• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ephrya schreef:
    Rooo, moet je mijn jongen hebben? c;


    Alleen als jij héééééééél erg zeker weet dat je dat helemaal goed vindt?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik maak Caleb zo meteen af!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Ik maak Caleb zo meteen af!


    Anders zal het voor morgen zijn (of laat vanavond), maar ik hoop het vandaag af te hebben.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sure c; Ik heb er al eentje dus ga je gang ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Sure c; Ik heb er al eentje dus ga je gang ^^


    Ok, dan krijgt NecklessOfHope toch een jongen.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Amelia Meghan Neits


    Leeftijd :
          Zeventien lentes oud.

    Innerlijk :
                Amelia is te beschrijven als 'brutaal, ongehoorzaam, maar toch wat gevoelig'. Ze is erg brutaal, en dat weet ze zelf, ook al weet ze dat ze hier tot de dood voor gestraft kan worden, het maakt haar niet uit. Net als veel dingen zelf, bijna niets maakt haar uit, haar leven is zo hopeloos dat ze liever nooit bestaan had of gewoon dood zou zijn. Ze is dus niet snel bang en wilt altijd haar zin. Hierdoor kan ze erg lang zeuren en soms verleidelijk zijn, alleen als ze iets echt wilt. Door haar charmes heeft ze nog geen echte hongersnood problemen gehad, maar ze eet wel veel te weinig, en dat merk je ook.
          Amelia is door haar weinig zin in het leven, ook een echte durver, als deze eigenschap niet had zou haar leven dood saai zijn. Je moet haar maar iets vragen, ze gaat het zo doen, ook al is het van een brug springen. Ze houdt veel van chantage, en is er ook goed in. Dit is ook één van haar meerdere tactieken om te krijgen waar ze zin in heeft.
          Soms zal ze zo ver gaan dat ze als ''arrogant'' word genoemd. Ze had in het vrouwenhuis waar ze is opgevoed ook een behoorlijke reputatie. De meeste wachters, maar gewoon ook de meisjes kenden haar goed, en wisten hoe ze in elkaar zat. Je kan haar gewoon een open boek noemen, en ook was ze sociaal.
          Ze is niet echt degene die zou gaan huilen in een hoekje, maar ze beschermt graag mensen die toch iets voor haar beteken. Ze kan er niet tegen dat iemand deze mensen pijn doet, en ze zal er dan ook altijd voor die persoon zijn. Bij haar kan je hulp zoeken, of gaan huilen, ze zal naar je luisteren en tips geven. Amelia is met de meeste meisjes wel lief, maar zelf met de liefste jonge ter wereld zou ze gemeen zijn.
          Af en toe wordt het te veel voor haar en laat ze een traantje lopen, dit is dan echt een erg moment. Stiekem is ze ook gevoelig, wat de meeste niet van het stoere meisje zouden verwachten. Ze is erg snel gekwetst, ook al kan ze mensen kritikeren en haar mening over alles zeggen. Als mensen het bij haar doet, kan ze zich erg slecht voelen, toch houdt ze dit kantje liever voor zichzelf. Alleen de mensen die heel dicht in haar buurt zitten, kunnen dit zien.
          Verder zal Amelia nauwelijks gehoorzamen, als ze dit wel doet, is het vaak dat er 'iets' verkeerd loopt. Regels zijn er om gebroken te worden, is het in haar wereldje. Ze haat het idee om een poppetje te zijn in de klauwen van die mannen. Daarom zal ze zich ook nooit als een engel gedragen, en haar meester zo woest maken.
          Soms kan ze charmant zijn, maar dan alleen tijdens haar acteertalent. Ze is in de jaren heen een echte actrice geworden, en de meeste mensen geloven er ook in.

    Uiterlijk :
          Amelia is een mooi meisje, alleen ziet zij het niet eens. Haar uiterlijk betekent ook niet zoveel voor haar, ze doet er wel wat aan, maar snapt niet waarom dit zo belangrijk is. Voor haar heeft het helemaal geen nut.
          Het eerste wat je bij Amelia opmerkt, zijn haar opvallende, azuurblauwe ogen, die door je heen lijken te kijken. Haar ogen hebben ook iets vreemd, wat moeilijk uit te leggen is, een soort twinkeling dat haar soms laat lijken op zo een feetje van sprookjes. Sommige mensen vinden haar ogen vriendelijk lijken, andere vinden het best wel eng.
          Ze heeft volle, lichtroze lippen, het is haar vaak gezegd dat het dezelfde waren als haar moeder. Ze kan er niet tegen als men over haar praat, want ze hield blijkbaar veel van Amelia. Het meisje werd geboren door een verkrachting, later heeft haar vader de moeder van Amelia vermoord, dat kreeg ze te horen van het personeel in het 'vrouwenhuis'.
          Ze had ook het geluk om met rechte, en witte tanden geboren te worden. Ook al heeft ze er niets aan. Ze heeft er vaa complimenten over gekregen maar laat dit nooit toe.
          Amelia vindt haar neus afschuwelijk, te groot,.. Het is maar een détail maar je merkt het hard op haar gezicht, toch is dat ook niet erg belangrijk voor het meisje. Het maakt haar niet echt uit hoe ze eruit ziet, ze zal toch altijd ongelukkig blijven.
          Verder heeft ze stijle, bruine haren die je best lang kunt noemen. Hier en daar vind je er blonde plukjes in. Weer had ze hetzelfde haar als haar moeder, en daar is ze ook trots op, ze zou zo graag haar moeder hebben gekend.
          Amelia heeft een mager lichaam, en weegt ook te weinig voor haar lengte, maar dat is bij de meeste meisjes zou op dit moment.

    Meester :
          Wie durft ?

    Relatie's :
          Wie wilt ?

    Extra :
         


    Amelia is af, buiten haar meester en haar relatie's, wilt iemand trouwens een vorm van relatie met Melie ?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 17:18 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    Amelia is af, buiten haar meester en haar relatie's, wilt iemand trouwens een vorm van relatie met Melie ?


    Het zou eventueel kunnen dat Caleb haar meester word/is? Eerst moet ik mijn personage beschrijving nog afmaken, dus je ziet maar.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Het zou eventueel kunnen dat Caleb haar meester word/is? Eerst moet ik mijn personage beschrijving nog afmaken, dus je ziet maar.


    Is goed, ik zal zien. c:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Iedereen die Do (Eventueel ook meisjes) ergens voor nodig hebben qua relaties geven maar een gil via GB ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Christian Matthew Jones.
    "As we got older, the monster crept from under our beds to inside our heads"

    [right][img]
    Naam: Christian Matthew Jones.
    Leeftijd: Negentien.
    Klasse: Eerste klasse.
    Innerijk:
    Uiterlijk: [FC Joseph Morgan]
    Slaaf:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 11:55 ]


    -


    Lucia 'Lucie' Nathalia Mells.

    _________________________________________________________________________________________



    Leeftijd :
          Net zestien geworden.

    Innerlijk :
          Lucia ziet er op het eerste gezicht wel een lief en braaf meisje uit. Aan de ene kant is ze dat wel, maar aan de andere ook helemaal niet. Het is namelijk een heel brutaal meisje met een eigen mening. Haar mening komt er ook altijd wel uit, ze houdt het nooit voor zichzelf. Dit kan sommige mensen best wel kwetsen, want Lucia heeft geen grenzen. De gevoelens van andere laten haar meestal koud. Ze kritikeert de meeste mensen, maar als het over haarzelf gaat, is dat wel wat anders.
    Ze heeft stiekem weinig zelfvertrouwen, toch probeert ze zich altijd sterk te houden. Ze weet wel dat niemand haar zo ziet, ze wilt gewoon niet als een ' watje' overkomen. Zo heeft ze zichzelf altijd vergeleken, als iemand erover begint kan ze opeens dichtklappen. Ze praat er niet graag over. Lucie heeft het echt moeilijk om zichzelf te appreciëren, en barst erg snel in huilen uit. Vroeger kon ze af en toe wel lachen, ondanks haar strenge thuis maar ze is een tijdje geleden te weten gekomen hoe haar wereld er echt uitzag, de lieve en aardige 'Lucia' was er toen snel weg.
    Lucia vertrouwt mensen niet snel, maar als ze hen eenmaal vertrouwt, is ze een goeie vriendin, die tot heel ver voor je zou gaan. Ze is erg gehecht geworden aan sommige meisjes uit het vrouwenhuis, waarschijnlijk omdat ze allemaal hetzelfde hebben beleefd en omdat ze de enige waren die ze had.
    Eigenlijk is het meisje ook wel naïf, dat nu een hele slechte eigenschap is. Het kan haar op sommige momenten echt in de problemen brengen. Ze werd vroeger door de bazen van het 'vrouwenhuis', ook uitgelachen, ze had de bijnaam 'blondje' gekregen. Maar eigenlijk vond ze dat nog niet zo erg, ze heeft al veel erger meegemaakt, toch vindt ze het irritant. Ze gelooft dus snel wat andere haar vragen of wijsmaken.
    Lucie is niet voor regels, en houdt zich er ook niet aan, ze haat het om te doen wat andere van haar verwachten. Wat echt niet fijn is bij het meisje, is dat je haar zeker niet kan vertrouwen. Ze kan heel moeilijk geheimen houden, omdat mensen haar gewoon zo snel 'Ja' kunnen laten zeggen. Hierdoor had ze vroeger erg weinig vriendinnen die haar vertrouwden of respect voor haar hadden, tot haar grote spijt.
    Lucia laat zich nooit zo maar doen, en geeft zich niet redelijk snel gewonnen. Stiekem is ze toch wel snel bang, en al zeker van de mannen. Ze weet nooit was ze van hen moet verwachten en ze maken het haar ook niet makkelijk.
    Maar behalve haar eigenwijs en soms toch bitchy karakter is ze aardig met de mensen die ze mag. Dat zijn er eerlijk gezegd best weinig.

    Uiterlijk :
          Lucia is best wel mooi, en het is haar ook al gezegd. Ze kan niet tegen die complimenten en zal je dan ook niet bedanken. Ze heeft lichtblauwe ogen, die soms zelf lichtgrijs kunnen lijken, ze zijn redelijk mooi en spreken de. De meeste mensen kunnen hier haar emotie's achterhalen, ze vertellen soms iets te veel over haar en haar situatie. De meeste mensen merken door haar ogen meteen hoe ze gaat. Ze heeft volle, roze lippen die ze altijd te 'dik' noemt. Alleen is dat niet haar grootste last, ook al betekend haar uiterlijk toch wel wat voor haar. Ze ziet het als het enige wat ze nog kan verzorgen. Ze heeft niet een belangrijke neus, hij is niet te dik, maar ook niet et smal, gewoon dus. Één van de wachters uit het vrouwenhuis zij steeds dat het dezelfde was als die van haar vader, maar ze wilt niets met hem te maken hebben, en al zeker niet op die klootzak lijken. Dit kmt vooral omdat Lucia geboren is door een verkrachting. Zelf haar moeder zou ze niet willen zien, ze vindt het vreselijk dat ze zich gewoon heeft laten doen, een 'watje' is het voor haar. Maar eigenlijk weet Lucia niet hoe erg het aan toe was met haar moeder. Ze heeft l'ange, blonde haren die golvend tot boven haar borsten komen. Ook krullen een paar plukjes, sommige zijn zelf een beetje lichtbruin. Verder heeft Lucia een mager en breekbaar lichaampje. Ze is 1m71 lang en weegt veel te weinig, zelf minder dan de meeste meisjes van haar leeftijd. Hierdoor komen ook haar gezondsheidproblemen en haar vele ziektes.

    Meester :
         

    Relatie's :
          Who wants ?

    Extra :
          Lucia is woest op de wachters van het vrouwenhuis. Dit komt omdat het meisje net zestien is geworden een paar dagen geleden, en dit jaar tot haar grote spijt meteen al moet meedoen, Ze is één van de jongste meiden.


    Lucia is ook af, als je een vorm van relatie met haar wilt, stuur dan iets (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Wanneer komt er een praat / speeltopic? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mijn personage beschrijving is af, maar je moet niet te veel verwachten. Het is nogal moeilijk via mijn mobiel, mijn excuses daarvoor.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nog eens mijn excuses dat het zo slecht is D:

    En ik geloof dat we nog op twee mensen wachten?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Die van mij is bijna klaar, ik kan hem wss vanavond afmaken


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman