• Dat zou wel op mij kunnen slaan, haha. Maar, ik heb weer eens mijn username veranderd (nadat ik redelijk lange tijd Burkhardt heb gehad) naar Ibex, wat Engels is voor Steenbok, mijn sterrenbeeld. Ik heb niet veel met horoscopen, ik vind het alleen wel leuk om ze te lezen en ik vond het wel mooi klinken. ^^
    En nu allemaal even "ah" zeggen voor deze twee schattige steenbokjes :Y)



    Welk sterrenbeeld hebben jullie en klopt deze ook een beetje?


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke naam!
    Kreeft. Klopt best c: Overgevoelig, enzovoorts :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik ben Leeuw en mijn moeder, die astrologie interesant vind, had bij mijn geboorte een exacte horoscoop aangevragen (dus met exacte geboorteuur en plaats) en die klopt echt bij mijn karakter en levensweg. Daarnaast zie je heel vaak van die horoscopen in tijdschriften die ik lees voor mijn tijdverdrijf maar die niet echt klopt. Zolang ze lekker vaag blijven kunnen ze wel alles zeggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aire schreef:
    Ik ben ook een steenbok. (:
    Klopt wel ongeveer.


    Puffin_ schreef:
    Medesteenbok! Mooie username!


    Sigil schreef:
    Ik ben ook steenbok!

    *Geeft steenboks*

    Mulleroni schreef:
    Awh! Leuke username!


    GrumpyCat schreef:
    Boogschutter hier :3
    Leuke username!


    Sura schreef:
    (...)

    + Ik ben een leeuwtje. :Y)


    Ungoliant schreef:
    Ah! Mooie username (:
    Ik ben vissen of zo? Ik weet niet eens hoe het precies heet. En wat het inhoudt weet ik ook niet eigenlijk :')


    Blade schreef:
    Wat een mooie naam!

    Ik ben Maagd, wat heel goed klopt op sommige vlakken (al ben ik totaal niet conservatief of heel ordelijk of kritisch). Ik vind astrologie wel interessant, eigenlijk. ^^


    Gellert schreef:
    Leuke naam!
    Kreeft. Klopt best c: Overgevoelig, enzovoorts :Y)

    Dankjulliewel! ^^

    Croyance schreef:
    Ik ben Leeuw en mijn moeder, die astrologie interesant vind, had bij mijn geboorte een exacte horoscoop aangevragen (dus met exacte geboorteuur en plaats) en die klopt echt bij mijn karakter en levensweg. Daarnaast zie je heel vaak van die horoscopen in tijdschriften die ik lees voor mijn tijdverdrijf maar die niet echt klopt. Zolang ze lekker vaag blijven kunnen ze wel alles zeggen.

    Mijn zus heeft die als geboortegeschenk gekregen. Ik heb alleen geen idee of het klopte.
    Ja, inderdaad, lol, dat klopt inderdaad. Ik heb ooit eens gehad dat er een downperiode zou hebben, maarja dat heb je vast wel eens in een maand (was een maandhoroscoop).


    Deep inside, I've never felt alive

    N'awh, wat een poeperds en natuurlijk een leuke username! ^^

    De mijne komt vaak overeen. *blub*


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leuke username! Ik ben een ram. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nooooooo. Mijn karakter is zo onaangenaam dat niemand mij wil hebben. :C Er staat wel bij dat ik een geboren leider ben met een groot ego. Klopt precies. :Y)
    Mensen met het sterrenbeeld Leeuw zijn de vorsten onder de mensen. Ons probleem is opgelost! Zet een aantal Leeuwen bij elkaar en we zorgen voor wereldvrede. Lions, unite!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mooie username! (: Ikzelf ben een ram en dat klopt gedeeltelijk met mijn persoonlijkheid, maarja er staan dingen bij waar bijna iedereen zich wel mee kan identificeren. Neemt niet weg dat ik het leuk vind om er over te lezen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]