• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De schoolregels, lessen en jaren:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:
    - Talen
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint.
    - Maatschappij
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.)
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.)
    -

    De jaren:
    De Chems zitten van het eerste jaar tot hun achtste jaar op school. Meer komt hierover.


    Rollen:

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Araidne Belle Lucia Hale - Boor - Calendis
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Oakenshield
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Holder
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Oakenshield
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    - Stephen lauri - Titanium StephenFry


    Invullijstje:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Jaar:
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk:
    -Geschiedenis:
    -Keuze vak: Hier komen de vakken nog.
    -Goede en slechte vakken: Alleen Leerlingen
    -Chemical kracht:
    - Welk vak: Alleen leraren

    De chemische stoffen:

    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*

    * De atoomkrachten, mogen er bij ieders acht mensen. 4 om 4.

    Je zit vanaf 10e jaar tot 20e jaar.

    Leerjaar 1 : 10 t/m 15
    Leerjaar 2: 15 t/m 20


    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney - Araidne Belle Lucia Hale // Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Evelina Aalia Bennet - ...//kamer 205
    4.Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 10:36 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Er komen nog meer krachten. Ik zet jullie erbij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 18:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Calendis schreef:
    Is het ook gewoon mogelijk om de kracht van lucht te nemen of niet? c:


    Moet dan kijken welke chemische element erbij hoort, anders wel.


    Vampire + Servant = Servamp


    Naam:


          Tobias Archer
    Leeftijd:
          15
    Jaar:
          Vier
    Innerlijk:
          Oprecht; tikkeltje naïef; humorvol; ijdel; meestal nonchalant tenzij de situatie onbekend is, dan is hij erg verlegen; veel doorzettingskracht; voornamelijk mentaal erg sterk; intelligent
    Uiterlijk:
          fc: Elvis Jankus
    Geschiedenis:
          Vrij rustige jeugd. Na zijn achtste kreeg hij echter problemen met zijn kracht en daardoor namen zijn ouders uiteindelijk contact op met ACE.
    Keuze vak:
    Goede en slechte vakken:
    Chemical kracht:
          Neon

    De rest komt later!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 19:29 ]

    Mijn rollen komen morgen volledig! (: n.n

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 19:40 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Chanella Sydney McCartney
    ''Chanel'' of ''Ella'' Ze verkort haar naam altijd.
    ''I'm a nightmare babe, dressed as a daydream.''






    † Leeftijd † Ze is momenteel zeventien jaar oud en verjaart op 27 september.

    † Jaar † Het zesde.

    † Uiterlijk † [FC: Shay Mitchell] Chanella heeft diepgaande donkerbruine ogen die worden omringd door donkere wimpers en op die komt altijd een laagje mascara, want ze vallen toch al op. Meestal dragen haar ogen pretlichtjes mee, en wanneer niet; dan is er iets goed mis. Haar lokken hebben een donkerbruine kleur die ook als zwart gezien kunnen worden en de lokken dragen lichte slag met zich mee. Negen van de tien keer heeft Chanella ze los en anders zitten ze in een schuine vlecht. Chanella haar huid is getint en dit verraad een klein deel van haar afkomst, --wat kwart Australisch, kwart Frans, kwart Spaans en kwart Brits is--. Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal stift ze deze rood, maar vaak ook niet. Het ligt er maar aan. Lang is Chanella niet --1 meter en 66 centimeter om precies te zijn, maar dit lost ze op met hakken soms. Haar kledingstijl is vaak wat verschillend.
    Op haar onderarmen zie je verschillende littekens van een donkere periode.

    † Innerlijk † • Sarcasme
    Over het algemeen heeft ze sarcastische opmerkingen. Vooral is iemand om een bevestiging vraagt zoals 'echt waar?'. Daarop zegt ze 'nee, niet waar.' of 'nee, nep.' Sommigen kunnen hier erg om lachen, anderen vinden haar hierdoor niet al te aardig.

    • Schuldgevoel
    Als ze iets fout doet dan laat ze merken dat ze een groot schuldgevoel heeft. Het liefste wilt zij dan ook dingen goed maken.

    • Trouw
    Ze is een van de trouwste mensen die je zou kunnen kennen, en als ze ontrouw is geweest heeft hij een schuldgevoel. Zie hier boven^

    • Vrolijk
    Over het algemeen is ze een vrolijke en enthousiaste jongedame die geniet van het leven.

    • Vertrouwelijk
    Je kunt Chanella goed vertrouwen, gezien ze een echt luisterend oor is. Als je wilt geeft ze je ook advies. Chanella is zelf niet goed in haar problemen te vertellen, al ze dit wel probeert te worden.

