• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De schoolregels, lessen en jaren:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:
    - Talen
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint.
    - Maatschappij
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.)
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.)
    -

    De jaren:
    De Chems zitten van het eerste jaar tot hun achtste jaar op school. Meer komt hierover.


    Rollen:

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Araidne Belle Lucia Hale - Boor - Calendis
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Oakenshield
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Holder
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Oakenshield
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    - Stephen lauri - Titanium StephenFry


    Invullijstje:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Jaar:
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk:
    -Geschiedenis:
    -Keuze vak: Hier komen de vakken nog.
    -Goede en slechte vakken: Alleen Leerlingen
    -Chemical kracht:
    - Welk vak: Alleen leraren

    De chemische stoffen:

    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*

    * De atoomkrachten, mogen er bij ieders acht mensen. 4 om 4.

    Je zit vanaf 10e jaar tot 20e jaar.

    Leerjaar 1 : 10 t/m 15
    Leerjaar 2: 15 t/m 20


    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney - Araidne Belle Lucia Hale // Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Evelina Aalia Bennet - ...//kamer 205
    4.Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 10:36 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Als ik een tip mag geven: je kunt het beste twee leeftijden/klassen kiezen waar de personages in zitten. Anders hebben ze maar weinig met elkaar te maken en loopt het verhaal snel vast. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag ik Chanella de beschikking over ''Boor'' geven?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Ariadne Belle Lucia Hale

    "Just leave me for what I am. I'm already nothing, so just don't make it worse."

    ___________________________________________________

    † Bijnaam †


    Al Ariadne haar gehele voornaam wel prima vindt, heeft men vaak toch nog de neiging om haar gewoon "Ari" te noemen.

    † Leeftijd †

    Ariadne is momenteel zeventien jaar oud. Haar geboorte vond plaats op een koude drieëntwintig December in 1997.

    † Jaar †

    Ariadne zit in het zesde leerjaar.

    † Innerlijk †

    Gesloten.
    Ariadne heeft niet veel contact met de buitenwereld. Ze zegt dan ook niet veel. Het meisje wil gewoon niet overal bij betrokken zijn, en blijft dan ook liever op de achtergrond. Ze is dan ook. Grotendeels door haar verleden heeft de brunette gewoon een muur om haar heen gebouwd. En je zal er alleen maar doorheen komen als je haar vertrouwen weet te winnen, waar je echt je best voor zal moeten doen. Het meisje heeft in haar verleden namelijk de verkeerde mensen vertrouwd, en ze is vastbesloten om deze fout niet nogmaals te begaan.

    Onzeker en breekbaar.
    Ariadne is dan ook onzeker over haarzelf. Zo heeft ze de stem van een nachtegaal, maar ze is te onzeker om die aan de wereld te laten horen. Ze is bang om andermans mening aan te horen, bang dat ze wordt afgekraakt. Het meisje is dan ook erg breekbaar. Met een paar woorden kan je haar al tot huilen brengen, en zelfs haar hart breken. Beledigingen zullen haar dan ook echt pijn doen, zonder dat het meisje het wil. Al haar moed is haar vroeger afgenomen, gezien er niemand was die haar hielp.

    Snel bang.
    Ook is Ariadne dan ook snel bang, voor een heleboel dingen. Neem, zoals eerder gezegd, andermans mening. Het meisje wil niet afgekraakt worden, en is hier dan ook ook bang voor. Ze heeft niet veel contacten buiten haar "muur", en is dan ook bang om opnieuw alleen achter te worden gelaten -- wat ook in haar verleden is gebeurd. Het meisje heeft steun nodig, maar weet niet waar ze dit moet zoeken.

    Haar eigen wereld.
    Men zegt vaak dat Ariadne in haar "eigen wereldje" zit. Ariadne hoort dan ook stemmen in haar hoofd, en vindt dit ontzettend eng. Iedereen maakt haar dan ook uit voor gek, wat het alleen nog maar erger maakt. Ze let vaak dan ook niet op in de les, en zit met haar hoofd ergens anders. Niemand begrijpt deze kant van Ariadne, waardoor de kans om iemand te vinden die haar wél kan helpen stukje bij beetje kleinder wordt.

    Sarcastisch.
    Ariadne maakt vaak sarcastische opmerkingen, daar is geen ontkennen aan. Gezien er niemand tot bijna niemand is die om háár gevoelens geeft, geeft zij ook niet om die van anderen. Sarcastische opmerkingen zal je dan ook vaak snel uit haar mond horen komen.

