• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wie gaat eerst posten; camp of george?


    uhm... laat mij maar want anders ben ik bang dat George camp weg stuurd of iets :3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik weet het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je maakt George gelukkig, geloof me. Hij praat zo vaak over je, dat is gewoon irritant. Maar je bent een goede jongen en da weet hij ook. Op dit moment heeft hij jou nodig, zoals ik Ralf nodig heb. Dus laat Leo gewoon daar zitten en kom mee naar de Grote Zaal. En we kunnen niet langer wachten.’ Voordat ik uberhaupt nog kon zeggen dat ik officieel na moest blijven trok hij me mee aan mijn niet-gewonde hand waardoor ik me haast een mop voelde die over de grond geboend werd tot hij abrupt stil stond in de Grote zaal waar hij meteen naast Ralf ging zitten wat maar een plek voor mij over hield. Een plek wat mij ietwat bang maakte. Merlin- zijn tweelingbroer ging dood. Als dit geen grap was.. wat kon ik dan in vredesnaam zeggen. George is kapot. Ik zou kapot zijn als Nathaniel dood was en hij is niet eens mijn tweelingbroer. Geruisloos ging ik naast hem zitten voordat ik met al mijn kracht het feit over brug zetten dat we in een volle Grote Zaal zaten om mijn armen teder om hem heen te leggen en hem dicht tegen mijn kleine lichaam aan te drukken waarbij een hand in zijn haar gleed om hem daar te strelen en hem zachtjes heen en weer te wiegen in mijn grip voordat ik een zachte kus in zijn haren planten. ‘W-wil je ergens anders heen- o-of wil je liever hier blijven.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl mijn hand zachtjes door streelde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit :'/ eigenlijk wilde ik george weg laten reen zodat hij zich buiten bij een boomstronk zich klein kon maken of in het verboden bos in een boom kan klimmem om daar een nieuw leven te kunnen starten, maar ik kan dat nu niet meer


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    In the previous post...

    George Weasley

    'Het is waar, George. Ik ga dood en ik laat jullie achter en dat doe ik over drie jaar.' 
    Als een dode staarde ik voor mij uit tot ik merkte dat Fred op stond en het zaal haastig verliet.
    'G-george?'
    Ik negeerdr de stem en impulsief boorde ik mijn vuist in het houten tafel en sloeg de borden en bekers van het tafel af en al meteen schoten enkele hete tranen mijn ogen in waardoor alles voor mijn ogen wazig werd.
    'George,'
    Een aantal keren ging ik met mijn handen door mijn haren en murmelde keer op keer: "je liegt, je liegt" terwijl mijn hersenen zeiden dat ik dit gewoon moest accepteren, tot ik een hand op mijn schouder voelde.
    'George, wat is er?'
    Ik voelde meerdere ogen op mij branden en ruw draaide ik me om en duwde bruut de meisje achter mij weg die ik herkende als Katie die me nu vervaasd aankeek.
    'VERDOMME hij liegt!' Riep ik zonder bewust te zijn van de studenten die me angstig aanstaarden.
    'George,'
    Ik draaide me om en zag Ralf die doodkalm nog steeds op zijn plek zat en schudde met zijn hoofd.
    'H-het is waar. H-het is geen grap; accepteer het..'


    And now we continue ...




    George Weasley

    Ralf zijn zachte woorden waren als messen die hij in mijn hart wierp. Een voor een waardoor het afschuwelijk veel pijn deed; alsof de woorden zich een hol in mijn hart creëerde, zo een grote hol dat het samen de helft van mijn hart weghaalde. De helft. Want dat was ik samen met Fred. Was- was- waarom uitgerekend ik? Waarom zegt hij dit uitgerekend vandaag? Ik beet op mijn lip toen de tranen zich een weg uit mijn ooghoeken baanden en ik mijn hoofd op het tafel neer gooide, mijn armen in en hoote vurig dat hij dit nooit gezegd had en dat dit alles gewoon een hallucinaties was; ik heb tich nirt goed kunnen slapen gisteren.
    Ik hees mijn hoofd weer op en verborg mijn gezicht in mijn handen terwijl het leek alsof ik beetje bij beetje uit een viel, tot er olotseling een arm om me heen gleed waarna ik tegen een klein, warm lichaqmpje aangedrukt werd wat al gauw gevolgd werd door een kus die Campbell Saunders in mijn haren drukte.
    ‘W-wil je ergens anders heen- o-of wil je liever hier blijven.’
    Ik bleef stil zitten en waagde het niet om mijn handen van mijn gezicht weg te halen. Op zo'n moment weet ik niet meer of ik meer woedde in mij heb of verdriet. Wat ik wel weet is dat ze allebei even hoog stonden, heel erg hoog en voor het eerste keer kwam het biet omlaag door de bekende, tedere aanraking van Campbell.
    'I-ik-' en meer kwam niet uit mijn mond.
    Ik haalde mijn hand weg en direcht draaide ik me om en gooide mijn armen om Campbell heen om hem als een knuffelbeer zo dicht mogelijk tegen me aan te drukken. Mijn gezicht verborg ik in zijn schouder en alsof, beter gezegd, een dierbare nog net dood is gegaan, begon ik met luidde snikken te huilen waarvan ikzelf er ook bang van werd.
    'H-hij l-liegt,' murmelde ik maar keer op keer, alsof als ik het heel erg vaak zou gaan zeggen, dat het ook waar zou zijn. Ik opende mijn ogen waarna alles voor mijn ogen wazig leek te worden maar alsnog kon ik de oranje haren van Fred identificeren waardoor ik Campbell gauw losliet en opsprong. Zonder iemand nog een blik waardig te gunnen rende ik de zaal uit om vervolgens richting de eerste en beste klaslokaal in te stormen en bruut een tafel omschopte om vervolgens mezelf tegen een muur aan te gooien. Even staarde ik naar het plafond voordat de tranen zich weer losbarstte en ik via het muur naar beneden, de grond neer gleed en alles wat ik kon hopen was dat hij liegt; hij liegt. 'H-hij l-liegt, hij liegt,' murmelde ik maar keer op keer.

