• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Chester is ook af, en klaar voor een slavin en andere relaties. c:
          Wie durft zijn opvliegende karakter aan en durft de zachte kern te ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 19:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Determine schreef:
    Dora is wel af zo, op haar verdere relaties na.
          Iemand geïnteresseerd in enige relatie met de redhead? Dan is ze helemaal klaar. ^-^


    Misschien met Lucia ? Maar wat kunnen ze dan van elkaar zijn ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik denk dat Do zijn innerlijk ook wel af is.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Allirian schreef:
    (...)

    Misschien met Lucia ? Maar wat kunnen ze dan van elkaar zijn ?


    Wel, ik weet verder niet wat voor persoon Lucia is, maar misschien zijn ze redelijk goede vriendinnen geworden in het vrouwenhuis, en is Lucia een beetje de persoon die voor Dora op komt of iets dergelijks. Als jij ideeën hebt hoor ik het graag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als iemand (ook de meisjes voor eventueel later,) Dominic ergens voor nodig heeft, geeft die maar een gil. Van Chester en Dora weet ik het ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Do is zo denk ik wel af.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Olive Ruby Sentiment


    Naam :


    Olive Ruby Sentiment.
    Leeftijd :
    Olive is 17 jaar oud en verjaart op 24 November, in de herfst.
    Innerlijk :
    Rustig: Olive is een rustig meisje. Ze praat niet veel en lijkt vaak een beetje afwezig of niet helemaal op aarde. Ze droomt vaak, zowel in de nacht als overdag. Ze kan zich haar dromen van waarneer ze heeft geslapen altijd ontzettend goed herinneren. In dat opzicht zal niets haar ontgaan. Ze is altijd een beetje op zichzelf en ze denkt liever niet teveel na omdat er toch niets leuks is om over na te denken. Ze is nooit erg aanwezig en druk geweest, al vanaf kleins af aan. Ze is meer met zichzelf bezig dan met anderen en is echt nooit echt van plan geweest om ineens een goed gesprek te voeren met iemand. Ze sluit mensen vaak buiten Haar problemen of zwaktes deelt ze niet graag. Ze ziet het nut er niet van en vindt het gewoon moeilijk om over haar emoties in het algemeen te praten. Denken doet ze wel, maar haar gedachtes deelt ze met niemand behalve met haarzelf.
    Oprecht: Ondanks het feit dat ze niet veel zegt en anderen niet graag vertelt wat ze vindt, zal ze als ze wel iets zegt, altijd eerlijk zijn. Ze zal nooit ergens omheen draaien en al helemaal nooit liegen. Ze kan sowieso niet goed liegen, maar dat doet ze ook niet graag. Ze vertelt niet vaak iets over zichzelf, maar als ze eenmaal praat, dan zegt ze ook echt de dingen die ze meent. Ze zal precies vertellen wat ze over een ander denkt, over zichzelf en over de situatie in het algemeen. Ze zal nooit zeggen dat ze je aardig vindt als ze dat niet vindt. Dat ziet ze als bedrog en vindt ze ook niet eerlijk voor beiden kanten. Maar als ze je wel aardig vindt zal ze dat ook zeggen en zal ze naar je luisteren.
    Oplettend en slim: Olive is goed in het gebruiken van woorden. Het grootste gedeelte van de tijd houd ze zich stil, maar als ze die knop eenmaal heeft omgezet kunnen er hele verhalen uit haar mond komen. Ze heeft een hele logische redenering en ze weet heel goed hoe de dingen in elkaar zitten. Ze weet mensen al snel te scannen en al op het eerste moment dat ze iemand ziet heeft ze een vooroordeel over diegene. Ze heeft geen vooroordeel over jongens in het algemeen, maar ze krijgt die meer over de houding die de meeste jongens hebben. Ze zal nooit oordelen over iemand die ze nog nooit heeft gezien en ze zal haar kansen nooit uitsluiten. Ze is afwachtend en leert van de fouten die ze maakt. Ze is voorzichtig en doet pas uitspraken over mensen als ze die echt zeker weet. Ze observeert mensen en is daar erg goed in. Als ze dat een tijdje doet krijgt ze erg goed door hoe iemand in elkaar zit. Haar vooroordeel over iemand kan dus veranderen als ze diegene een tijdje kent en na die enige tijd kan ze zelfs medeleven tonen aan de meest vreselijke mensen. Zodra ze eenmaal door heeft waarom iemand doet wat die doet en waarom die de keuzes maakt die die heeft gemaakt zal ze dat tot zekere hoogte kunnen begrijpen. Ze heeft veel mensenkennis en weet iedereen te doorgronden. Soms is ze wel iets naïf omdat ze soms juist eerder achter de goede kant van mensen weet te komen en die dan vertrouwt terwijl ze dat beter niet kan doen. Wel duurt het erg lang voordat iemand dat vertrouwen weet te winnen, Op het eerste gezicht ziet ze altijd het slechste in mensen, maar na een tijdje zal ze de goede punten ontdekken.
    Zorgzaam: Olive lijkt erg onschuldig, wat ze ook is. Ze zal nooit een vlieg kwaad doen. Wel is ze harder dan ze kan lijken. Ze zal alles door voor degenen waar ze om geeft. Ze wordt echt niet snel boos, maar als ze dat eenmaal is dan kan ze echt ongelofelijk kwaad worden. Zeker als het om degenen gaat van wie ze houd of omdat je haar op wat voor manier dan ook hebt verraden.
    Uiterlijk :
    (FC: yu aoi) Olive heeft een chinees uiterlijk. Ze heeft lange, zwarte lokken haar die tot haar middel komen. Ze zijn altijd stijl, tenzij ze iets als een krultang gebruikt om het te krullen. Wel zitten er kleine, regelmatige golfjes in. Echt slag heeft ze echter niet. Ze heeft een redelijk lang gezicht, maar dat siert haar ook wel. Ze is verder dun en heeft niet ontzettende nadrukkelijke vormen. Haar ogen zijn zo donker dat ze bijna zwart lijken, wat soms ook het geval is.
    Meester :
    Charleston "Charlie".
    Relatie's :
    Dominic - Bevriend.
    Extra :
    Zingen: Olive heeft altijd al een talent gehad voor zingen. Ze heeft een prachtige stem en het is dan ook haar passie. Als ze zingt denkt ze even niet aan de rest van de wereld en vergeeet ze echt alles om haar heen. Dat geeft haar een geweldig gevoel. Ze doet het al zolang ze zich kan herinneren en zal er nooit meer kunnen stoppen. Het is als een zon voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 22:49 ]


    She was always looking for more..

    Mag ik een jongen?


    -

    TheHangingTree schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ja.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Als het nodig is geef je maar een gil trouwens, dan maak ik nog een extra jongen aan


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wilt iemand de meester zijn van Olive of een andere soort relatie met haar?


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    Wilt iemand de meester zijn van Olive of een andere soort relatie met haar?


    Misschien een vriendschap met Do?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Misschien een vriendschap met Do?


    Is goed. Ze zal wel snel beseffen dat hij niet de ergste is, dus dat kan wel.


    She was always looking for more..

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    Ja (;.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”