• ]

    Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis terecht, de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 16-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Alleen ik of Allirian maken nieuwe topics aan !
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum twee keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.
    - Spreek ook andere relatie's af met andere mensen zodat iedereen eens met elkaar kan RPG'en.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester : {Zelf af te spreken}
    Relatie's : {Zelf af te spreken}
    Extra :

    Rollen :
    Jongens VOL
    - Chester Ernesto Knight - Ambrose
    - Dominic 'Do' Harris - Ephrya
    - Josiah Kydd More - Ambrose
    - Caleb Maddox Wagner - Primie
    - Charleston "Charlie" Harrington - NecklessOfHope
    Meisjes VOL
    - Amelia Meghan leits - Dancal
    - Lucia 'Lucie' Nathalia Mells - Allirian
    - Gereserveerd - Nevergirl
    - Arelia Constance Cabello - Sangster
    - Olive Ruby Sentiment - WhereITold

    Theodora - Dominic
    Olive - Charleston
    Amelia - Caleb
    Arelia - Chester
    Lucia - Josiah

    Denk heel goed na, voordat je mee zult doen aan deze RPG. Ik heb hem al eens geopend, en al snel liep hij dood. Dit wil ik niet weer !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:04 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Als niemand de laatste jongen neemt geef je maar een gil, dan maak ik die aan ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Als niemand de laatste jongen neemt geef je maar een gil, dan maak ik die aan ^^


    *gilt* Je mag hem wel maken ^^.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    *gilt* Je mag hem wel maken ^^.


    Ik moet zo weg en eet nu, maar als ik terug ben en een laptop heb zal ik hem aanmaken ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Amelia Meghan Neits


    Leeftijd :
          Zeventien lentes oud.

    Innerlijk :
                Amelia is te beschrijven als 'brutaal, ongehoorzaam, maar toch wat gevoelig'. Ze is erg brutaal, en dat weet ze zelf, ook al weet ze dat ze hier tot de dood voor gestraft kan worden, het maakt haar niet uit. Net als veel dingen zelf, bijna niets maakt haar uit, haar leven is zo hopeloos dat ze liever nooit bestaan had of gewoon dood zou zijn. Ze is dus niet snel bang en wilt altijd haar zin. Hierdoor kan ze erg lang zeuren en soms verleidelijk zijn, alleen als ze iets echt wilt. Door haar charmes heeft ze nog geen echte hongersnood problemen gehad, maar ze eet wel veel te weinig, en dat merk je ook.
          Amelia is door haar weinig zin in het leven, ook een echte durver, als deze eigenschap niet had zou haar leven dood saai zijn. Je moet haar maar iets vragen, ze gaat het zo doen, ook al is het van een brug springen. Ze houdt veel van chantage, en is er ook goed in. Dit is ook één van haar meerdere tactieken om te krijgen waar ze zin in heeft.
          Soms zal ze zo ver gaan dat ze als ''arrogant'' word genoemd. Ze had in het vrouwenhuis waar ze is opgevoed ook een behoorlijke reputatie. De meeste wachters, maar gewoon ook de meisjes kenden haar goed, en wisten hoe ze in elkaar zat. Je kan haar gewoon een open boek noemen, en ook was ze sociaal.
          Ze is niet echt degene die zou gaan huilen in een hoekje, maar ze beschermt graag mensen die toch iets voor haar beteken. Ze kan er niet tegen dat iemand deze mensen pijn doet, en ze zal er dan ook altijd voor die persoon zijn. Bij haar kan je hulp zoeken, of gaan huilen, ze zal naar je luisteren en tips geven. Amelia is met de meeste meisjes wel lief, maar zelf met de liefste jonge ter wereld zou ze gemeen zijn.
          Af en toe wordt het te veel voor haar en laat ze een traantje lopen, dit is dan echt een erg moment. Stiekem is ze ook gevoelig, wat de meeste niet van het stoere meisje zouden verwachten. Ze is erg snel gekwetst, ook al kan ze mensen kritikeren en haar mening over alles zeggen. Als mensen het bij haar doet, kan ze zich erg slecht voelen, toch houdt ze dit kantje liever voor zichzelf. Alleen de mensen die heel dicht in haar buurt zitten, kunnen dit zien.
          Verder zal Amelia nauwelijks gehoorzamen, als ze dit wel doet, is het vaak dat er 'iets' verkeerd loopt. Regels zijn er om gebroken te worden, is het in haar wereldje. Ze haat het idee om een poppetje te zijn in de klauwen van die mannen. Daarom zal ze zich ook nooit als een engel gedragen, en haar meester zo woest maken.
          Soms kan ze charmant zijn, maar dan alleen tijdens haar acteertalent. Ze is in de jaren heen een echte actrice geworden, en de meeste mensen geloven er ook in.

    Uiterlijk :
          Amelia is een mooi meisje, alleen ziet zij het niet eens. Haar uiterlijk betekent ook niet zoveel voor haar, ze doet er wel wat aan, maar snapt niet waarom dit zo belangrijk is. Voor haar heeft het helemaal geen nut.
          Het eerste wat je bij Amelia opmerkt, zijn haar opvallende, azuurblauwe ogen, die door je heen lijken te kijken. Haar ogen hebben ook iets vreemd, wat moeilijk uit te leggen is, een soort twinkeling dat haar soms laat lijken op zo een feetje van sprookjes. Sommige mensen vinden haar ogen vriendelijk lijken, andere vinden het best wel eng.
          Ze heeft volle, lichtroze lippen, het is haar vaak gezegd dat het dezelfde waren als haar moeder. Ze kan er niet tegen als men over haar praat, want ze hield blijkbaar veel van Amelia. Het meisje werd geboren door een verkrachting, later heeft haar vader de moeder van Amelia vermoord, dat kreeg ze te horen van het personeel in het 'vrouwenhuis'.
          Ze had ook het geluk om met rechte, en witte tanden geboren te worden. Ook al heeft ze er niets aan. Ze heeft er vaa complimenten over gekregen maar laat dit nooit toe.
          Amelia vindt haar neus afschuwelijk, te groot,.. Het is maar een détail maar je merkt het hard op haar gezicht, toch is dat ook niet erg belangrijk voor het meisje. Het maakt haar niet echt uit hoe ze eruit ziet, ze zal toch altijd ongelukkig blijven.
          Verder heeft ze stijle, bruine haren die je best lang kunt noemen. Hier en daar vind je er blonde plukjes in. Weer had ze hetzelfde haar als haar moeder, en daar is ze ook trots op, ze zou zo graag haar moeder hebben gekend.
          Amelia heeft een mager lichaam, en weegt ook te weinig voor haar lengte, maar dat is bij de meeste meisjes zou op dit moment.

    Meester :
          Wie durft ?

    Relatie's :
          ~ Amelia haat Dominic, ook al is hij njet de ergste.

    Extra :
         

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 17:50 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Hebben jullie voor Amelia liever een braaf en bang meisje, of een brutaal wicht ^^ ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Hebben jullie voor Amelia liever een braaf en bang meisje, of een brutaal wicht ^^ ?


    Volgens mij zou brutaal vernieuwend zijn. c:


    I'm your little ray of pitch black.



    • Naam
    Arelia Constance Cabello

    • Leeftijd
    Achttien

    • Innerlijk
          Arelia is een impulsieve dame die graag doet wat haar hartje begeert. Het kan haar vrijwel niet schelen wat mensen denken over haar daden, als ze er zelf maar gelukkig van wordt. Ze kan daarbij impulsieve beslissingen maken, waarna ze achteraf toch wel spijt van heeft. Op die manier had ze ooit ze klassieke auto gekocht, maar na een maandje of twee begaf de auto het. Op sommige momenten kunnen haar impulsieve beslissingen ook wel goed aflopen, maar dat gebeurt maar zelden.
          Arelia heeft daarbij last van woedeaanvallen. Op sommige momenten kunnen haar aanvallen niet schadelijk zijn tegenover andere mensen, maar soms kan het zo gaan dat ze echt kwaad om iets is en dan voorwerpen door de kamer vliegen. Op dat soort momenten kan Arelia niet meer stoppen. Het is namelijk niet er niet mee wilt stoppen, het lukt gewoon negen van de tien keer niet. Op het moment neemt ze braaf haar pillen die ze heeft gekregen van haar dokter om alles in orde te houden en haar kort lontje iets langer te maken. Het kan verkeerd aflopen als ze haar pillen niet neemt en sinds dat al een keer is gebeurd, neemt ze élke dag haar pillen om andere te beschermen.
          Arelia kan nogal sarcastisch uit de hoek komen. Het is haar gewoonte om sarcastisch antwoord te geven om de meeste vragen. Voor sommige mensen is het nogal irritant dat ze dat doet, maar de meeste zijn er toch al aan gewend en weten dat ze het niet persoonlijk op zouden moeten vatten. Ze antwoordt wel zeven van de tien keer sarcastisch, maar als ze in een rustige bui is en haast nergens zin in heeft, antwoordt ze normaal. Tenzij ze in een pissige bui is, dan is het gewoonlijk dat ze sarcastisch antwoordt.
          Behalve haar sarcastische en harde opmerkingen, kan ze een bezorgd iemand zijn. Ze geeft veel om haar dierbaren en zal alles doen om ze te beschermen. Arelia is iemand die mensen niet snel vertrouwt, maar als ze je eenmaal vertrouwt zit je voor eeuwig aan haar vastgeketend. Als je haar vertrouwen breekt, zal ze je nooit meer echt vertrouwen. Arelia heeft al vaak genoeg gehad dat ze mensen vertrouwde en daarna haar als pispaaltje hadden gebruikt, dat wilt ze daarom niet meer opnieuw meemaken in haar leven en laat alleen een selectie mensen haar leven in.

    • Uiterlijk
          Arelia is een dame met een lengte van 1.71, een prachtige lengte voor een vrouw aldus.
    • Slaaf/meester
    Wie durft?

    • Relatie's
    Who volunteers?

    • Extra

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 20:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caleb Maddox Wagner
    Leeftijd: 17 [08/10]
    Klasse: Eerste klasse.
    Innerlijk: Caleb word gezien als een kil, medogeloos iemand. Deels is dit waar. Caleb heeft dan ook nooit de perfecte opvoeding gekregen. In zijn kindertijd beschouwde hij zijn moeder als zijn enige fatsoenlijke ouder. Zijn vader was nooit echt iemand geweest die omkeek naar hem of de rest van de wereld. Zijn vader gaf enkel om Daniëlle (Calebs moeder), waardoor hij natuurlijk ook voor Caleb moest zorgen, echter veranderde dat allemaal toen Daniëlle stierf. Caleb vader (waarvan hij niet eens zijn naam wist) kwam enkel nog langs om hem wat geld te geven om eten te kopen of om zijn gevoelens op hem uit te leven. Dat betekende meestal dat hij lege bierflesjes naar hem toe gooide, hem overal tegen smeed, of hem slagen gaf met een zweep, want tja, daar had hij nou eenmaal plezier in, en als Caleb ook maar één vin verroerde...Zo komt het ook dat Caleb mooi wat littekens heeft op zijn lichaam.
    Een jaar na de dood van Daniëlle stormde Calebs vader binnen met de boodschap dat hij meteen mee moest komen. Caleb gehoorzaamde, zoals altijd. Hij nam zijn belangrijkste spullen mee naar de plek waar zijn vader hem bracht, blijkbaar naar zijn andere gezin, waar Caleb eerst niets van wist, en leerde zijn halfbroers kennen, Dominic en Sam. Eerst was het wat moeilijk voor hem om te wennen aan zoveel gezelschap, en vooral aan het feit dat ze zo vriendelijk waren. Niemand was ooit echt vriendelijk geweest tegen hem, buiten zijn moeder. Maar al snel konden Dominic en Caleb verbazend goed met elkaar overweg. Echter veranderde dat niets aan Calebs karakter, hij bleef zijn gevoelens afsluiten voor de buitenwereld, zoals hij had geleerd van zijn vader. Zijn vader had hem altijd voorgehouden dat hard zijn het enige was dat zou werken in deze samenleving, en zo gedraagt hij zich nog steeds, al is dat misschien niet echt Caleb zelf.
    Want juist wanneer je denkt hem door te hebben, blijkt hij totaal anders te zijn.
    Uiterlijk:


    Slaaf/meester: Amelia
    Relatie's: Broer van Dominic - Ephrya
    Extra: Caleb heeft de achternaam van zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 12:39 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Guys, ik heb een klein probleem; op m'n mobiel kan ik geen foto's plaatsen, en helaas kan ik niet op de PC. Dus is het oké als ik gewoon een link naar de foto plaats bij de personagebeschrijving?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Guys, ik heb een klein probleem; op m'n mobiel kan ik geen foto's plaatsen, en helaas kan ik niet op de PC. Dus is het oké als ik gewoon een link naar de foto plaats bij de personagebeschrijving?


    Ja, is goed,


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een jongen reserveren?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik maak de mijne zo meteen, tenzij Ro de jongen wilt ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    NecklessOfHope schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Sorry, de jongens zijn vol.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    Sorry, de jongens zijn vol.


    Oké, dan niet c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Rooo, moet je mijn jongen hebben? c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.