• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Primie --> Constellation

    Kunnen we al beginnen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Chester heeft nog geen slaaf óf verdere relaties. c: Vrijwilligers?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik maak mijn rol zo snel mogelijk af. Sorry dat het zo lang duurt


    -

    Ambrose schreef:
    Chester heeft nog geen slaaf óf verdere relaties. c: Vrijwilligers?


    Arelia wilt wel, maar ik ga haar nu even afmaken c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zoek nog een meester voor Lucia ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Ik zoek nog een meester voor Lucia ?


    Christian? Ik heb hem nog niet af maar als ik hem af heb kan je kijken of je het leuk vindt.


    -

    Jaaaaa hij is er weer, zo zonde dat de vorige vastliep. Ik wil graag aansluiten in de rij voor vrouwelijke personages omdat ik toch wel gehecht was aan mijn vorige :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Jaaaaa hij is er weer, zo zonde dat de vorige vastliep. Ik wil graag aansluiten in de rij voor vrouwelijke personages omdat ik toch wel gehecht was aan mijn vorige :$


    Volgens mij zijn de vrouwen vol...anders had ik er ook wel een willen nemen.

    Echter is de keuze aan de eigenaar, misschien maakt Dancal wel een uitzondering voor je.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Als je nog een vrouw wilt, ben ik eventueel wel bereid nog een jongen aan te maken. Hij word daar in tegen dan absoluut geen lieverdje, gezien Dominic al erg meevalt.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sorry, ik laat mijn rol bij deze vallen. Ik doe al aan heel veel RPG's mee en wil deze niet verwaarlozen. Ik hoop dat iemand anders mijn rol kan krijgen.


    -

    Constellation schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn de vrouwen vol...anders had ik er ook wel een willen nemen.

    Echter is de keuze aan de eigenaar, misschien maakt Dancal wel een uitzondering voor je.


    Ik had de stop op vrouwen ook gezien en wist dus ook al dat het een rij zou worden, ook bij de vorige waren vrouwen namelijk populair haha, dus ik dacht, gewoon reageren en hopen ^^

    Ephrya schreef:
    Als je nog een vrouw wilt, ben ik eventueel wel bereid nog een jongen aan te maken. Hij wordt daar in tegen dan absoluut geen lieverdje, gezien Dominic al erg meevalt.


    Leef je uit :D
    (Als het mag natuurlijk :$)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Als het eventueel een tekort is wil ik ook nog wel een man maken, evenals mijn vorige personage niet bepaald een lief joch. c: Mocht het nodig zijn natuurlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hm, een plan misschien dat Ambrose de man die net wegviel overneemt en aanmaakt, en ik dan een man maak zodat Fairytalest een vrouw kan krijgen? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik geloof dat Arelia nog een meester nodig heeft, wie is nog vrij? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Ik geloof dat Arelia nog een meester nodig heeft, wie is nog vrij? c:


    Je had om Chester gevraagd toch? Is prima hoor. c: Is ze al klaar?


    I'm your little ray of pitch black.