• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké ik wil gewoon dat het totaal uit de hand loopt aangezien ik in een "you only life once" bui zit op dit moment :') maar ja, ik loog. Leo zou dat wel doen ^-^


    haha x'D oh god ik heb er nou al zin in zodra camp dronken is en George arriveerd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Schuin keek ik op toen ik zijn schampere lach hoorde. ‘Ik ben nooit bang.’ Met dat werden de kaarten op tafel verspreden terwijl ik nog geen flauw idee had, hoe dit in werking ging.
    ‘Dit word maar een gevaarlijk potje, of niet Campbell? Hopelijk heb je een goed geheugen. De verliezer drinkt een hele fles alcohol tot aan de laatste druppel leeg. Nog steeds niet dronken? Nog een fles. Ik weet niet eens of dat mogelijk is, maar wonderen kunnen gebeuren.’ Twijfelend ging mijn blik van de kaarten tot naar de trappenhuis wat naar George toe leiden. Ik kon nog weg gaan. Ik kon nog zeggen dat dit onnozel is; maar iedereen keek. Straks haalde ik Georges reputatie omlaag. George deed alles; en ging niks uit te weg- wat zou het straks zijn; dat George mijn privé bodyguard was omdat ik niks in mijn eentje aankon.
    ‘Voor het geval dat je nooit knalpoker hebt gespeeld; het is net memorie. En als je nooit dreuzelkunde hebt gehad, hoop ik voor je dat je memorie wel kent. Maar elke twee kaartjes die je verkeerd opent, ontploffen enkele secondes later. Zo, nieuwelingen mogen als eerst beginnen.’ Van de enthousiaste gezichten keek ik weer naar Leo wier zelfverzekerd met zijn armen om zich heen geslagen mij gadesloeg. Merlin; wat had ik gedaan. Het ergste was dat ik mijn hand al voelde trillen. Wat waren de regels ookal weer? Iets met twee kaarten openen.. openen.? Of omdraaien..
    Zenuwachtig bracht ik mijn trillende hand op tafel en gleed maar naar de eerste kaart die het dichtst bij me lag en ‘opende’ het voordat ik hoopvol naar de kaart met me hand ernaast greep en met al mijn hart hoopte; wat ik ook in vredesnaam deed- knal-poker-memorie- achtig- het goed ging.


    Nou ofc is het fout wat Campbell trekt... doe je zet Leo x'D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 0:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Campbell keek mij even aan voordat hij langzaam naar een kaart greep. Zijj hand trilde, wat betekende dat hij zenuwachtig was en mijn glimlach breder werd. Hij draaide de laart op en pakte meteen de kaart er naast en opende die ook.
    'De eerste paar kaarten die je opent, hangt puur van je geluk af.' Zei ik als commentaar en zag de twee verschillende kaarten wat trillen.
    'Als je twee verschillende kaarten opent, heb je jammer en moet je snel denken. Het snel dichtgooien en snel de goede kaart zoeken die bij de trillende hoort. Of anders heb je pech en-'
    Knal- toen verdwenen de twee kaarten en mijn grijns wed breder.
    'Is jou beurt over.' Maakte ik mijn commentaar af en leunde wat meer naar voren.
    'Kijk en leer, Saunders.'
    Meer personen begonnen naar onze wedstrijdje te kijken wat me even een opgewonden gevoel opleverde en de eerste kaart in de hoekje opende. Zonder eens te kijken hoe de kaart eruit zag, opende ik de kaart die vlak knder de lege plekje van Campbell stond en toen ik merkte sat deze twee kaarten identiek op elkaar leken, glimlachte ik.
    'Wat ik eerder ook zei,' zei ik terwijl ik naar de twee kaarten greep en die aan mijn kant legde.
    'De eerste zetten hangt puur van jouw geluk af.'
    En met dat opende ik een nieuwe kaart, en een nieuwe. Tor mijn spijt waren deze verschillend en begonnen ze te trillen. Even wierp ik Campbell een blik toe voordat ik de twee kaarten weer dichtgooide. De ene kaart was die Campbell geopend had, maar die was al ontploft. Dus zocht ik maar naar de andere kaart. Toen ik die eenmaal had gevonden, verzamelde ik de twee indentieke kaarten, legde het aan mijn kant en hoorde nog net de knal van de kaart die ik niet had kunnen vinden, wat eigenlijk ook onmogelijk was.
    'Zo, twee nul voor. Geef je het al op?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik geloof niet in profetieën.' Ik schud mijn hoofd. Ik wil niet meer valse hoop hebben. Als iedereen gaat geloven dat er een kans is dat ik niet sterf en ik dat w el doe, dan is het enkel erger. Ik wil Ralf zo veel mogelijk pijn besparen als ik kan. 'I-Ik wil niet zonder jou verder.. 'Ik- ik.. hou z-zielsveel van jou F-fred.. ik-' Terwijl de tranen blijven rollen over mijn wangen wordt alles enkel erger. Hij houdt van me en ik ga hem alleen laten.
          'Ik- voel m-m-me niet zo g-goed. L-laat me alsjeblieft n-niet alleen. T-t-tenminste niet tot dan- a-als het g-g-gaat gebeuren.' Ik knik.
          'Tot het einde en als ik daarna nog van iemand kan houden tot in de eeuwigheid.' Ik ga weer op een tafel zitten. Ooit moet ik het aan George vertellen. 'T-toen ik dacht dat George dood was, wist ik niet meer wat ik moest doen. Beloof je me...' Met al mijn kracht ga ik verder met praten. 'Beloof je me dat je ervoor zult zorgen dat hij geen stomme dingen doet. Of minder stomme dingen, want ik geloof niet dat George ooit een leven kan leiden zonder stomme dingen te doen.' Even kijk ik naar Ralf en dan weer naar mijn handen.
          'Jij bent de enige waar ik mee zou willen leven, Ralf.'

    Jonah Barret

    ‘Of course.. en ik kan inderdaad beter functioneren als een bad-cop. Hoewel ik dat strakke-pakjes gedeelte aan jou overlaat.’ De leerlingenkamer loopt steeds leger en na een tijdje zijn alleen Kealan en ik er. Waarschijnlijk wil iedereen voor de eerste dag goed uitgerust zijn. ‘Dit jaar gaat nog leuk worden.. vooral wanneer jij je ouders gaat vertellen dat je op jongens valt.’
          Ik rol met mijn ogen. 'Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat het niet zo is. Als ik er een grap over maak ben je helemaal boos. Niet dat ik het slecht bedoel ofzo,' zeg ik terwijl ik wat chips pak uit het bakje wat een ander hier neer heeft gezet. Eén blik op de klok is genoeg om te weten dat het eigenlijk al te laat is om nog wakker te zijn, maar ik heb helemaal geen zin om te slapen.
          'Niet dat ik er iets tegen heb. Boeit het mij wat. Heb jij May trouwens ergens gezien?' May is het meisje waarmee ik al twee jaar lang een knipperlichtrelatie heb. We vechten echt de hele tijd maar ze is wel ontzettend lief.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Tot het einde en als ik daarna nog van iemand kan houden tot in de eeuwigheid.'
    Hij ging weer aan tafel zitten en wanhopig keek ik weg.
    'T-toen ik dacht dat George dood was, wist ik niet meer wat ik moest doen. Beloof je me... Beloof je me dat je ervoor zult zorgen dat hij geen stomme dingen doet. Of minder stomme dingen, want ik geloof niet dat George ooit een leven kan leiden zonder stomme dingen te doen.'
    Ik keek weer op naar hem en beet even op mijn lip voordat ik zachtjes knikte. Merlin nee- hij praat alsof hij doos gaat want hij KAN niet door gaan.
      'Jij bent de enige waar ik mee zou willen leven, Ralf.'
    Ik hield mijn tranen tegen en keek even naar mijn handen.
    'En dat ben jij voor mij.' Mompelde ik zachtjes en keek weer op en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'J-jij bent de enige die ik nog heb.. op mijn oom na.' Ik pakte een stoel en schoof die zo zodat ik tegenover hem zat en greep naar zijn hand.
    'Ik.. ik- Fred, ik-'
    'Doe die deur open!'
    Geschrokken sprong ik op en wilde achteruit deinzen maar mijn voet haakte aan de poot van mijn stoel waardoor ik samen met het stowl achterover viel. Achter de deur hoorde ik een aantal gekraak en gebonk voordat de deur openvloog en ik Filders tevoorschijn zag komen.
    'Zo, zo, zo. Weasley en Auron. Luierend door Zweinstein, niet eens op hun eerste dag.'
    Ik krabbelde weer overeind en duwde mijn tranen gauw weg en liep terug naar Fred toe.
    'Denken jullie maar niet dat ik mijn mond tegenover Anderling zou houden. Verdwijn nu uit mijn ogen, meteen naar de leerlingenkamer.' Zei hij nors en ik keek angstig weg.


