• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hebben wij weer --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Hebben wij weer --'
    Wat hebben jullie weer? ):


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Wat hebben jullie weer? ):


    We hebben plots geen warm water en de kachels zijn koud terwijl we ze wel aangezet hebben. Mijn ouders zijn nu bezig met het maken ervan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    We hebben plots geen warm water en de kachels zijn koud terwijl we ze wel aangezet hebben. Mijn ouders zijn nu bezig met het maken ervan.
    Hé, that's weird.
    Veel succes. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben zoooo jaloers, maar ik gun het haar ook wel.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Hé, that's weird.
    Veel succes. (:


    Well yeah, het is niet gelukt. Morgen moeten ze gaan bellen --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Well yeah, het is niet gelukt. Morgen moeten ze gaan bellen --'
    N'awh, echt flut!
    Dan hopen dat het morgen goed komt, toch? (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)N'awh, echt flut!
    Dan hopen dat het morgen goed komt, toch? (;


    Hahah ja, anders wordt het een koude kerst ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Hahah ja, anders wordt het een koude kerst ;D
    Whahaha, dan ga je naar de buren :P
    Of lekker een ingepakte kerst, zijn jullie de cadeautjes of je bent meer één met de cadeautjes. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Yeah, opera is af van de tv, I hope!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)Whahaha, dan ga je naar de buren :P
    Of lekker een ingepakte kerst, zijn jullie de cadeautjes of je bent meer één met de cadeautjes. :Y)


    Whahahah ;D you made me laugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Whahahah ;D you made me laugh
    Yeah! *Doel bereikt, muwhahah*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Na hooguit tien seconden Lea 'Let It Go' te hebben horen zingen, vind ik het nu al mijn favoriete versie van dat liedje.
    Ik wil ook zo graag de nieuwe afleveringen zien, omdat ik Glee zo ontzettend gemist heb, maar mijn favoriete koppel zal volgens de Wiki niet meer samen zijn en dat maakt me verdrietig. Ik wil dat ze trouwen. Dat moet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Na hooguit tien seconden Lea 'Let It Go' te hebben horen zingen, vind ik het nu al mijn favoriete versie van dat liedje.
    Ik wil ook zo graag de nieuwe afleveringen zien, omdat ik Glee zo ontzettend gemist heb, maar mijn favoriete koppel zal volgens de Wiki niet meer samen zijn en dat maakt me verdrietig. Ik wil dat ze trouwen. Dat moet.


    Which couple? Het koppel dat ik denk dat je bedoeld?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Hahah ja, anders wordt het een koude kerst ;D

    Maak een warme kruik. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.