• Hallo! Ook dit jaar zullen velen hun kerstboom uit de kast halen en gaan versieren. Post hier foto(s) van je kerstboom of kamer of wat je ook maar hebt versierd.

    Dit is mijn kerstboom:



    En de hond moest er ook aan geloven (tijdelijk):


    26 - 02 - '16

    Wouw! Ziet er goed uit die kerstboom,en wat een schattige hond :3

    Prettige kerstdagen

    Awh, je hond is zó schattig! :3

    ! Jouw hond is zo mooi, wat is zijn/haar ras? :3
    Hier is onze (mini)kerstboom.

    Nestor schreef:
    ! Jouw hond is zo mooi, wat is zijn/haar ras? :3
    Hier is onze (mini)kerstboom.



    Hij is een Sheltie Blue Merle :3

    Dat kerstboompje is schattig!


    26 - 02 - '16

    Onze miniboom


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Miniboompjes zijn cool :3


    26 - 02 - '16

    Wij zetten geen kerstboom dit jaar, want niemand wil 'm opzetten en nadien weer opruimen, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    Mijn stad is ook weer de grootste kerstboom ter wereld rijker ;D


    It's high noon.

    Frosty schreef:
    (...)

    Hij is een Sheltie Blue Merle :3

    Dat kerstboompje is schattig!


    Thanks, wij hebben ook een sheltie thuis. Wij hebben alleen geen Blue Merle, maar een Sable :D

    De lerstboom is druk maar gezellig druk. Ik heb er geen foto van het is een grote neppe. Met zilveren ballen, mn broers en mijnbabybal,lampjes en een supruxe piep als soort bloem shit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw, dat is echt een super mooie kerstboom! Ik geloof dat de kerstboom thuis nog niet op staat en hier op kot heb ik niets anders dan de hele dag kerstliedjes. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb 365 dagen per jaar een kerstboom in mijn kamer staan :') Zo'n plastic miniboompje met kerstballen en ledverlichting van de blokker haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Robin_Hood schreef:


    Mijn stad is ook weer de grootste kerstboom ter wereld rijker ;D

    Lolol. Die zag ik van de week nog toen mijn vader mijn zusje ging wegbrengen via de snelweg naar huis! :'D God, waar was dat ook weer?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hond is echt super schattig! Wat een mooie boom trouwens!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Mooie boom! Mijn vader vindt het leuk om elk jaar een andere kleur kerstballen te hebben, en dit jaar mocht ik de kleur kiezen. Dus nu staat er een roze kerstboom bij mijn vader thuis, hahaha. Heb alleen geen foto.


    Han såg ut så som drömmar känns som.