• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Oorspronkelijke Zou ze eigenlijk Arthur of Percy doden maar toen dacht ze nee, ik vermoord fred, kan george lekker verder in een gigantische depressie leven zonder zijn partner in crime :'o


    Percy doet me denken aan mijn zus; dus ja die mocht wel dood! :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Origineel was het plan dat Hermelien verliefd werd op Fred en Ron stierf, maar toen had ze het toch verandert.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Origineel was het plan dat Hermelien verliefd werd op Fred en Ron stierf, maar toen had ze het toch verandert.


    Oke, er zijn gewoon veels te veel veranderingwn gemaakt want daarna dacht ze ook om hermione samen met harry te laten eindigen e al. Zullen we zeggen dat ze in al die honderden ideeën fred heeft uitgekozen -,- dat monster )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Origineel was het plan dat Hermelien verliefd werd op Fred en Ron stierf, maar toen had ze het toch verandert.


    Omfg dat was een veel beter einde :'D Ron mag dood! yarr. waarom doen wij dat niet? alleen is Hermelien- Ralf en sterft Ron :'D ik bedoel niemand gaat hem missen. oh please!? Lindeehhh wij smeken u! Ik bedoel George kan geen kindjes maken met Campbell waar een 'Fred' uit voort kan komen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omfg dat was een veel beter einde :'D Ron mag dood! yarr. waarom doen wij dat niet? alleen is Hermelien- Ralf en sterft Ron :'D ik bedoel niemand gaat hem missen. oh please!? Lindeehhh wij smeken u! Ik bedoel George kan geen kindjes maken met Campbell waar een 'Fred' uit voort kan komen.


    Serieus Leora x') door jou ging ik lachen en stootte ik mijn hoofd tegen de muur aan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Serieus Leora x') door jou ging ik lachen en stootte ik mijn hoofd tegen de muur aan :')


    x'D nu wil ik weten waar het gedeelte; 'Leora leest het toch wel' op jouw pagina staat want ik heb niks gelezen behalve dat (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ron is ook geweldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ron is ook geweldig.



    Nee.. Alsjeblieft Linde. Anders moet Campbell de rest van zijn leven proberen met George een 'Fred' te maken en dan raken ze beide getrouwmatiseerd x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is mijn personage en mijn beslissing.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ron mag zich wel aansluiten bij Lucka, heeft hij een geestmaatje erbij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat moet Ralf doen :'( hij was Fred zijn toekomstige man )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Je weet hoe profetieën werken. Je kan ze niet veranderen. Alles wat je doet zal er uiteindelijk naar toe leiden. Ik wil alleen dat jij gelukkig bent. Alsjeblieft, Ralf. Beloof me dat je gaat proberen zonder mij te leven. Je hebt een leven voor je en ik weet dat je een geweldige man wordt. En ik wil... Ik hou van je, ik hou zoveel van je,'
    Ik kneep mijn ogen weer dicht. Ik wilde zijn tranen niet zien, de versrietige blik in zijn ogen. Het maakt me kapot. Ik voelde de tranen weer opkomen en wild achter mijn ogen prikken, tot ik mijn ogen weer opende en de tranen zich een weg langs mijn wangen baanden.
    'Ik geloof niet in profetieën.' Fluisterde ik zachtjes en beet weer op mijn lip.
    'Ik- ik- ik..' ik kwam niet meer verder dan dat en keek weer weg. Ik haat mijn leven. Ik haat mijn lot. Ik haat alles.
    'I-Ik wil niet zonder jou verder..' murmelde ik dan en keek weer op naar hem.
    'Ik- ik.. hou z-zielsveel van jou F-fred.. ik-'
    Ik hield even mijn adem in en keek weer weg. Ik begon me wat misselijk en angstig te voelen en probeerde met al mijn mracht de tranen te laten stoppen.
    'Ik- voel m-m-me niet zo g-goed.' Stamelde ik dan en keek weer op om dan wat meer naar fred toe te schuifelen en mijn gezicht wanhopig in zijn borstkas te verbergen.
    'L-laat me alsjeblieft n-niet alleen. T-t-tenminste niet tot dan- a-als het g-g-gaat gebeuren.'
    Ik mocht dit niet geloven. Ik wil dit niet geloven en ik zal dit niet geloven. Ik wil het gewoon niet..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Heei allemaal! Dit is Campbell Saunders in onze leerlingenkamer! De wereldberoemde zwerkbalspeler.. naja ex zwerkbalspeler dan.’ Geschokt wendde ik mijn blik van het raam af en keek naar de jongen die eerder ook met George gepraat had terwijl er gelach rond het gezelschap vloog evenals gefluit terwijl de jongen naar mij toe gelopen kwam en ongevraagd tegenover me plaats nam waardoor ik me nog dichter tegen de raam aandrukte dan ik al zat.
    'Zo Campbell Saunders! De ex-wereldberoemde zwerkbalspeler de grote gryffindor van Zweinstein en de vriendje van de grote en beroemde foppenmaker van heel het school; George Weasley. Wat heb jij toch veel namen zeg!' mijn wangen vormden zich rood terwijl het feit dat hij mij het vriendje van George Weasley noemde nogal tot mij door moest dringen. Ik bedoel- we hebben er nooit over gehad.. dus misschien waren we gewoon casual; niks officieels.
    ‘Zeg eens Campbell, wat zie je in merlijns naam in George? Ik bedoel, hij is de meest on serieuze persoon die ik ooit gekend heb! Zeg, je moet overigens in het zwerkbalteam van Gryffindor spelen! Oh merlin, de commentator van al jouw wedstrijden van dit jaar zou stuk gaan.’ Zelfvoldaan wees hij naar zichzelf; alsof hij daarmee een held was. Nutteloos haalde ik een hand door mijn haar voordat ik mijn armen over elkaar sloeg. ‘Ik ga niet mee doen met zwerkbal op deze school.’ Zei ik gelukkig zonder te stotteren. En merlin- ik ga echt niet vertellen waarom ik George leuk vond; daar waren ontelbare redenen voor en het enige woord wat het allemaal een beetje nog kon samenvatten was dat hij perfect was.


