• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Mooi einde van het jaar als je vader opeens in het ziekenhuis ligt met een hersenbloeding.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Mooi einde van het jaar als je vader opeens in het ziekenhuis ligt met een hersenbloeding.


    Sterkte voor jou en beterschap voor je vader


    26 - 02 - '16

    Ik heb het zo gehad met iedereen. Waarom kunnen ze niet gewoon stoppen met zeuren? Dat ik geen werk kan vinden is niet mijn probleem! Het bedrijf zoekt eerder mensen die ervaring hebben dan dat ze een leek willen aannemen..
    Fuck my life.

    Dysphoria schreef:
    Mooi einde van het jaar als je vader opeens in het ziekenhuis ligt met een hersenbloeding.


    Och jeetje, beterschap en sterkte aan jou en iedereen om je heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gosh, hoe moet ik dit nou weer eindigen, mweh.


    'Darling, just hold on'

    Ik voel me zo ziek :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeg niet dat ik lul. Tuurlijk hebben katten altijd vlooien. Als je ze niet behandeld!?

    Q doet weer eens vreemd :c


    kindness is never a burden.

    Frosty en Jonty,
    ahw, heel erg bedankt.


    Take me to wonderland

    Sommige mensen zeuren zóveel hier op Quizlet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wauw, ik zeg alleen maar dat ik wel kan wachten. Dan bedoel ik dat niet meteen sarcastisch. Altijd leuk als iemand midden in zijn of haar spel zit en alleen maar boos kan reageren op omstanders. Op zich niks mis met gamen, maar als je er zo kut van gaat doen heb ik liever dat je stopt.

    Haha ik blijf lachen als ik terug denk aan die lepel die hier net in de fik stond :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dysphoria schreef:
    Mooi einde van het jaar als je vader opeens in het ziekenhuis ligt met een hersenbloeding.


    Veel sterkte en beterschap!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    You're beautiful!


    I used to be. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I used to be. ;3

    Don't talk bullshit! Pretty one.
    Ik mis je. Waarom?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 21:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.