• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    (oke Antoine is net uit een café gegaan, waar is Evrest?)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Evrest liep langs het plein opweg naar zijn station. Zijn maag die begon te knorren maakte hem gek. Hij zocht in zijn zakken naar het briefje die hij had gekregen, maar hij durfde het niet uit te geven.
    Hij wist dat eten geen tijdelijk iest is, misschien kon hij een warmere broek kopen, als wist Evrest zijn maat niet.
    De mensen liepen met grote bogen om hem heen. Evrest liep door totdat hij een man uit een cave zag lopen.
    Redelijk rijk, dus hij kon proberen om meer geld van hem af te troggelen. Evrest liet zich mank lopen en sloeg zijn armen om hem heen om de warmte binnen te houden.
    Hij liet zich voor de man op de grond vallen.
    'Het spijt me, ik loop al de hele dag en ik heb al een tijdje niets gegeten,' sprak Evrest kalm.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    (Ok is goed)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chris deed erg naïef, alsof hij niet begreep van wat het een tot het ander was. ''Dat begrijp je toch wel,'' zei Thomas en maakte een seksueel gebaar met zijn vingers en keek hem toen weer grijnzend aan. ''Maar het was gewoon een beetje geëscaleerd.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Antoine keek vreemd op toen er een zwerver voor hem kwam smeken om geld. Hij had niet echt iets tegen zwervers maar had ook liever geen contact met hen. Bovendien vond hij dat ze werk moesten zoeken en niet zomaar bedelen om geld.
    Hij zuchtte even en zocht naar een aantal munten in zijn zak, maar besefte toen dat de jongeman in kwestie er misschien wel drank of drugs van ging kopen. 'Ik zal wel iets voor je halen', zei hij.
    Antoine deed de liefdadigheidsactie (als je het zo kon noemen) niet geheel met plezier maar omdat hijzelf een rotavond had gehad vond hij dat hij deze jongeman zijn avond misschien wel wat beter kon maken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    [left][/left](Mogen we ook een nieuw topic maken denk je?)


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    (Orton is online dus misschien kan je het best eerst even aan haar vragen)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Evrest glimlachte flauwtjes toen de man aanstalte maakte om wat drinken te halen. Wellicht iets te vroeg stond hij op en klopte zijn kleding af.
    'Dankjewel,' zei Evrest op zijn normale toon, wat niet heel slim was.
    Evrest liep naar de stoeprand en ging daar zitten.


    Vampire + Servant = Servamp

    "Aah, dus.. Ben je van plan haar nog is te zien?" Vroeg Chris dan wat gemeen, waarschijnlijk zoals Thomas al zei; wa het gewoon een avondje. Maar je kon altijd beter vragen. "Heb je anders nog zin om mee te gaan, Belle lijkt namelijk bang voor dronken mannen en het is niet beter als je thuis zit." Grijnsde Christopher uiteindelijk.



    Begrijpend knikte Chasey dan. Voor Belle was die hele Jack zaak teveel, wie wou ook nou een opgeblazen haan hebben als man? Dan zou zelfs nog Chris beter zijn, waarschijnlijk wist Belle ook niet van zijn criminele dingen. Van Chasey zelf wist ze dat ze een aantal keren gestolen had, maar vond het natuurlijk niet goed - alleen Chris was nergens mee te vergelijken. "Dus je hangt de hele avond met hém?" Het laatste woord kwam er kil uit, waardoor Chasey haar mond snel weer sloot.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Antoine fronste toen er niets mis leek te zijn met de zwerver. Was hij eigenlijk wel een zwerver.
    Hou draaide zich terug om naar de jongen. 'En wat dacht je hier mee te bereiken?', vroeg hij verwijtend.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    'Ik heb honger, ik wilde iets eten,' zei Evrest zonder de jongen aan te kijken. Hij wist dat hij zich in moest houden. Evrest wilde wat warms. Het bankje waar hij op lag was totaal niet confortable.
    'Ik ga er echt geen drugs en drank van kopen, ik ben daar nog te jong voor,' sprak hij verder.


    Vampire + Servant = Servamp

    'Zo ga je nooit ver geraken', zuchtte Antoine zacht. Hij haatte het als mensen logen. Hij ging het caféetje terug binnen, bestelde er iets en ging daarna terug naar de jongen.
    'Hier', zei hij kort en hij gaf de jongeman een warm broodje.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Thomas schudde mijn hoofd maar mijn gezichtsuitdrukking veranderde automatisch bij Chris zijn uitnodiging, ''meen je dat nou? Was je niet van plan haar mee naar huis te nemen?'' Vroeg Thomas hem en hij haalde een sigarettenpakje tevoorschijn en bood hem een aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Grijnzend pakte Chris de sigaret aan en stak hem vervolgens met een eigen aansteker aan, waarna hij een trek nam. "Je kent me, dat zou ik nooit doen," grapte Christopher. "Nee, het is de dochter van een zakenpartner - wat zou ik daarme moeten?" Antwoordde Chris wat serieuzer. Voor het eerst was hij weer echt geïnteresseerd in een meisje, Belle - maar hij liet het bij wat het was, veel beter.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het voelde raar aan toen Evrest het broodje aannam. Maar de warmte van het broodjes l gaf Evrest de gelegenheid om een aantal happen te nemen.
    'Ik kan nergens heen,' sprak hij met mond vol. Hij had nooi zo iets zaligs geproefd. 'Bedankt. '


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Vampire + Servant = Servamp