• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Thomas voelde haar tong speels tegen zijn lippen aan en liet dat toe om vervolgens met zijn ene hand haar lichaam te betasten. ''Je bent niet de eerste die dat zegt,'' zei hij vervolgens met een speelse grijns en hij trok haar shirt langzaam uit wachtend op enige vorm van goedkeuring.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Thomas liet Chasey dat doen wat ze wou om vervolgens haar lichaam te betasten. "Dus mijn koosnaam charmeur past toch bij je," zei ze hikkend en ietwat teleurgesteld.
    Toen Thomas haar shirt uittrok en wachtte, kon Chasey ervan uitmaken dat het wachten om goedkeuring was.
    Ze knikte en greep Thomas bij zijn shirt vast om vervolgens haar handen eronder te laten verdwijnen. "Goed getraind," fluisterde ze tegen zijn lippen aan - toen ze zijn gespierde buik oftwel sixpack voelde.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het was raar dat Chris zonder iets de eetzaal zou inkomen, dus hij liep snel de keuken rond - opzoek naar iets. In de hoek van de keuken vond hij een boeket, waarschijnlijk van Jack - maar het maakte vast niet uit als er drie rozen uit zouden verdwijnen.
    Zelfvoldaab liep Chris terug naar de eetzaal en kwam uiteindelijk binnen," sorry dat het wat duurde, maar ik was de rozen voor de gastvrouw vergeten," hij maakte voor de grap een buiging al leek de vrouw van Jacques er blij mee.
    Chris nam grijnzend plaats, terwijl hij naar Jack keek
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently --> Amaris


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het was verbazingwekkend om te zien hoe het Chris weer lukte om haar familie in te palmen. De enige die hij niet mee kreeg was Jack, maar goed, dat had Isabelle ook niet verwacht.
    Na het eten van het toetje stond Jack op en verontschuldigde zichzelf omdat hij al naar huis moest. Dat dit nieuws Isabelle blij maakte deed haar beseffen dat het echt niet langer zo door kon gaan. Ze moest de verloving verbreken. Maar die gedachten maakte haar bang want ze wist precies hoe haar ouders zouden reageren.
    Jack nam niet eens afscheid van haar en liep gewoon weg.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Toen Jack zich verontschuldigde en zomaar wegging zonder een afscheid, keek hij met opgetrokken wenkbrauwen naar Isabelle. Als dit een huwelijk zou worden, zou het nog erger zijn dan de oma van Chris met haar paars gekleurde haren die rood hoorden te zijn.
    Chris nam nog het laatste hapje en keek genietend voor zich uit. "Wie kan ik bedanken voor dit heerlijke toetje?" Zei hij met een scheve glimlach, het was niet z'n gewoonte zich zoveel te bedanken. Toch was deze familie speciaal voor hem, zeker toen hij wist wie de dochter van Jacques was.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nadat ze met een ontbloot lijf op mij zat voelde ik haar koude handen over mijn getrainde buik en ontving het complimentje als top op mijn ego. Mijn handen gingen naar haar borsten en ik speelde met de knoop van haar broek en keek haar als een klein kind aan. Ze had inderdaad een prachtig lijf verstopt onder haar kleren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabelle keek verbaasd op bij zijn woorden en glimlachte even. "Daar mag je Amalia en mijzelf voor bedanken."
    Haar ouders stonden op en zeiden dat ze richting hun slaapvertrekken gingen. Haar vader voegde eraan toe dat hij Christopher nog zou bellen en daarmee liepen de twee weg.
    Isabelle grijnsde en keek Chris aan. "Dus meneer de advocaat, waar ga je mijn vader mee helpen?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Voordat Thomas me nog verder kon uitkleden, als hij al gedaan had - legde Chasey haar handen op zijne.
    Vervolgens trok ze aardig snel zijn shirt over zijn hoofd. Ze grijnsde bij zijn mooie bovenlijf, hij wist vast en zeker dat hij totaal niet lelijk is.
    Ze ging voor hem zitten en gaf daarna een klein kusje op z'n neus.
    De blik hoe hij haar aankeek, maakte haar alleen naar aan het lachen.

