongere broertje of zo…
    Het maakt niet uit dat je de serie niet gelezen hebt. Het is wel verstandig om de informatie te lezen, maar dan heb je het belangrijkste wel gehad denk ik (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 19:47 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Alleen nog een mannelijke rol. Misschien een bediende, bewaker of iets dergelijks? Koninklijk mag ook, bijvoorbeeld het jongere broertje of zo…
    Het maakt niet uit dat je de serie niet gelezen hebt. Het is wel verstandig om de informatie te lezen, maar dan heb je het belangrijkste wel gehad denk ik (:


    Mag ik dan het jongere broertje? Lijkt me wel grappig; iemand die half in de schaduw staat :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Mag ik dan het jongere broertje? Lijkt me wel grappig; iemand die half in de schaduw staat :]


    Sure (:
    Ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik het laatste sterrenkind invullen? C:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rakharo schreef:
    Mag ik het laatste sterrenkind invullen? C:


    Sure! Ik zet je erbij. Houd er wel rekening mee dat de rol mannelijk moet zijn (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Sure! Ik zet je erbij. Houd er wel rekening mee dat de rol mannelijk moet zijn (:


    Jep! Ik had het gezien!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Het is trouwens vivir en niet vivier.


    She was always looking for more..

    Sterrebeeld en kracht: Hij is geboren op 27 december en dus heeft hij het sterrenbeeld Steenbok. Hiermee heeft hij ook de lucht-kracht. Zijn lucht-kracht geeft hem ook de vrijheid om te kunnen vliegen door middel van luchtsturing, en kan hij ook de luchtdruk manipuleren.
    Naam: Wyatt Malakai Morris
    Leeftijd: Hij is negentien jaar en geboren op 27 december.
    Uiterlijk: Brenton Thwaites.


    Wyatt is een jongen die vaak vrijwel meteen opvalt. Hij is namelijk enorm lang, met zijn één meter zevenentachtig. Daarbij is hij ook nog eens flink gespierd. Hij heeft namelijk een zware baan te onderhouden, waar fysieke kracht vooral gebruikt word, zodat hij zijn eigen geld van verdienen.
    Veel mensen vertellen hem dat hij met zijn uiterlijk erg zijn moeder lijkt. Zelf heeft hij hier geen oordeel over. Zijn ouders zijn er al niet meer zolang hij zich kan herinneren. Wyatt's haren hebben van nature een bruine kleur, wat mooi past bij het lichte tintje van zijn huid en de donkerbruine kleur van zijn ogen. Nu dat het wat langer is gegroeid, raken de punten van zijn haren nog net zijn schouders niet, en zit er een kleine slag in. Het is heel dik en dus als hij hard aan het werk is, moet hij het met een haarbandje of elastiekje naar achter binden. In de ochtend doet hij er ook niet erg veel aan. Beetje doorborstelen, en als het niet zit draagt hij gewoon een pet of muts.
    Zijn kledingstijl is behoorlijk casual. Het liefst loopt de jongen in een t-shirt, gecombineerd met één van zijn favoriete spijkerbroeken en bruine of zwarte combat boots. Ook draagt bij vaak houthakkersbloezen, dit zijn echt zijn ding. Als hij er geen aan heeft, dan heeft hij er wel eentje bij om hem later aan te willen doen. Mocht hij kiezen, dan zou een houthakkersbloes of zijn leren jas wel zijn favoriete kledingstuk zijn.
    Van alles is zijn dierbaarste bezit, een ketting met een wishbone eraan. Hij is van zijn vader geweest, en nadat zijn ouders hem hadden achtergelaten, had zijn vader deze ketting bij Wyatt achtergelaten.
    Wyatt heeft veel tattoo's, zijn rechterarm zit helemaal vol en op zijn linkerarm heeft hij een aantal grote tattoo's, maar deze zit niet helemaal vol. Ook op zijn rug en voorkant zitten er een aantal, en zelfs in zijn nek en op zijn beide benen.
    Innerlijk: Wyatt is die ene jongen die je altijd achterin het klaslokaal zag zitten, in zijn eentje, voor zich uitstarende of aan het krabbelen in zijn schrift. Hij is die ene jongen die niet zo veel zegt en het liefst op zichzelf is. Gewoon het liefste alleen zitten, een beetje alleen werken, dat is wat hij wilt.
    Het kan hem namelijk allemaal vrij weinig verrekken. Sinds hij weet dat zijn ouders niet dood zijn, maar hem gewoon hebben verlaten, zit hij zo'n beetje in die vicieuze cirkel, van dat het hem allemaal niet zo veel kan schelen. Helemaal niks eigenlijk. Hierdoor heeft hij ook bindingsangst. Niet zozeer alleen relaties, maar ook wilt hij niet te veel mensen dichtbij hem laten komen, omdat iedereen hem toch alleen maar verlaat. De enige twee die hij gewoon kan velen zijn zijn twee beste vrienden Ezra en Wren. Deze twee mannen zijn allebei van dezelfde leeftijd van Wyatt, en ze hebben samen in het tehuis gezeten, waaruit ze uiteindelijk ook samen zijn vertrokken. Naast hun laat hij niet zo snel iemand meer toe ik zijn leven. Het is mogelijk, maar gewoon heel moeilijk.
    De meeste mensen die hem "kennen", zien hem als een badboy, vanwege zijn soms wat dreigende blik en vele sarcastische opmerkingen. Hij valt wel een beetje in die categorie. Meisjes die op hem vallen, als het type dat ze denken te krijgen, hebben het vaak mis als ze ontdekken dat Wyatt gewoon van nature een sarcastisch jongen is, met zijn gezicht in een dreigende blik, omdat dat toevallig lekker zit. Toch proberen ze het en eens in de zoveel tijd wilt jij nog wel eens iemand toelaten. Maar het is zelden.
    (Wyatt kent zijn krachten. Hij is een stukje bij beetje mee aan het oefenen en wilt zeker weten zijn krachten gebruiken, mocht het in zijn voordeel uitkomen. In de loop der jaren heeft hij ze veel meer ontwikkeld dan toen ze waren, toen hij net had ontdekt dat hij überhaupt iets van krachten had.)
    Hij word niet zo heel snel boos, hij raakt eerder verveeld. Zoals eerder gezegd, kan het hem allemaal niet zo veel schelen. Zijn mensen boos op hem, willen ze een gevecht met hem uitlokken, zal hij er niet echt op in gaan. Hij is namelijk niet echt gewelddadig, maar is gewoonweg te "lui" om erop in te gaan. Veel liever gooit hij één keer een luchtaanval naar iemand toe voor gedurende één seconden, want dan weet hij dat het gelijk klaar is en dat hij zich niet veel meer hoeft in te spannen om zo te winnen. Hij kan het wel, mocht hij het willen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 22:10 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Deers >> Calendis


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Is Raigan goed zo ? :3 Oh en ik denk dat ik de rol van prinses (winterrijk) ga laten vallen, iemand anders mag die hebben ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH