• "Things are changing. There's no denying it."





    Greenies
    Tylan • Sylvie • 20 • Thomas, Newt, Minho, Chuck & Alby
    Aire • Fanny • 14 • Minho
    Canonball • Noa • 14 • Minho, Chuck & Newt
    DecemberRain • - • 16 • Newt, Thomas & Minho

    Gladers
    Thylan • Rani • 19 • Newt, Thomas, Minho, Chuck, Gally & Frypan
    Timlin • Demi • 15 • Newt, Teresa, Minho & Thomas
    Fereale • Tialda • 19 • Minho, Newt, Alby & heel stiekem ook Thomas
    Sangster • Marie • 14 • Newt, Thomas & Gally

    Runners
    HelenaRavenclaw • Shar • 20 • Thomas & Alby
    Rudolph • Gail • 18 • -
    Offside • Yong Qing • 14 • Minho & Newt
    Sombremesa • Ilona • 14 • Minho, Newt, Gally & Teresa
    Sciathan • Crystal • 13 • Chuck, Minho, Newt & Thomas
    Rikiah • Anne • - • Minho & Chuck
    lukesirwin • Natascha • 20 • Thomas & Newt

    Builders
    Solangelo • Linde • 13 • Newt, Thomas & Frypan
    Jonty • Kyle • 18 • Thomas, Minho, Alby, Newt, Chuck & Gally

    Med-Jacks
    CaptianHook • Noa • 13 • Newt & Minho
    Brego • Miriam • 15 • Newt, Thomas & Minho

    Cooks

    Gardeners

    Bricknicks

    Sloppers

    Baggers

    Track-Hoes

    Slicers


    Wanna join this fandom? Vul het lijstje in en je komt op de lijst.

    Waar wil je bij horen?:
    Naam: (optioneel)
    Leeftijd: (optioneel)
    Favoriete personage(s): (optioneel)




    Hou het gezellig, dus geen ruzie maken en zo.
    Naamsveranderingen doorgeven in het rood of vet.
    Spoilers onder een spoilerknop.
    Laatste reactie opent nieuw topic.
    Heb je een story, quiz, ect., geef deze dan maar door.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 21:18 ]


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Dansen was mijn sport voor jaren en jaren, ik mis het ;(

    Ik zit ook op dansen, street jazz & ritmische gymnastiek^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ik zit ook op dansen, street jazz & ritmische gymnastiek^^


    Wauw. Ik heb al veel stijlen gedanst.


    16 - 09 - '17

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ik zit ook op dansen, street jazz & ritmische gymnastiek^^


    Wat is ritmische gymnastiek precies?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ha. Lol. Ballerina hierzo :') ik deed het ... Zeven jaar of zo?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Ha. Lol. Ballerina hierzo :') ik deed het ... Zeven jaar of zo?


    Dat lijkt me ook zo leuk om te doen Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    (...)

    Wat is ritmische gymnastiek precies?

    Nou, het is een soort van turnen en dansen gemixt. Als klein kind omschreef ik het meestal als 'meisjes die in mooie gympakjes met lintjes zwaaien en met hoepels gooien'. Met lenige meisjes enzo.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Offside schreef:
    Ha. Lol. Ballerina hierzo :') ik deed het ... Zeven jaar of zo?

    Das langg ^^ ik moest voor RG toen ik vijf ofzo was een jaar op ballet, maar daarna niet meer


    “A queen will always turn pain into power.”

    Dat lijkt me zo leuk Ö En nu vraag ik me af waarom ik nooit aan een sport heb gedaan ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    Dat lijkt me zo leuk Ö En nu vraag ik me af waarom ik nooit aan een sport heb gedaan ):

    Het is ook leuk^^ Wel zwaar, tho. En turnen staat altijd op Numero Uno... als je het over ballet had heb ik niets gezegd altho dat ook leuk is
    Waarom nieet?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Het is ook leuk^^ Wel zwaar, tho. En turnen staat altijd op Numero Uno... als je het over ballet had heb ik niets gezegd altho dat ook leuk is
    Waarom nieet?


    Ja ik had het over ritmische gymnastiek. Turnen vond ik op school ook altijd zo geweldig!
    Geen idee eigenlijk. Ik wilde het altijd wel proberen, maar mijn ouders steunden het idee niet zo en toen heb ik er nooit meer aan gedacht.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    (...)

    Ja ik had het over ritmische gymnastiek. Turnen vond ik op school ook altijd zo geweldig!
    Geen idee eigenlijk. Ik wilde het altijd wel proberen, maar mijn ouders steunden het idee niet zo en toen heb ik er nooit meer aan gedacht.


    Jongens, ik ga voortaan in italics typen. Ik houd het waarschijnlijk niet vol but ik ga het gewoon proberen (:

    Dat is jammer, want met dit soort dingen moet je zo jong mogelijk beginnen ;( Jammer dat je ouders het niet steunden... dat heb je wel een beetje nodig om een goede vereniging te vinden enzo. En voor RG heb je sowieso meer inzet van ouders nodig, die worden wel vaker betrokken bij organiseren en natuurlijk het maken van de pakjes ;/. Het is wel echt heel jammer dat in Nederland turnen no matter what op nummer 1 staat. Mijn vriendin zit in het EK-team, maar ze moesten zelf chocolade enzo verkopen omdat al het geld van alle verenigingen die met het EK team meewerkten al naar de turners ging. Echt vervelend :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Thylan schreef:
    (...)

    Dat lijkt me ook zo leuk om te doen Ö


    Tja :'S was het ook. Maar euh, dus ik wilde kei graag naar ballet van Antwerpen en een professionele opleiding krijgen, etc etc, en mijn lerares zei dat ik het aankon. (Ik startte op mijn vierde/vijfde) en dus ik wilde opleiding doen op mijn tiende, maar ik mocht niet van mijn ouders, oops. En ja, dan kreeg ik op mijn school nog veel dansen en optredens, en op het laatste nog een solo, die ik jammer genoeg niet heb afgewerkt omdat ik stopte. Ik wilde echt doodgraag naar Antwerpen, ik mocht zelfs niet meedoen aan de audities :'S Dusja, ik wilde stoppen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is altijd sneu dat het de reden van de ouders is, die je dromen meestal in de put laten verdwijnen ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thylan schreef:
    Het is altijd sneu dat het de reden van de ouders is, die je dromen meestal in de put laten verdwijnen ):


    Wat is er? Ik heb precies hetzelfde (alleen dan met studies. Ze keuren echt werkelijk alles af met het smoesje dat er geen werk in te vinden is. En dat terwijl ik alles zelf betaal!)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    (...)

    Wat is er? Ik heb precies hetzelfde (alleen dan met studies. Ze keuren echt werkelijk alles af met het smoesje dat er geen werk in te vinden is. En dat terwijl ik alles zelf betaal!)


    Ik had het vooral van wat er hier boven is gezegd, maar ook wel dat ze een studie hebben afgekeurd die ook graag wilde doen. En nu heb jij weer eens een voorbeeld (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    '' Type Sangster if you can see this. "