• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Ik wil mn icon veranderen, maar ben er zo aangehecht bij deze username, ugh. Tweestrijd. ):


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    Ik wil mn icon veranderen, maar ben er zo aangehecht bij deze username, ugh. Tweestrijd. ):


    Kijk gewoon of je een betere kan vinden. Lukt dat niet? Dan kan je deze gewoon houden.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Kijk gewoon of je een betere kan vinden. Lukt dat niet? Dan kan je deze gewoon houden.
    Thanks, Erieka! :3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wieee, that music is so epic :'D


    Stenenlikker

    Uurgh, ik kan ook nooit een serie kijken zonder bufferen eh --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik nu maar gewoon afsluiten? Eigenlijk wil ik gewoon mijn serie verder kijken..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Zal ik nu maar gewoon afsluiten? Eigenlijk wil ik gewoon mijn serie verder kijken..


    Same here


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh mah god, pap! Snurk eens wat zachter ik hoor je helemaal beneden door de vloer heen :|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Met mij..? Of met.. Yolanda? =,=


    Met Yolanda!


    Your make-up is terrible

    Omg, thank you so much! Ik heb hier zooooo hard van genoten :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn ouders hebben me echt in zo'n kutsituatie gebracht... Ik durf op internet/mobiel nu met niemand meer openlijk te praten, dingen te zeggen die mijn ouders niet hoeven te weten/lezen, bang dat zij het zullen achterhalen en toch lezen.. Ik durf te wedden dat zij alles hebben gelezen wat ik aan een vriend heb geschreven, op één of andere manier wisten zij ook dat ik even contact heb gehad met een andere vriend met wie ik geen contact meer mag hebben, terwijl ik de sms als het goed is meteen verwijderd had na versturen... En ze willen me ook niet vertellen hoe ze dat weten.
    Echt, ik kan goed boos worden van het feit dat ze door alles wat gebeurd is, nu mijn privacy schenden...


    Stenenlikker

    Shit, ik herinnerde me net dat ik morgen ook nog echt wat moet doen. Oh no. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This is pointless, ain't it


    kindness is never a burden.

    Wéér een vliegtuig vermist. Dit maal van AirAsia met 155 passagiers. Ik hoop dat deze wel weer op zal duiken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Wéér een vliegtuig vermist. Dit maal van AirAsia met 155 passagiers. Ik hoop dat deze wel weer op zal duiken.


    Inderdaad en dat de passagiers onbeschadigd aankomen op hun bestemming.


    26 - 02 - '16