    ______

    "Met werk, klanten en al die zooi," lachte Christopher. "Een grote en belangrijkere persoon als je verloofde ben ik wel - al zie dat misschien niet in, Belle." Hij had besloten haar naam te korten en keek haar met een onschuldige grijns aan
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ze legde haar handen op de zijne waardoor hij even stil stond en het shirt over zijn haren voelde gaan, ''vind je het grappig?'' Vroeg hij toen hij zag hoe ze lachte na het kusje op zijn neus. Ze was voor hem komen zitten maar minder opgewonden werd hij er niet van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Heel erg grappig." Antwoordde ze met een geheimzinnig lachje, het was meer om hoe hij naar haar gekeken had - maar misschien kon hij er anders over denken.
    Hij was één van de weinige jongens die haar interesseerde, maar misschien lag dat ook aan de alcohol.
    Even snel haalde ze haar schouders op; voordat ze een kusje op zijn voorhoofd drukte, daarna op z'n wang, vervolgens weer in zijn nek en tenslotte beet ze zachtjes en speels in z'n oorlel.
    "Het maakt je ego groter en groter, maar je bent en blijft een even lekker ding," grijnsde Chasey - voordat ze aan zijn broekknop begon te prutsen
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabelle glimlachte even toen ze hoorde dat hij haar naam had afgekort.
    "Jack stelt sowieso weinig voor," mompelde ze en keek Chris daarna aan. "Zo moeilijk was dat niet om op te merken."
    Dat haar ouders het nog niet door hadden was de enige reden dat Jack überhaupt bij hen thuis kwam als het aan Belle lag.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Onwillekeurig verscheen er een grijns op zijn gezicht," mijn vermoeden dat jij hem schijt vindt, was dus goed," Chris lachte om zijn eigen woordkeuze, maar vond het op de één of andere manier wel sneu.
    "Als je een probleem hebt, heb je mijn nummer," zei Christopher dan ook redelijk serieus. Belle was een mooie, jonge meid - die nog haar leven hoorde te genieten inplaats van een vuilniksbak als man te hebben.
    Christopher stond op en zamelde de lege bordjes in," het is een schande dat je al vergeven bent," mompelde hij voordat hij richting de keuken liep met de bordjes elegant balancerend op zijn armen
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabelle's mondhoeken krulden in een dankbare glimlach. Het was attent van hem dat ze hem kon bereiken als ze problemen had. Maar ze wist ook dat het lastig zou zijn om ooit de problemen volledig toe te geven.
    Met de rest van de schaaltjes volgde Belle hem naar de keuken en bleef even in de deuropening staan waarna ze Chris even bekeek.
    Hij was knap, precies het type man waar ze gewoonlijk op viel. En ook zijn karakter beviel haar meer dan eerder die dag.
    "Waarom ben je nu zo.. anders?" Vroeg Belle hem zachtjes, niet zeker wetend of de vraag hem wel zou bevallen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Chris draaide zich langzaam op, het liefst had hij direct geantwoord - maar de stemming zat er in en hij was ook niet gevoelloos, ofzo.
    "Omdat jij ook anders bent, aangenamer," zei hij uiteindelijk met een zwakke glimlach - ze leek erg op zijn vriendin; lief, maar niet op d'r kop gevallen - het feit waarom Christopher vanmiddag zo raar deed.
    De tranen prikten in zijn ogen bij de herinneringen van het ongeluk, hij was erbij en had het overleefd - zij niet.
    Langs Isabelle liep hij de keuken snel uit en duwde hij haar aan de kant," ik moet even naar buiten."
    Hij opende de grote voordeur en keek over de grote oprit heen. Het liefst was hij die tijd ook dood geweest, muisdood
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."