• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Het sneeuwt nu echt. *O*


    Your make-up is terrible

    Braniel schreef:
    (...)
    Je kunt je binnen weer opwarmen, extra warme kleding aantrekken, het gezellig maken.


    Nja, kan ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Het sneeuwt nu echt. *O*

    *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Het sneeuwt nu echt. *O*


    No Nikki, shh! SHH D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Braniel schreef:
    (...)
    Kom hier naartoe.(wbw)

    @ Jonty & Tsuchiya: Stelletje miepdozen, sneeuw is magisch! Het is moooooi.


    Ja echt hoor. Ik wil ook sneeuw, stom Noorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)
    Ja echt hoor. Ik wil ook sneeuw, stom Noorden.

    Als je heel hard wenst, krijg je het misschien als een verlaat kerstcadeau.(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    No, no way he can't be dead! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And I was like:


    kindness is never a burden.

    Waarom pik je ALTIJD mijn spullen in en denk je dat ze van jou zijn, maar dat is van mij, pff. Flut kind.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nee niet hij ook! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was een hele moeilijke beslissing en ik zit hier te janken als wat, dat spel, echt, dat spel.... wauw

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 14:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Braniel schreef:
    (...)
    Je kunt je binnen weer opwarmen, extra warme kleding aantrekken, het gezellig maken.

    Ik vind 't niks. Sneeuw betekend ijs en ijs betekend glad en uitglijden. Het is misschien mooi, maar niks voor mij D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aan iedereen die sneeuw heeft en het niet wil: STUUR HET NAAR MIJ! HIER IS GEWOON NOG HELEMAAL NIETS GEVALLEN! GEEN ENKEL VLOKJE! D:


    Oh en ik wil pizza vanavond. Maar we eten uit blik. Gelukkig is dat opzich ook wel lekker. Gewoon aardappels/vlees/groente. Maar mama heeft pizza gehaald en nu heb ik daar trek in. Pff. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff, zit niet telkens op mn vingers te kijken, papa. -.-
    Ik ben wel betrouwbaar qua internet vergelijken met mn zusje etc.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Heerlijk al die mensen die denken dat Aliens op aarde komen, terwijl ze er allang zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.