• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”




    Naam: Charleston "Charlie" Harrington
    Leeftijd: Achttienjaar, hij is op eerste kerstdag geboren. Hierdoor heeft hij altijd een soort haat-liefdeverhouding met Kerstmis. Hij houdt van het feest, maar heeft een hekel aan verjaardagen.
    Klasse: Eerste Klasse
    Innerlijk:
    ~ Nerveus/Ongemakkelijk ~ Charlie voelt zich erg snel niet op zijn gemak of nerveus, aangezien hij een nogal ongemakkelijk persoon is. Hij begrijpt best hoe hij zich moet opstellen tegenover mensen, maar hij heeft altijd het gevoel dat de anderen op hem neerkijken of hem constant controleren over wat hij doet. In zijn gedrag uit zich dit dat hij zelden stilzit; hij bijt vaak op zijn nagels of wipt met een been. Gewoon uit nervositeit en ongemak. Charlie kijkt zijn hele leven al op tegen dit moment, omdat hij niet weer wat ze van hem verwachten. Hij hoort altijd mensen die op meisjes neerkijken, maar hij is bang dat hij dat niet kan. Ook kan hij ongelooflijk slecht tegen druk (zowel tijdsdruk als groepsdruk), waardoor hij dan dingen kan doen waar hij later erg veel spijt van heeft.
    ~ Onpersoonlijk ~ Charlie heeft zelden de neiging om persoonlijke dingen met mensen te delen. Zo zal je bijna nooit een "intiem" gesprek hebben met Charlie; deels omdat hij nooit een gesprek zal beginnen en deels omdat hij het altijd erg goed weet af te kappen of er omheen weet te draaien door een of ander verhaal te vertellen wat er wel mee te maken heeft, maar de vraag niet beantwoordt.
    ~ Zorgzaam/Naïef ~ Charlie haat het om mensen gepijnigd of verdrietig te zien en hij doet er dan ook zo vaak mogelijk wat aan om iemand zich prettiger te laten voelen. Hij voelt zich verantwoordelijk voor anderen om te helpen, omdat hij kán helpen. Dit zorgt ervoor dat hij soms logisch nadenken negeert, waardoor hij domme keuzes maakt en zich makkelijk laat manipuleren om een relatief klein doel te bereiken.
    Uiterlijk: [FC: Dylan o'Brien] Charlie heeft een vrij onschuldig uiterlijk; je zou hem zelfs kinderlijk kunnen noemen. Hij heeft donker haar wat hij meestal simpel omhoog doet en bruine ogen, die soms donkerbruin lijken en in bepaald licht een karamelkleur dragen. Verder heeft hij donkere wenkbrauwen en wimpers.
    Zijn huid is effen en zeer bleek, aangezien hij een hekel heeft aan de zon (hij vindt het irritant in zijn gezicht schijnen). Charlie is vrij lang (1.85m) en dit wordt alleen maar benadrukt door zijn klunzige gedrag.
    Op zijn rug heeft hij littekens van de opvoeding van zijn vader. Dit zijn voornamelijk rode strepen. Deze verbergt hij niet perse, zolang hij weet dat iemand er geen verdere vragen over gaat stellen. Verder heeft hij chronisch trillende handen. Hier zit niet echt een medische of psychische reden achter. Alleen als hij het forceert, kan hij ze laten stoppen met trillen.
    Gekozen meisje: Olive ~ WhereITold
    Relaties: Iemand?
    Extra : Hij komt uit een gezin met allemaal beruchte broers. Ze zijn allemaal vrij ruw voor hun meisjes geweest. Zijn vader heeft hem geleerd hoe je het beste discipline kan aanleren door het bij Charlie zelf te doen. Hij werd gestraft als hij bijvoorbeeld te laat zijn bed uit kwam. Hierdoor is hij erg dwangmatig in zijn ritme. Hij staat om zes uur 's ochtends op, rent of traint en heeft allemaal van dit soort dingen, die hij dwangmatig moet doen. Hij zal het met zijn meisje erg moeilijk vinden om deze te behouden en er eventueel boos over worden dat zij hem stoort.
    Verder heeft Charlie heel vaak nachtmerries. Deze heeft hij al als kind, waardoor hij vaak slecht slaapt. Je zou dus kunnen zeggen dat hij standaard donkere kringen heeft, ook omdat hij dwangmatig om zes uur opstaat.


    Is Charlie zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 22:50 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Wanneer beginnen we?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Als de koppels zijn gemaakt.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd[
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.


    Ik heb gemerkt dat er met de regel (in het rood) niet echt rekening is gehouden, er zijn veel van de jongens die lief zijn, maar ze moeten juist hard zijn in het begin, misschien kunnen de meisjes hun wel veranderen maar ze hebben nooit geleerd om lief te zijn, ze weten zelf njet wat het is.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 10:53 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd[
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.


    Ik heb gemerkt dat er met de regel (in het rood) niet echt rekening is gehouden, er zijn veel van de jongens die lief zijn, maar ze moeten juist hard zijn in het begin, misschien kunnen de meisjes hun wel veranderen maar ze hebben nooit geleerd om lief te zijn, ze weten zelf njet wat het is.


    De mijne is iig toch al kil en medogeloos. (In de meeste gevallen, gewoon vanbinnen niet)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dancal schreef:
    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd[
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.


    Ik heb gemerkt dat er met de regel (in het rood) niet echt rekening is gehouden, er zijn veel van de jongens die lief zijn, maar ze moeten juist hard zijn in het begin, misschien kunnen de meisjes hun wel veranderen maar ze hebben nooit geleerd om lief te zijn, ze weten zelf njet wat het is.


    Well, ik had in mijn hoofd als idee dat hij in het begin wel echt boos wordt als hij dus uit zijn dwangmatige ritme wordt gehaald en zich er dan slecht over voelt. Maar hij weet meer niet zo goed wat hij met haar moet :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    \

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 9:15 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wilt iemand iets van relatie met Caleb? Eventueel hem als meester?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Wilt iemand iets van relatie met Caleb? Eventueel hem als meester?


    Amelia als slaaf ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

          Alle koppels zijn nu dan gemaakt toch? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nope, Arelia en Lucia hebben nog geen meester.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ah okay, welke jongens moeten nog een meid dan?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Die van @TheHangingTree en die van @Ambrose volgens mij.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik heb er nog geen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Ik heb er nog geen ^^


    Inderdaad, kan je je rol zo snel mogelijk invullen alsjeblieft (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”