• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'




    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.

    Die-hard fans:
    Marrish • Saartje • 16 • seizoen 2 • Lincoln, Octavia, Nyko, Nathan, Bellamy en Clarke. •
    Gonplei • Kyle • 18 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Bellamy, Clarke en Finn •
    Bellarke101 • Maxime • 16 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Lincoln, Octavia en Monty •
    Andria • Ellen • 17 • seizoen 2 • Raven, Jasper, Monty en Octavia •
    DreamerN • Nathalie • 21 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Jasper, Monty en Finn •
    Twisty • Michelle • 17 • seizoen 2 • Jasper, Monty, Marcus en Octavia •
    Reigns • Sylvie • 20 • seizoen 2 • Clarke, Bellamy, Finn, Jasper en Monty •
    Mortensen • Naomi • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Raven en Clarke •
    Rudoplh • Gail • 18 • seizoen 2 • Octavia en Jasper •
    Prefect • Cato • 17 • seizoen 2 • Bellamy, Lincoln, Jasper en Monty •
    lukesirwin • Natascha • 20 • seizoen 2 • Bellamy, Clarke, Jasper, Finn en Monty •
    Maleficia • Kimberley • 18 • seizoen 2 • Octavia, Bellamy en Raven •
    DecemberRain • • 16 • seizoen 2 • Bellamy •
    Shipping • Loeka • 14 • seizoen 1 •
    Freer • Dore • 16 • Bellamy, Jasper, Octavia, Lincoln, Monty, Finn en Clarke. •
    Barry_Kripke • Monique • 19 • seizoen 2 • Bellamy en Octavia •
    Cathedrals • Megan • Bellamy, Clarke, Jasper en Raven •



    Ships:


    Loctavia • Lincoln en Octavia
    Marrish
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    Mortensen
    Rudoplh
    Prefect
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Jonty • Jasper en Monty
    Gonplei
    Andria
    DreamerN
    Twisty
    lukesirwin

    Bellarke • Bellamy en Clarke
    Marrish
    Bellarke101
    DreamerN
    Twisty


    Mortensen
    Prefect
    lukesirwin
    Maleficia
    Barry_Kripke

    Mabby • Abby en Marcus
    Twisty
    Mortensen • stiekem

    Ravinn • Ravin en Finn
    Mortensen

    Flarke • Finn en Clarke
    Rudoplh
    Reigns
    Shipping

    Rellamy • Bellamy en Raven
    DecemberRain

    Want to join?

    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •



    [/q][q][q][/q]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Haat is ook weer een groot woord, maar de personages naar wie ik een bord zou willen gooien zijn Raven, Abby (Eerst mocht ik haar nog wel, maar dat zakte al snel naarmate de seizoenen vorderden) en dr. Tsing.
    Kane begin ik steeds beter te vinden, hij en Abby wisselen wat dat betreft een beetje van plek en ik vind Maya irritant (Dat's dus die 'vriendin' van Jasper.)

    Wie van jullie heeft trouwens de boeken gelezen?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Haat is ook weer een groot woord, maar de personages naar wie ik een bord zou willen gooien zijn Raven, Abby (Eerst mocht ik haar nog wel, maar dat zakte al snel naarmate de seizoenen vorderden) en dr. Tsing.
    Kane begin ik steeds beter te vinden, hij en Abby wisselen wat dat betreft een beetje van plek en ik vind Maya irritant (Dat's dus die 'vriendin' van Jasper.)

    Wie van jullie heeft trouwens de boeken gelezen?


    Wij delen onze niet-mogen personen. ^^

    Ik wil de boeken gaan lezen, maar ik heb nog veel ongelezen boeken thuis lezen die ik na mijn boeken, die ik verplicht ben voor school te lezen, ga lezen. Dus dat zal vast nog wel even duren voordat ik The 1OO ga lezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat ik wel vreemd vind (tot nu toe, ben bij episode 6) is dat als een personage sterft, de dierbaren in dat moment overstuur zijn, maar je verder niks merkt van het rouwproces. Ze gaan erna gewoon verder alsof er niks gebeurt is en dat stoort me. x'D Maar goed, dat kan ook aan mij liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben bezig in het eerste boek maar ben gestopt. Het is té verschillend van elkaar dat het begon te irriteren. Ik ga weer lezen als dit seizoen af is denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg nog meer Jonty shippers *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Twisty schreef:
    Wat ik wel vreemd vind (tot nu toe, ben bij episode 6) is dat als een personage sterft, de dierbaren in dat moment overstuur zijn, maar je verder niks merkt van het rouwproces. Ze gaan erna gewoon verder alsof er niks gebeurt is en dat stoort me. x'D Maar goed, dat kan ook aan mij liggen.


    Ja dat klopt, dat is vervelend, maar het komt vaak nog wel terug een paar afleveringen later.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Teale schreef:
    (...)

    I really don't like Raven, I am so sorry.
    Personages, wie je favoriete personages zijn. ;p


    Raven is cool :c En dan zijn dat Raven, Jasper, Monty & Octavia haha.

    Andria schreef:
    (...)

    Raven is cool :c En dan zijn dat Raven, Jasper, Monty & Octavia haha.


    Aangepast. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zie nu net dat Nathalie en ik dezelfde personen awesome vinden. Yeah! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Ik zie nu net dat Nathalie en ik dezelfde personen awesome vinden. Yeah! :Y)


    Haha ja, nu je het zegt (':
    Ugh... Het is gewoon nog een volle week wachten tot een nieuwe aflevering xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha ja, nu je het zegt (':
    Ugh... Het is gewoon nog een volle week wachten tot een nieuwe aflevering xD


    Huh, ik dacht dat er pas weer in 2015 nieuwe afleveringen kwamen. Of imdb moet het fout hebben. Ik hoop trouwens dat imdb niet klopt :')

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 23:57 ]

    Andria schreef:
    (...)

    Huh, ik dacht dat er pas weer in 2015 nieuwe afleveringen kwamen. Of imdb moet het fout hebben. Ik hoop trouwens dat imdb niet klopt :')


    Pas in Januari is er weer een aflevering. Sorry for dissapointing, disappointing, dasponting (ugh) you D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga nu de laatste aflevering kijken. :c Ik wil niet wachteeeen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Ik ga nu de laatste aflevering kijken. :c Ik wil niet wachteeeen.


    Zo, jij hebt jezelf er doorheen gejast. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Andria schreef:
    (...)

    Huh, ik dacht dat er pas weer in 2015 nieuwe afleveringen kwamen. Of imdb moet het fout hebben. Ik hoop trouwens dat imdb niet klopt :')


    Huh vaag, bij mij in het programma dat ik gebruik om bij te houden welke series ik kijk en welke afleveringen ik nog moet kijken stond eerst 30 dec.
    Nu geeft die ook opeens aan over 28 dagen. >.<


    Credendo Vides