• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Ugh irritant zakelijk toontje heb je daar.

    Erieka en de andere; Er is niets ergs aan de hand, ze heeft even een pauze van Q genomen en komt binnenkort wel weer terug. No worries (:
    Weet je dat zeker? Heb je bewijs? (cat)
    Ik heb niets van d'r gehoord.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ambrose schreef:
    Misschien moet ik maar gewoon helemaal van het forum af. Het wordt steeds onaangenamer voor me hier.

    Je mag zelf weten wat je wilt doen, maar ik zou het wel jammer vinden mocht je die keuze maken.



    @ JasperJordan: Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt...

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 21:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Weet je dat zeker? Heb je bewijs? (cat)
    Ik heb niets van d'r gehoord.


    Ik heb haar gister nog gesproken op skype, wat een vertrouwen zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik heb haar gister nog gesproken op skype, wat een vertrouwen zeg.
    Sorry, haha. Komt omdat ik niks van d'r heb gehoord en wat overstuur ben... ): Niet dat ik je niet vertrouw. (:
    En btw, ik kan niet weten wie wat op skype zegt en doet. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Braniel schreef:
    (...)
    Je mag zelf weten wat je wilt doen, maar ik zou het wel jammer vinden mocht je die keuze maken.



    @ JasperJordan: Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt...
    TomRiddle, I guess.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Sorry, haha. Komt omdat ik niks van d'r heb gehoord en wat overstuur ben... ): Niet dat ik je niet vertrouw. (:
    En btw, ik kan niet weten wie wat op skype zegt en doet. ^^


    Nee, maar het voelt nogal kut als ik iets zeg en het wordt niet 'geloofd' snap je?
    Ik stuur je wel even een pb


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat Kyle zegt klopt. Ik heb gewoon nog contact met dr en het is prima. Ze wil alleen eventjes een pauze van Q. Ze komt wel weer teruggies. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ambrose schreef:
    Misschien moet ik maar gewoon helemaal van het forum af. Het wordt steeds onaangenamer voor me hier.


    Als ik je een tip mag geven, ik spreek uit eigen ervaring.
    Ga tijdelijk van het forum af.
    Niet omdat ik je haat ofzo.:'D Maar ik heb het ook een tijdje moeilijk gehad met het forum. Dus ben ik van het forum gegaan, alleen van het forum en niet van Q.
    Dit was een verstandig besluit want na drie weken gooide ik me weer op het forum en voelde ik me veel beter!
    Dus ik zou het begrijpen moest je die keuzen maken. Maar waag het niet van Quizlet te gaan.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Nee, maar het voelt nogal kut als ik iets zeg en het wordt niet 'geloofd' snap je?
    Ik stuur je wel even een pb
    Okay, begrijpelijk. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gibbs schreef:
    Wat Kyle zegt klopt. Ik heb gewoon nog contact met dr en het is prima. Ze wil alleen eventjes een pauze van Q. Ze komt wel weer teruggies. (:
    YEAH!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    So I cross my heart and I hope to die


    26 - 02 - '16



    N'awwh :c


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:


    N'awwh :c


    Noooo :c

    ot: Ja want zo wordt het een leuk spelletje. Stop.

    Volgens mij probeert mijn hoofd wraak op mij te nemen door zo ontzettend veel pijn te doen. Redenen genoeg ervoor in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 22:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yesh, heerlijk erbij wegdromen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.