• In het jaar 2020 wordt er een rare ontdekking gedaan. Kinderen bleken bepaalde krachten te bezitten die niets te maken hebben met de natuur. Onderzoekers begonnen boeken te openen, maar niks bleek dat deze kinderen krachten hadden als: Water, aarde, vuur en Lucht.
    Deze kinderen konden dingen manipuleren als metaal en waterstof.
    Deze kinderen werden stuk voor stuk opgeleid, maar niet elk kind bleef een voordeel te zijn voor de maatschappij. Sommige namen hun kracht om de criminele kant op te gaan.

    Uiteindelijk besloten ze om een school op te richten voor kinderen met Chemische krachten. Kinderen die leren om hun krachten voor een goed doel te gebruiken.
    Deze school wordt Academy of Chemical Elements genoemd. De kinderen worden Chems genoemd op die school.


    1 school
    5000 kinderen
    allemaal bezitten ze chemical elements



    De school:
    Eerste verdieping:
    -Leslokalen
    -Eetzaal
    -Lerarenvertrekken
    -Keukens
    -Speciale lokalen (Vooral voor de krachten Uranium enz.)
    - Binnenplein
    - Zwembaden
    Tweede verdieping;
    - Meiden slaapkamers
    - Douche ruimtes
    - Woonruimtes
    Derde verdieping:
    - Jongens slaapkamers
    - 2e douche ruimte
    - Woonruimte
    Buiten;
    -Sportvelden
    - Oefenvelden
    - Wandelroutes
    - Tuinen
    De roosters:
    Komt.


    De schoolregels, lessen en jaren:
    * Kinderen met atoomische krachten, mogen die alleen gebruiken in de speciale lokalen.
    * Alle kinderen worden van ma t/m za om 9.00 u in de eetzaal verwacht. Daar zal het actuele nieuws verteld worden.
    *De lessen beginnen om 10.00 tot 20.00 u. Dit kan verschillen.
    *Niemand verlaat de school, alleen op zondag mogen de kinderen naar het dorp.
    *Om de twee weken, krijgen de leerlingen speciale trainingen.
    * Niemand mag elkaar verwonden of doden.
    *Meiden mogen niet bij de jongens slapen en andersom.

    De lessen:
    - Talen
    - Chemical training: Hiermee wordt de krachten van alle chemical elements getraint.
    - Maatschappij
    - Mathic : Wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Het weten over de bepaalde krachten.
    - Atomic Training: (Alleen bedoeld voor de kinderen met atoomkrachten.)
    - Weerkunde (Voor de kinderen met Zuurstof, waterstof krachten.)
    -

    De jaren:
    De Chems zitten van het eerste jaar tot hun achtste jaar op school. Meer komt hierover.


    Rollen:

    Chems:
    -Chanella Sydney McCartney - Boor - Minewt
    -Arthur Charlie Harrison- Waterstof Mrs_Hemmings
    -Araidne Belle Lucia Hale - Boor - Calendis
    -Brianna Aurora Savannah Cole - Helium - Aelyn
    -Jongen - Neon Naesse
    -Maria Amelie Cassidy - Magnesium - Oakenshield
    -Valentina Buscemi -zuurstof- Sempre
    -Bryon Destone - Chloor- Sempre
    - Tobias Archer - Neon- Holder
    - Alwyn Nottingham - Stikstof - Oakenshield
    - Meisje - Zwavel - Jibril
    -Lenny Twilz - Ijzer Orochi
    -Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker - Uranium Mashtonx
    - Evelina Aalia Bennet - Kwik Sitara
    -Felix Carter - Lood Morsmodre

    Leraren:
    - Stephen lauri - Titanium StephenFry


    Invullijstje:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Jaar:
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk:
    -Geschiedenis:
    -Keuze vak: Hier komen de vakken nog.
    -Goede en slechte vakken: Alleen Leerlingen
    -Chemical kracht:
    - Welk vak: Alleen leraren

    De chemische stoffen:

    - Ijzer
    - Neon - Hiermee heb je het vermogen om zowel dingen te verbranden als dingen te bevriezen. Zelf kun je ook lichtgeven.
    - Chloor - Met deze gave kan je mensen voor een bepaalde tijd blind maken
    - Kwik - hiermee heb je de kracht om warmte en koude temperaturen aan te voelen bij mensen, dieren en dingen.
    - Koper
    - Titanium
    [Hier nog een persoon van]- Magnesium - Het vermogen om dingen te laten ontbranden (Deze behoort tot de Atoom krachten) *
    - Stikstof - Vermogen om zuurstof te laten verdwijnen rondom een persoon zodat degene voor een korte tijd niet kan ademhalen.
    - Koolstof
    -Uranium - Zelfde als Magnesium. (Behoort tot de atoomkracht) *
    - Lood - Kan de atoomkrachten blokkeren.
    - Waterstof - Manipuleren van waterelementen
    - Zuurstof - Genezende kracht
    - Zwavel
    - Helium - Vermogen om te vliegen, zwaartekracht manipulatie.
    - Argon - vermogen om hete dingen vast te kunnen pakken zonder materiaal
    - Boor - Het geleiden van elektrische apparaten, maar ook dat van bliksem. Zij kunnen het weer gebruiken voor andere doeleinde.
    - Bohrium - Zelfde als Magnesium en Uranium (Behoort tot de atoom krachten)*

    * De atoomkrachten, mogen er bij ieders acht mensen. 4 om 4.

    Je zit vanaf 10e jaar tot 20e jaar.

    Leerjaar 1 : 10 t/m 15
    Leerjaar 2: 15 t/m 20


    Kamer indelingen:
    Meisjes:

    1. Chanella Sydney McCartney - Araidne Belle Lucia Hale // Kamer 201
    2. Brianna Aurora Savannah Cole - Valentina Buscemi // Kamer 203
    3. Evelina Aalia Bennet - ...//kamer 205
    4.Brooklynn ‘Lynn’ Summer Parker -Maria Amelie Cassidy // Kamer 202


    Jongens:

    1. Arthur Charlie Harrison - Alwyn Nottingham // kamer 301
    2. Lenny Twilz - Felix Carter // Kamer 303
    3.Tobias Archer - Bryon Destone // Kamer 302


    Regels:
    *speel je eigen rol
    *huisregels van meespeelverhaal
    *Geen personage limiet
    *Geen ruzie buiten MSV om
    *Alleen ik maak nieuwe topic aan, tenzij ik er niet ben.
    *Niet te perfect, zeker niet bij de atoomkrachten

    - Rollen story
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 10:36 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 11:43 ]


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    Iemand van wie het pesonage een relatie (vrienden, vijand, etc.) wilt met Brianna? Ze is zeventien jaar, zit in het zesde leerjaar.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Ik heb nog een gezinnetje aan mijn leerkracht toegevoegd, buiten school. Hoop dat dat is toegestaan? ;)


    What would Emma do?

    Dit lijkt me heel leuk. Heb nog nooit MVS gedaan maar schrijf wel veel en heb in het verleden heel veel aan RPG gedaan.
    Kan ik alvast een meisje reserveren - Ik zag dat kwik er nog niet bij stond dus doe mijn meisje maar met Kwik (:


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother


    Evelina Aalia Bennet
    Leeftijd||
    16 (Geboren op 17-mei)
    Jaar||
    Leerjaar 5
    Innerlijk||
    Evelina lijkt op het eerste gezicht een zelfstandig meisje, maar niets is minder waar. Keuzes maken vind ze moeilijk en ze doet niets liever dan alleen op haar kamer zitten. De tranen stromen veelvoudig over haar wangen als ze iets moeilijk kan relativeren. Toch is ze lief en heeft ze met iedereen het beste beentje voor. Ook kan je haar wel zien als de meest verantwoordelijke. Als zij er niet bij is gebeuren er altijd nare dingen, of ontstaan er ruzies.
    Ze heeft een rijke fantasie en weet veel dingen naar haar hand te draaien. Niemand weet eigenlijk wat er in haar hoofd omgaat en meestal komt ze nors of verlegen over.
    Uiterlijk||
    Evelina is best wel lang voor haar leeftijd met haar 1,75. Zelf vind ze dit moeilijk omdat ze graag wat kleiner zou willen zijn.
    Ze heeft lang blond haar dat ongeveer tot haar middel rijkt. Dit draagt ze in allerlei verschillende stijlen, maar het liefst in een vlecht op haar rug. Ook is ze best wel slank, maar niet dun. Ze heeft mooie rondingen en een gespierd lichaam.
    Ze heeft blauw-groene ogen en heeft sproeten over heel haar gezicht, wat haar bijzonder maakt.
    Geschiedenis||
    Evelina komt uit een liefdevol gezin. Haar passie is altijd al paardrijden geweest en op haar tiende kreeg ze haar eigen paard. Drie jaar later gebeurde er echter een afschuwelijk ongeluk toen Evelina een buitenrit maakte met haar paard. Zij kwam ernstig gewond in het ziekenhuis te liggen. Haar paard was niet meer te redden en moest worden afgemaakt. Sinds dien heeft ze nooit meer paardgereden en sluit ze zich voor de meeste dingen af, in haar hoofd speelt zich het ongeluk meerdere keren af, maar niemand weet eigenlijk wat er gebeurt is.
    Keuze vak||
    Als keuze vak heeft Evelina Art gekozen. Ze vind het heerlijk om te teken of schilderen en het leek haar het perfecte vak daarvoor.
    Goede en slechte vakken||
    Evelina is heel erg slecht in talen, de beta vakken gaan haar dan ook beter af. Ze vind het heerlijk om berekening uit te werken of met verschillende stoffen in de weer te zijn. Op dat gebied is ze echt een natuurtalent, ze heeft de chemie in haar vingers.
    Chemical kracht||
    Kwik



    --Iemand vrienden/vijanden met me zijn. Laat even weten.--

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 20:03 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Murtagh schreef:
    (...)

    Een van mijn personages wel.^^


    Ahh prima n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Minewt went CaptianHook [Ik weet het er is een typfout..]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een MSV, maar dit idee spreekt me wel aan^^ Ik wil graag een jongen met Lood en een jongen met Kwik reserveren. De karakterbeschrijvingen enzo komen morgen waarschijnlijk :')


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Een jongen met Helium als dat nog kan :3


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Sempre schreef:
    Iemand die al iets van een vriendschap/vijandschap met Valentina of Byron wil hebben?


    Ik heb Brianna? (: Maar zij zit in het zesde jaar en Valentina en Bryon in het zevende en achtste. Dat moeten we wel onthouden.


    You're so beautiful, but thats not why I love you ❤️

    Aelyn schreef:
    (...)

    Ik heb Brianna? (: Maar zij zit in het zesde jaar en Valentina en Bryon in het zevende en achtste. Dat moeten we wel onthouden.


    Ah, die vele leeftijdsklassen maken het wel wat lastiger inderdaad..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iedereen is welkom. Q people, ik ga echt alles aanpassen morgen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Iedereen is welkom. Q people, ik ga echt alles aanpassen morgen.


    Neem de tijd, iedereen is nu rond de feestdagen ook gewoon super druk. Maakt niet uit (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Felix Carter

    Leeftijd
    15, hij is geboren op 2 december.
    Jaar
    Leerjaar 1
    Innerlijk
    Felix is erg teruggetrokken. Hij worstelt erg met zijn gevoelens, kropt deze op. Aan de ene kant is hij blij om op deze school terecht te kunnen, opgelucht niet meer iedere dag zijn huisgenoten onder ogen te komen. Maar aan de andere kant voelt hij zich ook op deze school niet helemaal thuis. Hij koestert nog steeds een wrok tegen zijn vader, en tevens moet hij van mensen met atoomkrachten ook niet veel hebben.
    Uiterlijk
    Felix is een tengere jongen, hoewel hij liever wat gespierder zou zijn. Hij is van gemiddelde lengte en heeft halflang zwart haar. Zijn ogen zijn hemelsblauw en steken fel af tegen zijn witte huid.
    Geschiedenis
    Felix heeft geen mooie geschiedenis. Hij is opgegroeid in een weeshuis, zijn vader kent hij alleen nog uit vage herinneringen. Een moeder heeft hij niet gehad. Als kind hield hij zich vaak afzijdig van de groep, hij sloot zich liever op in zijn kamer dan omringd te worden met mensen. Hierdoor werd hij in het huis al snel het slachtoffer van vele pesterijen, waar hij meer door werd beïnvloed dan hij toe durft te geven.
    Keuze vak
    Komt nog
    Goede en slechte vakken
    Chemical Training gaat hem redelijk goed af, en Mathic vindt hij erg interessant wat het makkelijker maakt voor hem. Echter, de 'normale' lessen, zoals hij het zelf graag noemt, vindt hij tijdverspilling en hier doet hij ook niks voor. Hierdoor behaalt hij vaak slechte resultaten.
    Chemical kracht
    Lood

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 11:46 ]


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Hoeveel meer mensen wil je nog hebben?


    When time and life shook hands and said goodbye.