    Gefeliciteerd Fred; je hebt George officieel kapot gemaakt.




    NOG EEN UUR; JEEJ :D eindelijk is deze afschuwelijk jaar 2014 voorbij ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Echt zo cool; over twintig minuten begint de grootste en mooiste vuurwerkshow van heel nederlands (feit) en ik kan die gewoon bekijken vanaf mijn straat terwijl mensen uren zitten te reizen om het te kunnen zien :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gelukkig nieuwjaar!!!!!
    En gefeliciteerd Naomi!


    Spoiler alert: you will save yourself

    gelukkig nieuwjaar :D (voor de derde keer)

    En gefeliciteerd, alweer ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Toen George ons verliet om het zaal uit te rennen, durfde ik Fred letterlijk niet aan te kijken maar pakte wel zijn hand vast en dacht na over vandaag en gisteren, en wat er morgen kan gaan gebeuren en hoe dit alles verder gaat. Al vanaf toen Fred me vorig jaar voor het eerst gekust had, wist ik dat niets meer in mijn leven normaal zou verlopen, dat alles zou veranderen. En feitelijk dacht ik er positief over en een aantal nachten lang na die gebeurtenis moet ik even bekennen dat ik altijd zat te dagdromen over Fred en mij, dat we tot aan de einde samen bleven, samen zouden zijn tot aan de einde, dat we samen dood zouden gaan.. en ja, toen was ik erg enthousiast over onze relatie. Nader inzien was dat alles een leugen. Ik wist wel dat mijn leven zou veranderen, maar niet zo snel in een Hel zou veranderen. Zielloos staarde ik naar onze handen die in een gebonden waren en sloot mijn ogen, hopend dat als ik jrt open zou doen, alles om me heen weer goed zou worden. Niemand verdrietig was en dat iedereen lachte. Maar helaas.
    '.. het komt wel goed.' Murmelde ik zachtjes en hield mijn tranen succesvol tegen.
    '.. toch?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '.. het komt wel goed.' Ik draai me om naar Ralf en weet niet wat ik moet zeggen.'.. toch?' Even bijt ik op mijn lip om mijn tranen te stoppen, maar dat sta ik op en kijk ik de twee jongens op die er nog zitten.
    'Ik ga even bij George keken. Ik zie je zo weer, Ralf. En Campbell, blijf alsjeblieft van Leo weg. En van de drank.' Zonder op hun antwoord te wachten loop ik weg naar de uitgang van de Grote Zaal. Daar zie ik opeens iemand die ik niet verwachtte te zien. Hij loopt weg, naar buiten en ik volg hem. Daar draai ik hem om en zie ik zijn ogen in die van mij staren.
    'Aleksander, je zou voor altijd weggaan!' zeg ik boos. Hij legt een hand op mijn schouder, die ik wegveeg.
    'Ik kom alleen om te helpen. Want ik geef om je en ik zie hoe je kapot gaat nu je vrienden en familie zo verdrietig zijn.' Ik zeg niks en laat hem praten. 'Ik heb namelijk een spreuk gevonden waarmee jij in hun geheugen nooit bestaan hebt. George is geen tweeling en Ralf had even een oogje op hem, maar dat is over gegaan. Jij verdwijnt voor twee jaar en sterft en ze leven nog lang en gelukkig. Je kan met mij mee naar Klammfels en dan kunnen we samen zijn.' Het klinkt zo aanlokkelijk. Dan hebben Ralf en George geen pijn.
    'Deal, ik... Ik moet even afscheid nemen,' zeg ik met pijn in mijn hart. Ik wil geen godverdomme afscheid nemen, maar toch ren ik naar binnen om George te zitten. Hij zit in een klaslokaal en ik ga naast hem zitten.
    'Ik ga weg, George. En het zal zijn alsof ik nooit bestaan heb. En je hoeft geen pijn te lijden en kan een gelukkig leven leiden met Campbell. Want dat is wat je verdient.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    NEE, NEE- NEE NEE NEE D''= ookal gaat hij dood, george en ralf, niemand zou je vor eeuwig willen vergeten omdat je in hun hart voort zal leven D: nopr, dat gaat niet gebeuren D=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NEEEEEE! dat - frkk ALEXANDER!! ik haaaat hem met een mijn gart en ik wil hem zooooo, ZOO GRAAG ik stukjes snijden, martelen ik- ik haat hem zo erg, Fzo ontzettend erg, erger dan wie dan ook, ik wil hem zo, zo graag doden D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Rustig, B. Als ik het zeker wist dan was ik niet naar George gegaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Rustig, B. Als ik het zeker wist dan was ik niet naar George gegaan.


