• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18 •


    Song of the night: Thinking Out Loud by Ed Sheeran.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 22 december.
    - Yong met I'm Not the Only One - Sam Smith
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    JasperJordan schreef:
    Ieuw, gewoon ieuw. Je gaat toch geen relatie met je broer, zus, neef of nicht nemen. No, just no. That's not okay.


    Ik vat dit op als persoonlijke mening.
    Maar meerdere mensen dachten dus dat mijn neef en ik een stelletje waren. Dus alles kan. ^^. Maar goed, ik vind mijn neef leuk, maar dan zoals jij, op een familaire manier.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Lotta nou ja, kinderen krijgen vind ik nog wat anders, in verband met de ziektes dus, maar goed, dat kun je nooit helemaal voorkomen. Ik ben eigenlijk voor dat broers en zussen officieel zouden kunnen trouwen, maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren xD
    Ik ben ook wel tegen vader dochter (bijv) in praktijk, maar ik vind wel dat pedofilie niet als een ziekte bestempeld zou mogen worden... vind ik wel lastig, want in praktijk uitoefenen gaat natuurlijk nooit werken, maar ergens vind ik het ook weer een gelijkwaardige 'seksualiteit'... hmm


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Vergilius schreef:
    (...)

    Jij niet alleen. Ik ook. Was er heel even in, maar nee. Toch niet. Heeft lief gezegd niet echt 'niveau'. Het is een mislukte fake versie van The Nightclub.

    GOED! Al ben ik fucking zenuwachtig, morgen heb ik generale repetitie en overmorgen optreden. Ugh, ben bang dat ik mijn tekst vergeet.

    Eerst vond ik het er nog gezellig uitzien, totdat iemand zo'n vijftigtal posts achter elkaar plaatste om aan een bepaald aantal berichten te komen. Nah, toch maar niet. x)

    Generale repetitie voor wat? (: Heel veel succes in ieder geval ermee!
    Vandaag was behoorlijk emotioneel voor me (voor het eerst sinds zes maanden terug contact met mijn moeder en zusje), maar het eindigde best wel leuk en we zijn gaan shoppen bij de Zara.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik vat dit op als persoonlijke mening.
    Maar meerdere mensen dachten dus dat mijn neef en ik een stelletje waren. Dus alles kan. ^^. Maar goed, ik vind mijn neef leuk, maar dan zoals jij, op een familaire manier.


    Ja, is mijn mening, maar ik vind het ook helemaal niet kunnen ;D
    Ja precies, mijn neef(overigens enige neef) is mijn favoriete familielid, maar ik zou echt geen relatie met hem willen hoor...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kiliel schreef:
    (...)
    Dat ze proberen het topic de hele tijd bovenaan de offtopic lijst te willen laten staan.
    Verder gebruiken ze hoofdletters in de topictitels waar ze niet horen.


    Had ik dus ook al gezegd tegen hen. Maar ze vinden het geen probleem —' ik vind hen irritant. Het zijn van die newbies die vier maanden op Quizlet zitten. Niet dat daar wat mee is, maar het is zo precies of ze Quizlet willen overnemen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ken iemand die uit het huis is gezet van haar ouders omdat ze iets heeft met haar neef die meer als 10 jaar ouder is.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @JasperJordan maar waarom zou het je uitmaken dan? Ik bedoel, je hebt er verder toch geen last van? Als die mensen daar plezier aan beleven...


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    I don't even want to know that... ;x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blade schreef:
    (...)
    Eerst vond ik het er nog gezellig uitzien, totdat iemand zo'n vijftigtal posts achter elkaar plaatste om aan een bepaald aantal berichten te komen. Nah, toch maar niet. x)

    Generale repetitie voor wat? (: Heel veel succes in ieder geval ermee!
    Vandaag was behoorlijk emotioneel voor me (voor het eerst sinds zes maanden terug contact met mijn moeder en zusje), maar het eindigde best wel leuk en we zijn gaan shoppen bij de Zara.


    Omfg. Jup, I know. Ze posten om te posten. Ugh, irritant.

    Kersttoneel, haha. Ik ben de Droomster. Lol.

    Oh, fijn dat het toch nog goed kwam. En het gezellig werd. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat gebeurd er? Ik kan niet volgen..


    16 - 09 - '17

    Nou ik vind het niet kunnen en dat ik mijn mening, net als dat pedofilie waar je het net over had. Dat is gewoon ziekelijk. Die mensen mogen van mij best op kindjes geilen maar ga ze dan niet opzoeken en zelfs aanranden of allemaal foto's maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vergilius schreef:
    (...)

    Had ik dus ook al gezegd tegen hen. Maar ze vinden het geen probleem —' ik vind hen irritant. Het zijn van die newbies die vier maanden op Quizlet zitten. Niet dat daar wat mee is, maar het is zo precies of ze Quizlet willen overnemen.

    Ik heb het toch maar even gemeld.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ja, is mijn mening, maar ik vind het ook helemaal niet kunnen ;D
    Ja precies, mijn neef(overigens enige neef) is mijn favoriete familielid, maar ik zou echt geen relatie met hem willen hoor...


    Tja, gevoel kan je niet regelen. Maar goed, het is allemaal persoonlijke mening.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ik heb het toch maar even gemeld.


    Ik ga je joinen. :'D omg. We're bad. Hahaha :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik ga je joinen. :'D omg. We're bad. Hahaha :'D

    Nee, zij zijn degene die bad zijn, omdat we het moeten melden. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."