    Haat aan Filders lalala


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'En dat ben jij voor mij. J-jij bent de enige die ik nog heb.. op mijn oom na.' Hij gaat tegenover mij op een stoel zitten en pakt mijn hand vast. 'Ik.. ik- Fred, ik-' Rustig schud ik mijn hoofd. Hij hoeft niks te zeggen.
          'Doe die deur open!' Ralf springt op en ik blijf zitten omdat ik weet dat het Vilders is die ons straf komt geven. Het maakt me allemaal niks meer uit. Deze hele school kan naar hel gaan als ik daardoor met Ralf kan zijn.
          'Zo, zo, zo. Weasley en Auron. Luierend door Zweinstein, niet eens op hun eerste dag. Denken jullie maar niet dat ik mijn mond tegenover Anderling zou houden. Verdwijn nu uit mijn ogen, meteen naar de leerlingenkamer.' Ik trek Ralf mee, weg van Vilders en naar de leerlingenkamer. Veel te veel geluid voor deze tijd van de nacht komt uit die kamer.
          Als ik door het portret kruip zie ik de kamer vol met allemaal Griffoendors die om twee jongens heen staan; Leo en Campbell. Dit kan echt niet goed zijn. Ze spelen knalpoker. Aangezien ik Leo ken weet ik dat hij waarschijnlijk vals speelt en Campbell zometeen iets stoms moet gaan doen.
          'En het feest is voorbij. Naar bed iedereen. Campbell, weet je waar je heen moet?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    ohohoh Fred gaat nu camp haten x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Waarom?


    Omdat Campbell stout is en niet naar Fred gaat luisteren x'D en waarschijnlijk Leo aka Sphinxx ook niet :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred is een beetje emotioneel op dit moment. Hij kan snel boos worden :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Fred is een beetje emotioneel op dit moment. Hij kan snel boos worden :'D


    Ga dan maar lekker George straks halen. x'D hihi :'D Fredje heeft last van PMS >:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is dat?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Wat is dat?


    Nou oke dit is redelijk awkward uit te leggen; maar dit is wanneer een vrouw/meisje Grumpy is voor haar ongesteldheid x'D dan is ze snel boos enzo enorm geprikkeld. (niet iedereen heeft dit. maar mijn zus bijvoorbeeld... daar kan je beter bv chocolade naar gooien achter een bunker ^^ )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    O, haha/ Weerwolven worden wel altijd eerder boos als het bijna volle maan is. Dan baal je als je het allebei tegelijkertijd hebt :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    O, haha/ Weerwolven worden wel altijd eerder boos als het bijna volle maan is. Dan baal je als je het allebei tegelijkertijd hebt :'D


    Maar goed dat Fred een jongen is; hoewel hij best emotioneel is als Ralfje en Campbelltje :'D George is de enige 'echte' man hier x'D (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya