• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Oh, Oké, als jij dat niet wilt. Het zou wel fantastisch geworden zijn hoor! Maar ach ja. Heb je eigenlijk al een bed? Zo cool dat je in Gryffindor bent, ik meen het! Jij was vroeger echt wel mijn held..’ Alleen bij die woorden voelde het alsof er een moker hard in mijn buik sloeg. Vroeger. Vroeger was ik wat. Voor de zomervakantie.
    ‘Nog steeds weet ik niet wat je in die grappenmaker ziet, maar ach ja. Hij is knap, grappig, lief, aantrekkelijk, sterk, echt een meisjes verslinder.’ Met dat boog hij voorover en gaf me een stomp terwijl zijn gezicht vol stond van blijdschap en geluk waar je haast om moest gaan kotsen.
    ‘Of een Saunders verslinder. Jij, mijn jongen, hebt een jackpot te pakken.’ Nerveus staarde ik naar mijn vingers. Alsof ik niet goed genoeg wist dat George veel meer waard was dan ik was- moesten ze het toch altijd in mijn neus drukken- alsof het nog niet genoeg was.
    ‘Morgen is onze eerste lesdag, overigens. Pas maar op, er gaan veel mensen naar je staren. Dat sowieso. Heb jij ooit knalpoker gespeeld? Is een geniaal spel. Wat vind je van een potje? De winnaar mag een vraag vragen aan de verliezer die de waarheid moet vertellen. Lekker spannend ook he, moet je wel een ware Gryffindor zijn om dit te kunnen spelen. Of niet; wat jij wilt. Man, wat is het al laat zeg. Ik denk dat ik iets te veel suiker op heb vandaag.’ Ik staarde naar de kaarten die voor mij lagen. Knalpoker- volgens mij had ik George daar ooit is over gehoord; maar verder kende ik het totaal niet; maar als een ‘ware’ Gryffindor moest ik me toch bewijzen- per slot van rekening zou ik dan niet de hele tijd in mijn gedachtes moeten wroeten terwijl ik waarschijnlijk bij ieder geluidje angstig door de kamer heen zou kijken.
    ‘De winnaar mag een vraag vragen aan de verliezer die de waarheid moet vertellen.’ Citeerde ik zijn zin voordat ik speels een mondhoek omhoog trok.
    ‘Klinkt net zoals Truth or Dare; iets wat meisjes spelen. Als je het echt spannend wilt maken- moet de verliezer een glas alcohol leeg drinken. En dan echt een volle; tenzij je bang bent tenminste. Dat kan ik begrijpen.’ Nonchalant met een opgetrokken wenkbrauw plukte ik een onzichtbaar pluisje van Georges shirt.

    Als Leo hier akkoord mee gaat x’D ohgod. Als George het ziet. Hij vermoord Campbell x’D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 22:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^^ maybe :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet niet eens de spelregels van knalpoker x') alleen dat het een soort van memorie achtig iets is, maar dan.. explosief x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik weet niet eens de spelregels van knalpoker x') alleen dat het een soort van memorie achtig iets is, maar dan.. explosief x')


    Haha x'D ik weet het ook niet :'D ken je het spel UNO anders? :'D anders doen we die regels enzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha x'D ik weet het ook niet :'D ken je het spel UNO anders? :'D anders doen we die regels enzo :p


    Ik heb de spelregels al gevonden x') het is inderdaad een soort van memorie eigenlijk:

    Knalpoker is een populair spel onder de leerlingen van Zweinstein. Doel van hetspel is om de juiste kaarten bij elkaar te brengen waardoor ze ontploffen en je punten verdient.Leg je meer kaarten goed bij elkaar, dan krijg je nog meer ontploffingen.


    Ik had toch gelijk, ghehe :D

    Dus, wat zeg je? Neem je dexe uitdaging aan of blijf jij bij uno x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik had toch gelijk, ghehe :D

    Dus, wat zeg je? Neem je dexe uitdaging aan of blijf jij bij uno x')


    Haha nee :'D ik neem de uitdaging aan. :Y) Memory ken ik ook wel... dus gewoon twee kaartjes bij elkaar zoeken? Oh arme Camp; hij heeft een slecht geheugen x'D

    llaaat maar x'D oke ik ga uitdaging aan met Camp x"D en George gaat m vermoorden :p

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 23:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    There are three variants of Exploding Snap. The first one, the "Classical" Game, is quite simple, however it requires some reflex. The rules are simple: when you see two identical pictures, hit the card with the top of your wand – one point is yours. The player with the most points wins the game. The hard part is, the cards shuffle faster and faster. The second one, the "Patience" Game, is a bit harder. You have twenty cards and you reveal them in pairs. You have to find two identical pictures. Cards explode soon after you reveal them for the first time (of course, if you don’t find a pair before). The third variant isBavarian Rules Snap. In this variant, cards are dealt in a circle, with identical cards to those already dealt being placed in the centre. The identical cards must be tapped in a limited time frame, or else all of the cards will explode.


    Nu ga ik schrijven :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Misschien kan Campbell verliezen en dan als hij alcohol mort gaan dri ken gaat irdereen hem aanmoedigen en al, george hoort kabaal vamuit zijn slaapkamers, komt kijken wat er aan de hand is en BOEM, George is boos ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    There are three variants of Exploding Snap. The first one, the "Classical" Game, is quite simple, however it requires some reflex. The rules are simple: when you see two identical pictures, hit the card with the top of your wand – one point is yours. The player with the most points wins the game. The hard part is, the cards shuffle faster and faster. The second one, the "Patience" Game, is a bit harder. You have twenty cards and you reveal them in pairs. You have to find two identical pictures. Cards explode soon after you reveal them for the first time (of course, if you don’t find a pair before). The third variant isBavarian Rules Snap. In this variant, cards are dealt in a circle, with identical cards to those already dealt being placed in the centre. The identical cards must be tapped in a limited time frame, or else all of the cards will explode.


    Nu ga ik schrijven :p

    -

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 0:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Misschien kan Campbell verliezen en dan als hij alcohol mort gaan dri ken gaat irdereen hem aanmoedigen en al, george hoort kabaal vamuit zijn slaapkamers, komt kijken wat er aan de hand is en BOEM, George is boos ^-^


    Haha omfg x'D ja dat kunnen we doen :p omfg; hij gaat dan wel raar doen tegen George dan hoor; maarja dronken mensen spreken altijd de waarheid ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)
    -


    En toen zou ik nooit weten wat je daar had geschreven ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En toen zou ik nooit weten wat je daar had geschreven ..


    Dezelfde idee als jou x'D dus het was nogal onnozel om twee keer dezelfde idee te lezen van beide personen :'D anders als George binnenkomt zet Leo de hand op de fles/beker omdat Camp wilt stoppen waardoor hij het bij Camp naar binnen giet?^^ haha :'D want anders ben ik bang dat George, Camp dumpt xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘De winnaar mag een vraag vragen aan de verliezer die de waarheid moet vertellen.’
    Herhaalde hij mijn woorden en trok een mondhoek om. Ik leunde weer voorover en glimlachte.
    ‘Klinkt net zoals Truth or Dare; iets wat meisjes spelen. Als je het echt spannend wilt maken- moet de verliezer een glas alcohol leeg drinken. En dan echt een volle; tenzij je bang bent tenminste. Dat kan ik begrijpen.’
    Ik lachte schamper en schudde met mijn hoofd.
    'Ik ben nooit bang.' Zei ik dan en greep naar de kaarten om ze vloeiend over het tafel te verspreiden. Al meteen voelde ik blikken op mij branden wat mijn glimlach nog breder maakte en ik keek op toen ik zag dat onze leeftijdsgenoten naar ons staarden.
    'Dit wordt maar een gevaarlijke potje, of niet Campbell?' Zei ik, starend naar de lachende mensen.
    'Hopelijk heb je een goed geheugen.'
    Ik keerde me weer terug naar Campbell en knikte.
    'De verliezer drinkt een hele fles alcohol tot aan de laatste druppel leeg. Nog steeds niet dronken? Nog een fles. Ik weet niet eens of dat mogelijk is, maar wonderen kunnen gebeuren.' Zei ik schamper en lachte voordat ik weer naar achteren leunde.
    'Voor het geval dat je nooit knalpokee hebt gespeeld; het is net memorie. En als je nooit dreuzelkunde hebt gehad, hoop ik voor je dat je memorie wel kent. Maar elke twee kaardjes die je verkeerd opent, ontploffen enkele secondes later.'
    Ik bleef even stil zitten en sloeg mijn armen om mij heen.
    'Zo, nieuwelingen mogen als eerst beginnen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Dezelfde idee als jou x'D dus het was nogal onnozel om twee keer dezelfde idee te lezen van beide personen :'D anders als George binnenkomt zet Leo de hand op de fles/beker omdat Camp wilt stoppen waardoor hij het bij Camp naar binnen giet?^^ haha :'D want anders ben ik bang dat George, Camp dumpt xD


    Ik denk niet echt dat leo de vriendje van george, zijn beste vriend zo zou vaan behandelen. Hij dwingt hem alleen met woorden aangezien hij goed is daarin :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik denk niet echt dat leo de vriendje van george, zijn beste vriend zo zou vaan behandelen. Hij dwingt hem alleen met woorden aangezien hij goed is daarin :')


    Oké ik wil gewoon dat het totaal uit de hand loopt aangezien ik in een "you only life once" bui zit op dit moment :') maar ja, ik loog. Leo zou dat wel doen ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••