    Intelligent.
    Ondanks al haar onzekere kanten heeft Ariadne wel hersens. Ze weet veel, maar wordt hierdoor dan ook vaak uitgemaakt voor een "nerd". Ze heeft nooit echt tot het populaire groepje behoord, en zal dit dan ook nooit doen. Haar strategieën zijn vaak erg slim en doordacht, waardoor het vaak ook lukt -- precies volgens plan. Men onderschat deze kant van Ariadne, wat nergens op slaat.

    † Uiterlijk †

    Ariadne heeft een grote kastanjebruine bos haar vol met krullen, die tot ongeveer haar borsten komt. Bovenop haar hoofd zijn deze krullen nog donkerbruin, enkel loopt dit langzaamaan naar beneden tot de kleur uitkomt op een lichtbruine kleur. Haar haren hebben highlights, en ze heeft haar haren altijd verschillend zitten. De ene keer los, de andere keer vast.
    Ook haar irissen hebben een bruine kleur, enkel loopt deze langzaamaan uit naar de rand van de iris tot het een groenige kleur is geworden. Haar ogen worden omringd door een mooie, volle laag wimpers waar vaak nog een laag mascara bovenop komt. Haar lippen hebben een ietwat donkere kleur, waar Ariadne dan ook vaak nog een donkerrode lippenstift bovenop doet. Het meisje heeft een lichtgekleurde, porseleinen huid en maar een dun en tenger lichaam. Haar grootte is honderdvijfenzestig centimeter, waarmee ze niet de grootste is.
    Wat haar kledingstijl betreft is het elke dag anders met Ariadne. De ene keer is ze niet in een jurk te krijgen, en de andere keer zal je haar met niks anders aan zien lopen. Ze draagt het grootste deel van de tijd gewoon dingen die lekker zitten en waarmee ze de dag goed door zal komen, op hakken zul je haar dan ook nooit aantreffen.

    † Geschiedenis †

    Zoals eerder gezegd is Ariadne geboren op een koude drieëntwintig December in 1997. Enkel was deze geboorte niet soepel verlopen, en was haar moeder overleden. Ariadne heeft haar moeder dan ook nooit gekend, en van haar vader kan ze zich weinig meer herinneren. Haar vader heeft namelijk zelfmoord gepleegd op Ariadnes vijfde, een reden hiertoe is nooit gevonden.
    Ariadne kwam hierna dan ook snel in een weeshuis terecht, en kreeg vlak daarna een pleeggezin. Ze vertrouwde deze mensen en vertrouwde erop dat deze mensen goed voor haar zouden zorgen. Enkel had ze het niet bij het rechte eind. Ariadne moest al het werk in huis doen, en wanneer ze iets niet goed deed werd het meisje geslagen of geschopt -- ze heeft hier dan ook verschillende trauma's aan overgehouden. Vijf jaar heeft ze dit werk moeten doen, tot ze het huis uit werd gezet. Op haar elfde kwam ze dan ook in een tieneropvangcentrum terecht, waar men hun best deed om goed voor haar te zorgen en haar vertrouwen te winnen, maar wat niet lukte. Ariadne wilde niet weer diezelfde fout maken, en iemand vertrouwen doet ze momenteel dan ook zelden.
    Tot haar twaalfde heeft Ariadne in dit opvangcentrum "gewoond", hierna werd ze naar deze Acedemie gestuurd. Ariadne begon namelijk elektrische apparaten allerlei dingen te laten doen wanneer ze in de buurt kwam, zonder dat ze er een aanraakte. Ook was het wanneer het onweerde en ze wees ergens naartoe vanuit het raam, dat op die plek vlak daarna een blikseminslag was. De helpers in het opvangcentrum vonden haar gevaarlijk en stuurden haar naar deze school, zodat ze controle zou krijgen over haar kracht.

    † Keuze vak †

    Komt.

    † Goede en slechte vakken †

    Komt.

    † Chemical kracht †

    Ariadne heeft de beschikking over Boor, wat het geleiden van zowel elektrische apparaten als het geleiden van bliksem inhoudt. Ze kan enkel nog niet geweldig goed omgaan met deze kracht, en heeft hier dan ook de tijd voor nodig.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 17:33 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Valentina Buscemi


    Leeftijd: 18

    Jaar: 7

    Innerlijk: Valentina is een rustig, alert meisje. Ze kan mensen snel doorzien en is altijd goud eerlijk als het op haar mening aankomt. Val houdt van routines en vindt het lastig om impulsief te zijn.

    Uiterlijk: FC: Monica Bellucci

    Geschiedenis: -

    Keuze vak: Hier komen de vakken nog.

    Goede en slechte vakken: Komt

    Chemical kracht: Zuurstof

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik Belle (zolang ze Belle heet, haha, geen idee hoe ik haar ga noemen) de kracht van Boor geven? c:
    I'm sorry Noa, ik vind t een swagger kracht c;


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Murtagh schreef:
    Als ik een tip mag geven: je kunt het beste twee leeftijden/klassen kiezen waar de personages in zitten. Anders hebben ze maar weinig met elkaar te maken en loopt het verhaal snel vast. ;)


    Ik zat daar ook al over na te denken, maar ik wilde eerst kijken in welk jaar bij welke leeftijd hoort.

    @De rest - Ik pas zo alles aan en alles is goed, ben bezig met een cover hiervoor te maken. En een korte stop hierna op boor totdat er meer mensen zijn met andere krachten.


    Vampire + Servant = Servamp



    Brianna Aurora Savannah Cole

    Leeftijd: Zeventien, Brianna is geboren op een koude winterdag, 23 december.

    Jaar: Zes

    Innerlijk: {Komt}

    Uiterlijk: {Komt}

    Geschiedenis: {Komt]

    Keuzevak: {Komt}

    Goede vakken & slechte vakken: {Komt}

    Chemical kracht: Helium.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 0:04 ]


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    mag ik een meisje met zwavel??


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Alles is aangepast.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb nog nooit meegedaan aan een MSV maar ik doe graag mee, als het niet onhandig is dat ik geen ervaring heb tenminste (;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 22:05 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Iedereen is welkom. Msv zijn opzich een stuk prettiger dan RPG. Alleen er wordt wel in de derde persoon geschreven. Maat daar kan ik wel tussen de vingers zien. En er is geen woord limiet.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik weet niet of er meer behoefte is aan een bepaald geslacht zodat er geen mega overvloed aan iets komt, maar mag ik de kracht Uranium?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 22:12 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Orochi schreef:
    Iedereen is welkom. Msv zijn opzich een stuk prettiger dan RPG. Alleen er wordt wel in de derde persoon geschreven. Maat daar kan ik wel tussen de vingers zien. En er is geen woord limiet.


    Dat door de vingers zien is misschien niet zo handig, gezien het juist een van de sterke punten van MSV's en eenheid in het verhaal schept. ^^
    Bovendien is in de derde persoon schrijven een goede oefening voor iedere schrijver, vind ik zelf. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stephen Laurie



    Man.
    Leeftijd: 28
    Jaar: Geeft les aan jaar 2
    Gezin: Buiten school is Stephen getrouwd met een meisje uit zijn jeugd en ze hebben samen een dochtertje. Vrouw noemt Amanda en dochter noemt Jo.
    Innerlijk: Stephen is een zeer intelligent persoon en doet graag veel verschillende dingen. Hij organiseert ook vaak experimenten of uitstappen voor de leerlingen. Zijn doel is om zo veel mogelijk van zijn kennis en interesse aan zijn leerlingen over te brengen. Hij heeft buiten school nog een hele boel hobbies en maakt makkelijk vrienden.
    Zijn eerder slechte kanten zijn dat hij nooit liegt. Hij zegt letterlijk altijd wat in zich opkomt en houdt er geen rekening mee of dit anderen (ook leerlingen) kwetst of niet. Hij is ook niet de persoon waar je een geheim aan moet vertellen, want hij zegt het gegarandeerd verder. Daarnaast kan hij ook overbeschermend uit de hoek komen tegenover iedereen waar hij een beetje om geeft, vooral vrouwen en kinderen (zie geschiedenis).
    Stephen is heel zachtaardig en kan goed met de meeste mensen overweg, maar komt wel soms over al een betweter, omdat hij graag pronkt met al zijn kennis.
    Geschiedenis: Stephen heeft een moeilijke jeugd achter de rug en heeft meerdere voorbeelden gehad van hoe het niet moet. Hij is extreem overbeschermend, door zo veel geweld te hebben meegemaakt. Hij sloot zich vaak op in zijn kamer met wat boeken die hij van buiten leerde om het lawaai niet te hoeven horen. Daardoor is hij ook zo intelligent geworden.
    Hij werd gevonden toen hij 18 was en er achter kwam dat ook hij controle had over een element en naar de school gebracht. Daar beviel het hem zeer en hij is gebleven door zelf leraar te worden.
    Chemical kracht: Titanium
    Welk vak:
    -Mathic
    -Leer der Levens
    -Talen

    Kunnen nog veranderen, hangt af van de regels :)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 13:25 ]


    What would Emma do?

    @ Mashtonks is niet erg welk geslacht.

    @Murtagh, ja oke het is mijn derde msv ooit gemaakt die ook nog leuk vinden om mee te doen. Dus ik moet nog een beetje wennen aan de verschillen.
    Terwijl ik al vrij lang rpg en msv doe.


    Vampire + Servant = Servamp