• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Jonty schreef:
    Heerlijk al die mensen die denken dat Aliens op aarde komen, terwijl ze er allang zijn.
    WHAHAHAHA.
    Ik denk dat niet eens, whahahaha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    (...)WHAHAHAHA.
    Ik denk dat niet eens, whahahaha.


    Ik maak geen grapje hoor :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik maak geen grapje hoor :W
    Nou en, ik moest keihard lachen en ik wil en ga het niet geloven, want dat si niets voor mij om zoiets te geloven. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik maak geen grapje hoor :W


    Waar zijn ze dan? :3
    Ik ben nu ook wel nieuwsgierig.


    26 - 02 - '16

    Ik geloof niet dat Aliens erg geïnteresseerd zijn in de Aarde, haha. Wtf moeten ze met idioten zoals ons?


    Your make-up is terrible

    Frosty schreef:
    (...)

    Waar zijn ze dan? :3
    Ik ben nu ook wel nieuwsgierig.

    Overal, hahah. Het is gewoon onmogelijk dat er geen leven ergens anders is en dat wij dat niet ontdekken. Waarschijnlijk hebben zij ons eerder ontdekt en zijn ze juist naar hier gekomen en hebben ze zich tussen ons gevoegd om ons te onderzoeken. Als je snapt wat ik bedoel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Overal, hahah. Het is gewoon onmogelijk dat er geen leven ergens anders is en dat wij dat niet ontdekken. Waarschijnlijk hebben zij ons eerder ontdekt en zijn ze juist naar hier gekomen en hebben ze zich tussen ons gevoegd om ons te onderzoeken. Als je snapt wat ik bedoel?


    Dat is een hele interessante theorie! En het zou nog eens kunnen kloppen ook, al ben ik niet zo van de wetenschap- en theorie dingetjes.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Dat is een hele interessante theorie! En het zou nog eens kunnen kloppen ook, al ben ik niet zo van de wetenschap- en theorie dingetjes.


    Ik snap het wel hoor, sommige mensen interesseert het niet en zo (: Maar wanneer mensen het wel interesseert worden ze soms uitgemaakt voor gestoord of dergelijke terwijl die dingen kunnen kloppen ook. Ik weet gewoon zeker dat wij niet de enige zijn hier. Kijk naar oorlog, soms denk ik juist dat het expres gedaan wordt door hun om te zien hoe ver de mens zal gaan voor de macht, vrede etc. etc.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik geloof niet dat Aliens erg geïnteresseerd zijn in de Aarde, haha. Wtf moeten ze met idioten zoals ons?


    Overheersen.

    Of opeten. Yummie! :Y) Lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan ook niet geloven dat wij werkelijk de enige zijn met zoveel andere sterrenstelsels en zo. Maar ik kan ook niet geloven dat wij interessant genoeg zijn voor hen.


    Your make-up is terrible

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik snap het wel hoor, sommige mensen interesseert het niet en zo (: Maar wanneer mensen het wel interesseert worden ze soms uitgemaakt voor gestoord of dergelijke terwijl die dingen kunnen kloppen ook. Ik weet gewoon zeker dat wij niet de enige zijn hier. Kijk naar oorlog, soms denk ik juist dat het expres gedaan wordt door hun om te zien hoe ver de mens zal gaan voor de macht etc. etc.


    Daar heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ik lees soms wel eens in de bijbel, hoe stom dat ook klinkt, maar sommige dingen die daarin staan zijn ook echt gebeurd. (Veel heftige natuurrampen, oorlogen, uitbraak van vreselijke en dodelijke ziekten)


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Daar heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ik lees soms wel eens in de bijbel, hoe stom dat ook klinkt, maar sommige dingen die daarin staan zijn ook echt gebeurd. (Veel heftige natuurrampen, oorlogen, uitbraak van vreselijke en dodelijke ziekten)


    Precies, er komen te veel mensen op aarde en waarschijnlijk willen zij het tegenhouden of iets in die richting. Misschien willen zij de aarde redden van de mens?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Precies, er komen te veel mensen op aarde en waarschijnlijk willen zij het tegenhouden of iets in die richting. Misschien willen zij de aarde redden van de mens?


    Ik geloof eerder in het feit dat de natuur lang genoeg gepikt heeft wat de mens haar aandoet en zich langzaamaan probeert te zuiveren van de mens.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik geloof niet dat Aliens erg geïnteresseerd zijn in de Aarde, haha. Wtf moeten ze met idioten zoals ons?

    Dat denk ik eveneens zo, alleen misschien zijn ze wel heel nieuwsgierig ingesteld.
    Het zou trouwens wel een gaaf idee zijn voor een RPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frosty schreef:
    (...)

    Ik geloof eerder in het feit dat de natuur lang genoeg gepikt heeft wat de mens haar aandoet en zich langzaamaan probeert te zuiveren van de mens.


    En dat doet ze niet alleen denk ik, ze krijgt er hulp bij ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.