    Campbell is een lastige klant voor Leo x’D.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 19:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Mudblood’ de kerkerdeur vloog open waar Jonah zijn bekende blik uitoefend over de kleine brugpiepers die meteen wegsprongen als bange hertjes langs de snelweg.
    ‘Als jij mij zeg maar de hele tijd naar Saunders toe duwt en mij zeg maar ‘dwingt’ om vrienden met hem te worden, komt alles goed. Als we morgen les hebben, kun je bijvoorbeeld Weasley weg trekken zodat ik naast Saunders kan gaan zitten.’ Met een vies gezicht keek ik naar Jonah voordat ik neerplofte. ‘Weasley vaker aanraken dan een keer; dan vraag je echt veel van me- wist je dat?’
    ‘Ooit gehoord van good cop, bad cop?’ vroeg Jonah echter onverstoord.
    Zachtjes knikte ik voordat ik hem aanstaarde. ‘Of course.. en ik kan inderdaad beter functioneren als een bad-cop. Hoewel ik dat strakke-pakjes gedeelte aan jou overlaat.’ Grijnsde ik voordat ik mijn benen op de bank gooide. ‘Dit jaar gaat nog leuk worden.. vooral wanneer jij je ouders gaat vertellen dat je op jongens valt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Ik ga niet mee doen met zwerkbal op deze school.’ 
    Ik keek hem even aan voordat ik wegkeek en 'oh' monpelde.
    'Oké, als jij dat niet wilt. Het zou wel fantastisch geworden zijn hoor!' Zei ik dan enthousiast en leunde achterover waarna ik mijn armen over elkaar heen gooide.
    'Maar ach ja.' Ik begon met de aantal korreltjes op de tafel te spelen en zuchtte zachtjes. Het was zo stil..
    'Heb je eigenlijk al een bed? Zo cool dat je in Gryffindor bent, ik meen het! Jij was vroeger echt wel mijn held..' zei ik spontaan en kwam weer rechtop zetten.
    'Nog steeds weet ik niet wat je in die grappenmaker ziet, maar ach ja. Hij is knap, grappig, lief, aantrekkelijk, sterk, echt een meisjes verslinder.'
    Ik boog wat meer naar voren om hem even een kleine stompje op zijn schouder te geven.
    'Of een Saunders verslinder. Jij, mijn jongen, hebt een jackpot te pakken.'
    Ik ging terug in mijn stoel zitten en haalde een stapeltje kaarten uit mijn broekzak.
    'Morgen is onze eerste lesdag, overigens. Pas maar op, er gaan veel mensen naar je staren. Dat sowieso. Heb jij ooit knalpoker gespeeld?' Vroeg ik dan spontaan en gooide de stapeltje kaarten voor zijn neus.
    'Is een geniaal spel. Wat vind je van een potje spelen? De winnaar mag een vraag vragen aan de verliezer die de waarheid moet veetellen. Lekker spannend ook he, moet je wel een ware Gryffindor zijn om dit te kunnen spelen!' Ik knipoogde en leunde weer naar achteren.
    'Of niet; wat jij wilt. Man, wat is het al laat zeg. Ik denk dat ik iets te veel suiker op heb vandaag.' En toen toverde ik een glimlach op mijn gezicht.

    Campbell gaat door hem ontploffen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••