• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Terwijl ik naar de training loop hoor ik mensen om me heen steeds fluisteren. Waar ze over fluisteren weet ik niet, waarschijnlijk is het weer een of andere roddel die nergens op slaat. Dat heb je wel vaker hier op school en ik heb mezelf aangeleerd het te negeren. Zo vermijd je ruzies.
          Eenmaal bij de training zie ik dat die volop bezig is, wat ik vreemd vind. Kealan wacht normaal altijd op mij, niet dat ik nu verwachtte dat hij zou wachten. Maar het maakt me niet uit. Hij zit op de tribune en eigenlijk wil ik niet eens met hem praten. Ruzie hebben met hem is dan niet leuk, maar ik kan gewoon niet met hem praten op dit moment. Ook heb ik, zelfs als ik de pillen slik, soms last van woedeaanvallen en heb ik daar nu totaal geen zin in.
          'Barret! Het verbaast me dat je er bent, nu je uit het team gezet bent. Niet dat ik het erg vind, want ik heb nu eindelijk kans om in het team te komen.' Ik kijk naar een kleine jongen die naast me staat, die waarschijnlijk de meest slechte beater ooit is. Maar ik zeg er niks van en kijk hem niet eens aan.
          Ik negeer hem totaal en loop door naar Kealan, die op de tribune zit. 'Van co-captain naar uit het team in minder dan een avond. Ik vraag me toch wel af hoe het komt dat ik deze grote sprong heb genomen. Ik neem namelijk niet aan dat het is doordat mijn prestaties in die paar uur verandert zijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Net zo vaak tot het bericht goed tot je doordringt.'
    Ik keek weg en staarde naar mijn perkament waar slechts een zin op stond. Dit is zo stom; verboden en pijnlijk. Ons in het verboden bos gooien zou vele malen beter zijn dan dit.
    'Ik-ik..'
    Ik keek Campbll aan die zijn veer op jet tafel had gezet waarna de deur achter hem plotseling openschoot en een klein jongetje tevoorschijn kwam.
    'Professor Omber. Professor Anderling verwacht u op haar kantoor.'
    Zei hij waarbij mijn wenkbrauwen naar boven schoten en ik even een blik naar Campbell wierp.
    'Zeg maar dat ik vanavond wel bij haar langskom.'
    'Ze wilde u nu zien.'
    Ze stond op en met een 'Ik ben zo terug,' liep ze het kamertje uit. Met een zucht gooide ik mezelf mijn stoel in, wat Campbell ook deed en hield mijn gewonde hand voor mij en staarde naar de bloedrode letters die erop gegraveerd waren.
    'Ze is gestoord.' Sis ik en schudde even met mijn hoofd.
    'Dit ga ik aan professor Anderling zeggen; ze mag haar studenten niet straffen op zo een manier.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lalala

    Wat is het stil ^^ sorry maar ik verveel me aangezien ik vandaag conputerverbod heb en dus in de woonkamer gevangen zit met maar een telefoon in mijn hand die nu nog 16% heeft tot die dood gaat ):

    Shit, 15% :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Van co-captain naar uit het team in minder dan een avond. Ik vraag me toch wel af hoe het komt dat ik deze grote sprong heb genomen. Ik neem namelijk niet aan dat het is doordat mijn prestaties in een paar uur verandert zijn.’ Ietwat betrapt keek ik omhoog; recht in het gezicht van Jonah die vertrokken leek van woedde. Normaal zou ik hem gekalmeerd hebben- ik wist mijn grenzen wel als hij die van mij wist. Ik had alle recht om hem het team uit te zetten. Meer dan dat zelfs.
    Onverschillig bleef ik zitten en spreidde mijn handen naar mijn team en de nieuwe aankomende beater. ‘Iedereen is op komen dagen- Jonah. Iedereen- behalve jíj.’ Tot mijn voldoening klonk het enorm afkeurend wat me op deed staan en mijn zwerkbalkledings mouwen ietwat opstropen.
    ‘Ik heb een team nodig die loyaal zijn naar hun captain en waar zwerkbal op nummer een komt; en niet op nummer twee- omdat- omdat iemand zo nodig…. Omdat iemand zo nodig iets anders moest voortrekken.' Dit keer verried mijn stem wel een kleine vorm van woedde waardoor ik in mijn vingers in mijn hand boorde om niet woedend uit te vallen over onze goede vriendschap en.. en wat hij míj allemaal aan doet.. – want dat had niks met zwerkbal te maken.
    ‘Woorden zijn groter dan daden, Jonathan; en je hebt vanavond je keuze gemaakt, en ik die van mij.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Trillend sloot ik mijn ogen waarbij ik mijn rug iets rechtte waardoor er een zachte kreun van ellende mijn mond deed verlaten. Merlin; pijn was een gevoel. Dat kon je uitschakelen, zei Nathaniel altijd en nu zat ik hier. Als een kleine baby te denken aan twee warmen armen van George om mij heen- iets wat enorm egoistisch was. Merlin; wanneer ga ik hem in vredesnaam helpen in plaats van dat hij mij altijd maar helpt. Ik ben walgelijk; ik ben stom en dit alles verdien ik. Eigenlijk zou ik er hard op moeten drukken om nog meer pijn te voelen. Of ik zou expres door moeten schrijven en om een nieuw perkament vragen. Altijd doe ik maar dat ik meer dan mensen ben. Altijd. En nu had ik tenminste iets wat me aan kon herinneren dat ik minder ben. Dat ik minder ben dan de rest. Minder dan een broodkruimel op de tafellaken in de Grote Zaal.
    ‘Ze is gestoord. Dit ga ik aan professor Anderling zeggen; ze mag haar studenten niet straffen op zo een manier.’ Ik schudde abrupt mijn hoofd voordat ik mijn ogen opende en impulsief opsprong om mijn arm bruut tegen zijn nek plantte.
    ‘…Je gaat niks zeggen tegen professor Anderling. Niks. Wat denk je wel niet wat er gebeurd als zé er achter komen. Wat denk je dat, George zal doen.’ met dat drukte ik mijn arm dieper in zijn keel terwijl een rare onbekende woedde door me heen raasde. Diezelfde woedde die ik ervaarde in de trein toen ik George eerst zag. Zo anders. Zo leeg en eenzaam. Zo kapot.‘Als ze naar binnen komt dan.. dan ziet ze dat ik je pijn doet. Jij kan dan weg en je verteld het niemand. Niemand.’ Herhaalde ik met klem terwijl mijn haren langs mijn hoofd vielen.
    ‘Gezien jíj dan bij míj in het krijt staat- zorg jij dat George bij haar uit de problemen blijft. Je zorgt dat hij nóóit na moet gaan blijven- en als je dat wel doet..’

    Leo is sterker dan Camp; don't worry x'D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 22:45 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik heb een team nodig die loyaal zijn naar hun captain en waar zwerkbal op nummer een komt; en niet op nummer twee- omdat- omdat iemand zo nodig…. Omdat iemand zo nodig iets anders moest voortrekken.' Ik rol met mijn ogen. Dit zijn allemaal dingen die hij net verzonnen heeft, dat weet ik zeker. ‘Woorden zijn groter dan daden, Jonathan; en je hebt vanavond je keuze gemaakt, en ik die van mij.’ Ik weet dat ik nu te boos ben en dat ik weg moet lopen, zoals mensen altijd tegen mij zeggen. Maar hij moet weten wat ik denk.
          'Soms vraag ik me af of je ook tegen jezelf liegt. Je gebruikt je macht om precies te krijgen wat je wilt. En ik maar denken dat ik je vríénd was. Hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn? Misschien heb ik ook tegen mezelf gelogen.' Ik probeer helder na te blijven denken, maar de woede is net iemand anders die in mijn lichaam wil kruipen en me over nemen.
          'Weet je wat; ik wil niet eens zwerkballen als jíj de captain bent. Ik heb jou niet nodig, ik heb genoeg andere vrienden. Veel succes met het winnen van de zwerkbalcup met een tweedejaars beater die nog geen beuker kan raken zonder van zijn bezem te vallen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Soms vraag ik me af of je ook tegen jezelf liegt. Je gebruikt je macht om precies te krijgen wat je wilt. En ik maar denken dat ik je vríénd was. Hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn? Misschien heb ik ook tegen mezelf gelogen. Weet je wat; ik wil niet eens zwerkballen als jíj de captain bent. Ik heb jou iet nodig, ik heb genoeg andere vrienden. Veel succes met het winnen van de zwerkbalcup met een tweedejaars beater die nog geen beuker kan raken zonder van zijn bezem te vallen.’ Dat was het. Dat was wanneer hij de snaar brak en mijn geduld niet meer ingetoomd kon worden.
    ‘Jíj- jíj hebt verdomme geen recht om over mij te oordelen. Geen enkele recht! Wil je liever Hork terug als aanvoerder- vond je hem zo geweldig. Ik heb veel líever een jongen van de tweede jaar die minder goed is dan jou dan, jij! Hij is er tenminste hij is er- en ik weet zeker dat ik van hém iets beters kan maken dan jóu; want jij bent te koppig… Te..’ met dat schopte ik hard tegen een tribunestoel voordat ik een hand door mijn haar haalde. ‘Ik ga jou niet missen. Ik haat je. Ik HAAT je. Terwijl ik al die jaren jóuw vriend.. meer dan vrienden- we waren.. we waren.. Je vond het gewoon mooi makkelijk om mij te dumpen voor May! Dat is toch wat je deed, mhh. Nou?!’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh, Camp, dat moest je niet doen ;')

    Eneh, was er al met Fred gepost?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Seto went Orochi.

    Ik wed dat alle rollen bezet zijn als ik ga zegen dat ik mijn gebroeders nog steeds vrij heb.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 23:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Ik wed dat alle rollen bezet zijn als ik ga zegen dat ik mijn gebroeders nog steeds vrij heb.


    En ik wed dat je gelijk hebt x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    En ik wed dat je gelijk hebt x'D


    Dan ga ik maar weer met mezelf posten.


    Vampire + Servant = Servamp

    SphinxX schreef:
    Oeh, Camp, dat moest je niet doen ;')

    Eneh, was er al met Fred gepost?


    Ik ben nu bang voor Leo :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan.

    Ik keek hem even aan voordat hij plotseling omhoog schoot en zijn arm drukte hij bruut tegen mijn keel aan waardoor ik als gevolg van het stoel af viel en mijn nagels impulsief in zijn pols boorde.
    ‘…Je gaat niks zeggen tegen professor Anderling. Niks. Wat denk je wel niet wat er gebeurd als zé er achter komen. Wat denk je dat, George zal doen.’
    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op en wilde protesten maar niets meer kwam uit mijn keel toen hij zijn arm dieper tegen mijn keel aan drukte.
    ‘Als ze naar binnen komt dan.. dan ziet ze dat ik je pijn doet. Jij kan dan weg en je verteld het niemand. Niemand. Gezien jíj dan bij míj in het krijt staat- zorg jij dat George bij haar uit de problemen blijft. Je zorgt dat hij nóóit na moet gaan blijven- en als je dat wel doet..’
    Zonder wat te zeggen trok ik mezelf los uit zijn greep en greep hem bij zijn nek om hem vervolgens tegen de muur aan te duwen.
    'Campbell; idioot, deze handelingen van haar moeten zo snel mogelijk boven water komen, dat gaat sowieso ooit gebeuren en hoe sneller hoe beter,' siste ik zachtjes en greep de jongen bij zijn schouders en draaide hem zo om zodat hij me goed aan kon kijken terwijl ik hem steeds nog dieper in het muurtje duwde.
    'En ik ben George zijn beschermengel niet; ik was zijn vriend. Of we zeggen dit tegen iedereen inclusief George zodat ze zelf er op kunnen letten dat nablijven bij haar geen goed idee kan zijn, of we houden het stil en gaan maar toekijken hoe al die studenten pijn zitten te leiden, inclusier George. Het een of het ander; meer doe ik niet.'

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 0:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Jíj- jíj hebt verdomme geen recht om over mij te oordelen. Geen enkel recht! Wil je liever Hork terug als aanvoerder- vond je hem zo geweldig. Ik heb veel líever een jongen van de tweede jaar die minder goed is dan jou dan, jij! Hij is er tenminste hij is er- en ik weet zeker dat ik van hém iets beters kan maken dan jóu; want jij bent te koppig… Te..’ Ik zie dat ik niet de enige ben die woedend is. ‘Ik ga jou niet missen. Ik haat je. Ik HAAT je. Terwijl ik al die jaren jóuw vriend.. meer dan vrienden- we waren.. we waren.. Je vond het gewoon mooi makkelijk om mij te dumpen voor May! Dat is toch wat je deed, mhh. Nou?!’
    Ik ga vlak voor hem staan en probeer met al mijn kracht de drang om nog verder naar voren te buigen en hem te kussen weg te duwen.
    'Ja, dat deed ik.' Ik kijk om me heen en zie dat iedereen verbaasd naar ons kijkt. 'Laten we dit ergens anders bespreken,' zeg ik waarna ik Kealan mee trek naar het verboden bos, waar ik achter een boom ga staan en een potje met pillen uit mijn zak haal, waar ik er een paar van slik.
    'Ik haat je niet. Ik wil je haten, ik wil je zo graag haten. Ik wil niks meer met je te maken hebben en ik wil niet aan je denken op de manier waarop ik aan je denk en ik, ik...' Ik stop met praten omdat de zin; ik wil niet aan je denken als ik May kus, me niet echt geweldig lijkt op dit moment. 'Je blijf zeggen dat ik niks voor je beteken en ik haat je daarvoor want ik wil iets voor je betekenen. Want ik- ik hou van je.' De woorden zeg ik snel, zonder er goed over na te denken. Het is helemaal niks voor mij om dit soort dingen te zeggen, maar het voelt goed.
    'May betekent helemaal niks meer voor me, maar ik kan niet helder nadenken. Die stomme pillen zouden moeten helpen, maar blijkbaar helpen ze niet tegen jou.' Ik kijk hem even aan en kijk dan weer weg. 'Waarom kan je niet gewoon zeggen dat je van me houdt?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Uit het niets greep hij naar mijn nek waardoor ik met een rechtte rug tegen de muur aan belandde.
    ‘Campbell; idioot, deze handelingen van haar moeten zo snel mogelijk boven water komen, dat gaat sowieso ooit gebeuren en hoe sneller hoe beter.’ Voordat ik mijn mond open kon doen schrok ik van zijn handen die naar mijn schouders gingen om me haast in de muur te duwen waarbij hij mijn blik probeerde op te vangen wat me weer naar de normale Campbell deed brengen.
    ‘En ik ben George zijn beschermengel niet; ik was zijn vriend. Of we zeggen dit tegen iedereen inclusief George zodat ze er zelf op kunnen letten dat nablijven bij haar geen goed idee kan zijn, of we houden het stil en gaan maar toekijken hoe al die studenten pijn zitten te leiden, inclusief George. Het een of het ander; meer doe ik niet.’ Nerveus slikte ik en wilde mezelf tussen zijn greep wegrukken- maar zoals verwacht was ook hij veel sterker dan mij.
    ‘J-je snapt het niet. G-george heeft al genoeg p-problemen. W-we- ik verdien dit. Daarom- daarom ben ik hier. D-dit is alleen maar om- om ons te helpen o-om beter te zijn.’ snikte ik zachtjes uit het niets terwijl mijn ogen zich weer in de grond vasthechtte.
    ‘G-george mag d-dit niet weten. Hij-hij gaat me dan dumpen. I-ik weet het zeker.. continu problemen.. alles stapelt zich op..’ murmelde ik vol stress om mijn hand zenuwachtig op mijn lippen te zetten terwijl de tranen steeds harder begon te stromen waardoor de gekerfde woorden in mijn hand enorm begonnen te prikken door de tranen die er in gleden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya