• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Ze beet zachtjes en speels in mijn oorlel en je kon zeggen dat ik totaal omver geblazen was door het nieuwe imago wat ze kreeg door de drank. Ze begon vervolgens aan mijn broeksknoop te prutsen en ik hielp haar door hem volledig uit te doen en nu nog in mijn boxer tegenover haar zat. ''Zo een groot ego heb ik niet,'' verdedigde Thomas zichzelf nog. ''Dat zou jij wel mogen hebben met z'n lichaam.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Toen Thomas zich ontdeed van zijn jeans, keek Chasey hem met een glimlachje aan. Hij was niet alleen knap, maar had nog eens een perfect lichaam.
    Ze keek grijnzend naar Thomas op z'n bermerking. "Zou ik een zo een ego hebben, was ik geen eens met je de bar ingegaan," grapte Chasey dan.
    Ook zij ontwurmde zich uit haar broek, waardoor ze alleen nog gehuld was in een string - niet dat het veel verborg.
    Ze draaide zich even om en nam nog een grote slok van de drank die achter haar stond, waar ze niet maar aan toe kwam - sinds de val op Thomas
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Dat betwijfel ik,'' antwoordde Thomas, half-grijnzend en keek hoe zij zich ook uit de broek wurmde en nu in haar string voor hem zat. Ze nam een slok van de fles die achter haar stond alsof ze het nodig had. Hij duwde haar zachtjes in een ligpositie en Thomas leunde boven haar en kuste haar vervolgens over haar ontblote lijf. ''Je gaat hier geen spijt van krijgen,'' fluisterde hij en trok met zijn vingers aan het lingerie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Toen ze in een ligpositie werd geduwd zag ze al aankomen wat er zou gebeuren, maar de talloze kusjes die hij over haar lichaam gaf - maakte haar toch een beetje opgewonden.
    "Als je er zeker van bent, oké," grijnsde ze naar hem voordat ze met haar vingers langs zijn wang streelde en weer een enkel kusje op z'n mond drukte
    .


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Ik ben altijd zeker van mijn zaak,'' zei hij licht grijnzend terug en trok haar slipje naar beneden om haar vervolgens licht op te geilen door met zijn duim haar plekje te strelen en zelf ook zijn boxer uit te trekken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Een kreun verliet haar mond toen Thomas haar gevoelige plekje begon te strelen en zich ontdeed van z'n boxer. Chasey begon al aardig opgewonden te raken en keek Thomas met een speelse grijns aan. "Als jij het zegt, zal het denk ik zo zijn," grapte ze uiteindelijk terwijl ze haar blik ongegeneerd over zijn lichaam niet glijden.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabelle wilde antwoorden, maar ze zag hoe Chris opeens de keuken verliet. Verbaasd bleef ze een ogenblik staan. Had ze iets verkeerds gedaan, vroeg ze zich af. Zover ze het wist niet, maar ze kon het natuurlijk ook fout hebben.
    Even overwoog ze haar opties, maar ze besloot toch Chris achterna te gaan waarna ze even haar hand op zijn schouder liet rusten.
    "Het spijt me als ik iets verkeerds heb gezegd," zei ze langzaam.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Evrest zat op het bankje en trok door de kou zijn benen dicht tegen zijn lichaam. Evrest begon aardig moe te worden. Rustig liet hij zich op de koude planken vallen en keek omhoog naar de donkere lucht. Zijn capuchion had hij over zijn zwarte haren geslagen om te zorgen dat de kou buiten blijft.
    Evrest hoopte dat hij snel in slaap viel.


    Vampire + Servant = Servamp

    'Oké,' zegt Nathan terwijl hij naar haar glimlacht. Die glimlach verdwijnt echter snel als ze haar vraag stelt. Vrienden en familie. Voor hem ligt het gevoelig en eigenlijk wil hij er niet over praten, maar net vroeg hij er ook naar, dus als hij niet reageert zou dat hypocriet zijn. Natuurlijk is het zijn huis en alles, maar het zou ook gewoon onbeleefd zijn.
    'Ehm, dat is een lang verhaal met vele dramatische keringen en nep vrienden en rot familie. Dus in principe zou je kunnen zeggen dat ik familie en vrienden heb, maar het zou aan de andere kant een leugen zijn.' Nathan kijkt even naar zijn handen en dan weer naar Joy. 'Wil je misschien TV kijken ofzo?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joy vond het vreemd dat een rijk iemand als Nathan ingewikkelde en dramatische keringen had in zijn familie en vrienden. Je zou denken dat hij een gezellige familie had met enorm veel vrienden. Joy twijfelde even toen Nathan vroeg of ze TV wou kijken. Op zich had ze niets tegen de TV maar er begon een schuldgevoel in haar op te borrelen. Ze besefte dat ze dan eigenlijk net zoals alle andere rijken zou doen terwijl er nog steeds enorm veel zwervers buiten in de kou zaten.
    Joy moest denken aan de jongen die ze eerder die dag had ontmoet. Ze voelde zich haast misselijk vanwege het schuldgevoel. Hij had het minstens even erg als haar, maar zij zat nu lekker warm binnen, kon eten, tv kijken,... en de jongen, die lag waarschijnlijk ergens buiten in de kou. Ze schudde dus haar hoofd.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chris keek even om toen hij de hand van Belle op zijn schouder voelde. Al de plezier en de leukigheid was er voor hem niet meer en duister keek hij haar aan. "Niks hoeft je te spijten, het gaat niet altijd om jou of wat je zegt - ik.. je weet gewoon niet hoe het voelt iemand kwijt te raken," vervolgde hij dan wat zwakker en treuriger. Christopher had geen enkel idee waarom hij zoiets tegen iemand zei die hij net kende, maar het voelde vertrouwt. Isabelle leek iemand die te vertrouwen was," je weet wel dat wat ik tegen Jack zei wat hem niets kon boeien, voor mij is dat wat anders. Je hebt me leren kennen als arrogant, ik weet - maar Jack heeft totaal geen gevoelens, mijn medeleven Belle." Eindigde Chris met een zucht toen hij de hemel inkeek waar duizenden kleine sneeuwvlokjes uitvielen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het had niet lang geduurd voordat ze beide weer in zijn bed lagen, ze waren omringd door troep – lege bierblikjes, sokken, ondergoed en kleding maar het had ze niet ongestoord van hun momentje. Hij hijgde nog uit en gaf haar een kus op haar lippen en stond toen op om vervolgens een boxer te pakken en die aan te trekken. Het moest wel bij een one-nights stand blijven.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chasey keek grijnzend en uitgeput naar Thomas die naar z'n boxer zocht en haar daarvoor nog snel een kus gaf, ook Chasey zocht nu even naar haar ondergoed die ze snel aandeed voordat ze het grote bed weer inkroop. Het zou vast bij een one-night stand blijven, wat ook beter was - waarschijnlijk de kans dat ze hem daarna zag was erg klein, bovendien moest iedereen wel is z'n plezier hebben. Een gaap verliet Chasey haar mond voordat ze zich in de kussens liet zakken.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Isabelle begreep dat haar inschatting over haar woorden verkeerd was geweest en ze probeerde zijn iets wat trieste woorden te begrijpen. Ze herinnerde zich zijn woorden tijdens het diner en begreep daardoor dat hij het had over zijn overleden vriendin.
    Zwijgend ging ze bij hem staan en gaf ze hem een knuffel. Ze wist als geen ander dat soms het gewoon nodig was en ze bleef dan ook even stil voor ze los liet.
    "Dat weet ik inderdaad niet," zei Belle zachtjes, "althans, niet op die manier." Heus, ze had wel een oma verloren, maar dat was anders dan dit. Dat wist ze zelf ook wel.
    Een glimlachje brak door bij zijn volgende woorden. "Ja, ik weet het. Maar mijn familie verwacht dat ik met hem trouw. Mijn ouders zouden me het huis uit gooien als ik de verloving zou verbreken."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ''Moet ik je zo naar huis brengen?'' Vroeg hij en keek naar Chasey die haar lingerie bij elkaar had gezocht en weer het bed in was gekropen. ''Want dan kleed ik me wel aan, ik moet zo nog ergens heen.'' Misschien loog ik, maar ik wist hoe die meiden in elkaar zaten en het was niet dat Chasey was maar ik nam het zeker voor het onzekere.


    Everything is illuminated by the light of our past.