    Alsnog, ik haat die alexnogwat om zo iets voor te gaan stellen, dat hij Fred van ons wilt afpakken, wetend in wat voor moeilijle situatie ze zitten en dat Fred het een goed idee vind terwijl hij zijn laatste twee jaar tenminste mooi samen met Ralf, George en Campbell kon afronden ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Toen ik de deur open hoorde klappen, dacht ik dat Campbell me kwam opzoeken. Maar toen ik eenmaal mijn hoofd ophees, zag ik mijn evenbeeld naast mij plaats nemen wat mij een ongelofelijk naar gevoel gaf; nooit gedacht dat Fred me zo erndtig kon breken.
    'Ik ga weg, George. En het zal zijn alsof ik nooit bestaan heb. En je hoeft geen pijn te lijden en kan een gelukkig leven leiden met Campbell. Want dat is wat je verdient.'
    Mijn ogen werden groter en gespannen greep ik naar zijn kraag waarna ik met knikkende knieën op ging staan en hem maar voor mij hield.
    'N-n-ee, F-fred, ben je gek?' Snikte ik en shudde maar wanhopig met mijn hoofd.
    'W-waar ga je heen- g-ga je ons w-werkelijk verlaten als je- als je maar twee j-jaar nog..' daar snoerde ik mezelf de mond en al bij de geboorte (stomme voordpelenf tekst- dingetje) gedachtes sprongen de tranen weer uit mijn ogen die ik dichtkneep voordat ik Fred losliet en bruut een stoel omschopte.
    'Dit is onzin!' Riep ik dan zonder hem aan te kijken.
    'Ik- ik- ik wil- z-zal en ga je nooit vergeten; nooit! E-en ik denk dat iedereen er hetzelfde over denkt, inclusief Ralf.' Sis ik zachtjes.


    Misschien kan Ralf zometeen binnen stormen zodat Fred kan zien wat een stom idee dit is :{

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 18:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Niet alle beaters zijn geweest. Ik heb nog niet laten zien wat ik allemaal kan, maar aangezien de captain besloten heeft me weer terug te nemen zijn de beater try-outs geheel overbodig geweest. Het spijt me voor de idioten die dachten dat ze beter waren dan dat ik ben.’ Snel keek ik stiekem naar de mensen en weer terug naar Jonah die onverstoord verder ging; ‘Weet iemand of Malfoy in de zomer geleerd heeft hoe hij een snaai vangt? Of hoe hij überhaupt goed kan vliegen zonder zijn ego op te blazen waardoor hij door de lucht zweeft.' Met dat voelde ik blikken op mij branden waardoor ik ietwat geamuseerd mijn armen over elkaar sloeg om tegen de boom te leunen.
    ‘Nu je het zegt; Barret. Je vermogens zijn waarschijnlijk schrikbarend verminderd door de personen waar jij je bij ingelaten hebt. Ik wil wel eerst eens zien wat je kan voordat ik overhaaste beslissingen maak- die tweedejaar leek me namelijk veel belovender.’ Plaagde ik hem voordat ik me weer tot de groep richtte; ‘Dat word weer terug naar het veld gaan..’ express liet ik het triest klinken hoewel er een speelse grijns over mijn gezicht geplakt leek staan terwijl iedereen zich weer omdraaide om naar het veld te lopen waardoor ik zachtjes Jonahs hand pakte voordat ik hem meetrok.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya