• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Fanta • 13 •
    Frosty • Erieka • Radler 0.0% • 19 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    OutlawQueen • Linde • - • 13 •
    Ziggler • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18 •


    Song of the night: Thinking Out Loud by Ed Sheeran.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 22 december.
    - Yong met I'm Not the Only One - Sam Smith
    - Samson & Gert - Tingelingeling
    - Cherona met Cobra Starship ft. Icona Pop - Never Been In love.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @JasperJordan nou ja, geen persoonlijke aanval, echt niet, maar als ik het goed begrijp is je enige argument 'omdat het verkeerd voelt', toch? Want dat is precies het argument waarom sommige mensen tegen homoseksualiteit zijn.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Lotta nou ja, kinderen krijgen vind ik nog wat anders, in verband met de ziektes dus, maar goed, dat kun je nooit helemaal voorkomen. Ik ben eigenlijk voor dat broers en zussen officieel zouden kunnen trouwen, maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren xD
    Ik ben ook wel tegen vader dochter (bijv) in praktijk, maar ik vind wel dat pedofilie niet als een ziekte bestempeld zou mogen worden... vind ik wel lastig, want in praktijk uitoefenen gaat natuurlijk nooit werken, maar ergens vind ik het ook weer een gelijkwaardige 'seksualiteit'... hmm

    Ik zie pedofilie ergens ook wel als een seksuele 'geaardheid', eigenlijk. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat ik het oké vind en dat mensen maar massaal kinderen mogen verkrachten, maar ik begrijp ergens wel dat iemand er ook niks aan kan doen dat hij of zij zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Toch ben ik voorlopig wel blij dat het illegaal is, haha. :'D En nja, ik vind incest ook niet echt geweldig hoor, maar ik heb wel begrip voor zo'n situatie.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kiliel schreef:
    (...)
    Nee, zij zijn degene die bad zijn, omdat we het moeten melden. (A)


    Hehehehe, ik had hen gewaarschuwd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok dan...


    16 - 09 - '17

    @Lotta omg je bent de eerste die het met me eens is. Je verwoordt echt precies wat ik vind xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ziggler schreef:
    Ok dan...

    Ben jij toevallig ook tegen het Spamtopic? Meldt dan vooral iets bij de mods of bij het topic zelf, zoals Erieka, Lotta en ik hebben gedaan. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @JasperJordan nou ja, geen persoonlijke aanval, echt niet, maar als ik het goed begrijp is je enige argument 'omdat het verkeerd voelt', toch? Want dat is precies het argument waarom sommige mensen tegen homoseksualiteit zijn.


    Ik zeg niet dat het niet goed voelt, ik vind het gewoon niet kunnen. Een man van vijftig die een kind van zes aanrand is gewoon niet oké. Begrijp me niet verkeerd maar pedofielen die kinderen aanranden horen achter het slot. En als je het daar niet over had dan begrijp ik jou verkeerd, maar ik vind het niet kunnen. Ik kan er flink woest om worden als ik hoor dat een oude man een kind van zes heeft aangeraakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RayLaVie schreef:
    @Lotta omg je bent de eerste die het met me eens is. Je verwoordt echt precies wat ik vind xD

    High five! x)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ben jij toevallig ook tegen het Spamtopic? Meldt dan vooral iets bij de mods of bij het topic zelf, zoals Erieka, Lotta en ik hebben gedaan. (A)


    Het stoort me niet omdat het toch niet bij actieve topics komt. Laat die kiendjes lekker spelen. Ik denk niet dat er veel aan het topic gedaan zal worden omdat het offtopic is.


    16 - 09 - '17

    Mijn huisdieren hebben nu ook kerstmutsen op :3




    26 - 02 - '16

    Verdomme, wat een zware onderwerpen allemaal voor zo'n leuk topic. ><' Ik blijf maar weer even weg.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kiliel schreef:
    (...)
    Ben jij toevallig ook tegen het Spamtopic? Meldt dan vooral iets bij de mods of bij het topic zelf, zoals Erieka, Lotta en ik hebben gedaan. (A)

    Ik heb het niet gemeld, omdat ik op mijn gsm zit, but you go girls. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ambrose schreef:
    Verdomme, wat een zware onderwerpen allemaal voor zo'n leuk topic. ><' Ik blijf maar weer even weg.


    Ik snap niet eens hoe je er op komt om over zoiets te praten?


    16 - 09 - '17

    Frosty schreef:
    Mijn huisdieren hebben nu ook kerstmutsen op :3





    Cute!


    16 - 09 - '17

    @JasperJordan nee, even op een rijtje: mensen van dezelfde generatie en binnen één familie die een relatie hebben vind ik okay. Pedofilie als in puur als geaardheid vind ik okay, pedofilie in praktijk vind ik niet okay. Ik ben namelijk wel tegen verkrachting, maar als je op jongere mensen valt kun je daar ook niks aan doen. Maar goed, nee, ik vind het ook niet goed dat oudere mensen kinderen gaan aanranden. Dat is namelijk (in de meeste gevallen) tegen de wil van dat kind, dus wordt m niet.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.