    • Ongeduldig
    Chanella heeft geen geduld en zal dit ook nooit krijgen. Bij vrienden heeft ze dit wat meer, maar als nog.

    • Druk.
    Je kunt het als een goede en slechte eigenschap zien maar Chanella is redelijk druk. En soms irritant druk. Maar over het algemeen kunnen mensen er wel om lachen. Ze is wel enkel druk bij haar vrienden. Hierdoor maakt ze ook best wel vaak grappen.

    • Verlegen
    Ze is redelijk verlegen en weet niet hoe en waarom. Sommige jongens zouden haar hierdoor schattig vinden, al zij het behoorlijk irritant vindt. En ze vindt zichzelf niet schattig, maar een rare schildpad.

    • Liefhebbend.
    Chanella heeft bijna alles wel voor haar vrienden over en kan niet zonder ze.

    † Geschiedenis † Chanella haar ouders en twee van de drie oudere broers zijn omgekomen bij een woning brand. Op dit moment was zij bij haar grootmoeder toen zij dit nieuws hoorde heeft ze weken niet met wie dan ook gepraat en heeft ze al het verdriet opgekropt. Zij was toen dertien jaar oud en wist niet hoe ze met dit moest omgaan. Haar grootmoeder heeft toen voor praatsessies met een psycholoog gezorgd en ze moet eerlijk zijn; dit hielp haar. Maar ze had een leeg gevoel in zich en ze wilde wat voelen, hierdoor begon ze met zichzelf te snijden. Dit stopte onmiddelijk toen haar grootmoeder dit ontdekte en haar naar een kliniek stuurde, waar ze op veertien jarige leeftijd zat en na een half jaar weg mocht.
    De kliniek heeft ervoor gezorgd dat Chanella weer oprecht lachte en na een maand bij haar oma gewoond te hebben kwam ze erachter dat één van haar broers nog leefde, terwijl ze dacht dat hij dood was. Ze is op onderzoek gegaan en heeft nu weer volop contact met Isaac, die twintig is. Chanella was vijftien toen ze op deze school kwam want toen kwamen haar krachten ten pas. Dus ze zit er twee jaar op.

    † Keuze vak †

    † Goede en slechte vakken †

    † Chemical kracht † Boor. Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Chanella kan ook het weer gebruiken voor andere doeleinde. Hoewel ze hier twee jaar al zit heeft ze nog niet alles onder controle.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 14:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is het goed als mijn meisje als chemical kracht "neon" heeft?


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    Is het goed als mijn meisje als chemical kracht "neon" heeft?


    Ik weet niet of één kracht meerdere keren gebruikt mag worden (zo wel, dan is het helemaal cool), maar mijn personage heeft ook al neon (:

    Mijn rol komt morgenmiddag of avond (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Ik weet niet of één kracht meerdere keren gebruikt mag worden (zo wel, dan is het helemaal cool), maar mijn personage heeft ook al neon (:


    Ja dat had ik al gezien. Daarom vroeg ik het even, anders kies ik een andere kracht. (:


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Byron Destone


    Leeftijd: 19

    Jaar: 8

    Innerlijk: Zachtaardig, een grappenmaker, vrij onserieus. Byron is ook vrij druk te noemen en hij is niet de persoon aan wie je je geheimen moet vertellen aangezien hij dingen niet goed voor zich kan houden.

    Uiterlijk: FC: Sean O'Pry

    Geschiedenis: -

    Keuze vak: Komt

    Goede en slechte vakken: Komt

    Chemical kracht: Chloor

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:46 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Krachten mogen meerdere keren gebruikt worden, alleen de atoomkrachten (waar sterretje achter staat) niet.


    Vampire + Servant = Servamp

    Aelyn schreef:
    Is het goed als mijn meisje als chemical kracht "neon" heeft?


    Bij nader inzien denk ik dat helium beter bij mijn personage past. Sorry voor het plotselinge wisselen.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    -Naam: Alwyn Nottinham
    -Leeftijd: 16
    -Jaar: Twee
    -Innerlijk: Open, vrolijk, positief, haast niet chagrijnig te krijgen, grappig, sociaal, kan met de meeste wel goed opschieten, maar sommigen irriteren zich aan zijn vrolijkheid
    -Geschiedenis: Zal in het verhaal naar voren komen.
    -Keuzevak: Hier komen de vakken nog.
    -Goede en slechte vakken: Komt nog
    -Chemical kracht: Stikstof

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 22:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor mijn jongen neem ik als chemische kracht waterstof als dat kan (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''