• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh wauw; en dit bespreken ze tijdens de avondmaal :'o dit laat me een beetje aan mezelf denken; vroeger namen mijn ouders me vaak naar een restaurant toe om daar geellig te eten en te kletsen maar ze brachten me puur daarheen om een slecte nieuws aan me te vertellen. En Ik moet mijn verleden weer aanschouwen en meemaken maar deze keer met George :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'I-ik vertel het zometeen wel.'
    Ik keek Fred weer aan die een blik naar Ralf wierp en ergens wist ik van mezelfdat dit niets goeds was; blikken afwisselen is al een slecht voorteken.
    'Oké misschien nu. Ik- weet je nog dat ik naar de Wegisweg ging om inkopen te doen? Toen kwam ik professor Zwakdrift tegen en ze begon in een enge stem tegen me te praten. Ze zei dat-'
    Ik keek weer weg om naar mijn bord te kijken die nog steeds schoon en glad voor me op tafel lag en ergens hoopte ik dat deze kasteel in zou storten zodat we met z'n allen dood zouden gaan waardoor Fred zijn zin niet af hoefde te maken. Maar dat gebeurde wel.
    'Dat ik mijn eenentwintigste levensjaar zal sterven. Het spijt me, maar omdat ik weet dat jullie allebei om me geven, moeten jullie beloven ervoor te zorgen dat de ander blijft leven en een goed leven heeft. Want dat is wat jullie verdienen.'
    Ik keek hem even aan maar toen ik de tranen in zijn ogen opmerkte, keek ik gauw terug en schudde mrt mijn hoofd.
    '..je liegt.' Murmelde ik doodnormaal.
    'Je liegt.' Herhaalde ik en al meteen wist ik mezelf e overtuigen waardoor ik stompzinnig begon te lachen.
    'F-Fred, kom op- je- je weet dat ik zulke grappen haat- haat..' stamelde ik en boorde mijn nages in het hout van de tafel, alsof een deel van mij deze grap van hem wilde gaan geloven; maar ik wil- weet- ik weet dat dit een leugen is. Want het is onmogelijk dat zo iets kan gaan gebeuren. Gewoon onmogelijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    '..je liegt. Je liegt.' Hij begint te lachen en ik kijk hem niet aan. 'F-Fred, kom op- je- je weet dat ik zulke grappen haat- haat..' Ik schud mijn hoofd en kijk naar Ralf, hopend dat die me wil helpen.
    'Het is waar, George. Ik ga dood en ik laat jullie achter en dat doe ik over drie jaar.' Zonder verver nog iets te zeggen sta ik op en loop ik weg. Ik haat mezelf voor dit, maar ik kan het even niet aanzien. Ik ga dood en ik weet dat ik de helft van de tweeling ben die zou moeten sterven en niet hij. Woedend sla ik tegen een muur aan. Ik wil niemand pijn doen en daarom wil ik niet dood.
    'Alsjeblieft,' zeg ik tegen niemand in het speciaal.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 16:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Als hij echt van je houd, gaat hij je heus niet dumpen. Dit is niet alleen jouw probleem; maar ook die van mij. Van iedereen zelfs. Ik- als George je voor dit gaat dumpen, dan zeg ik wel dat ik je dwong om het te vertellen. Wie weet raken we weer vrienden of- of hij gaat me nog meer haten..’ ietwat beschaamd veegde ik mijn tranen weg waarna ik snel weer naar mijn plaats liep.
    ’S-Sorry. I-ik.. i-ik bedenk iets wat we kunnen doen. Ik- ik verzin iets..’ murmelde ik in mijzelf terwijl ik door begon te schrijven en hoewel het immens pijn deed- was het een enorme opluchting om deze pijn te voelen. Merlin- ik verdiende het en als ik dit niet deed- dan verdien ik meer. Professor Perkamentus heeft me een kans gegeven net zoals George; en beide moest ik niet verpesten. Dus het was zo en zo beter als ik vanavond niet meer naar de leerlingen kamer ging.
    ‘Z-zullen w-we of h-heb je zin om wanneer we mogen g-gaan knalpoker te spelen e-en- net zoals gister. Alleen dan z-zonder het Fred gedeelte. Ik weet zeker dat ik deze keer ga winnen.’ Speels trok ik een mondhoek om terwijl ik rustig verder schreef terwijl de stekende pijn steeds aangenamer begon te voelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    In plaats van dat hij mij ging uitlachen voelde ik hoe zijn zachte lippen tegen die van mij tastte wat me direct op een rare manier deed smelten waardoor mijn schouders wat hingen.
    ‘Je hebt echt geen idee wat je met mijn wereld hebt gedaan.’ Ietwat verlegen haalde ik mijn schouders op waardoor ik niet eens de stemmen hoorde die mijn raam riepen.
    ‘Je moet weer terug naar je team, Captain.’ Langzaam schudde ik mijn hoofd waarbij ik mijn handen achter zijn rug naar zijn schouders liet grijpen om mij dicht tegen hem aan te drukken. Wat maakte mij het nou in merlijns naam uit dat er een heel team aan het wachten was- wat maakte mij het uberhaupt uit of ze zouden weglopen.
    ‘O- wee als je dit alleen maar doet- om weer terug in het team te komen.’ Fluisterde ik zachtjes voordat mijn handen steviger rond zijn schouders vormden. ‘Ik-ik vermoord je dan echt.’ Vervolgde ik door een zachte kus achter zijn oor te plaatsen. ‘I-ik wil niet naar ze toe. I-ik ben al bij míjn team. Ik ben al bij jou.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    '..je liegt. Je liegt.' Hij begint te lachen en ik kijk hem niet aan. 'F-Fred, kom op- je- je weet dat ik zulke grappen haat- haat..' Ik schud mijn hoofd en kijk naar Ralf, hopend dat die me wil helpen.
    'Het is waar, George. Ik ga dood en ik laat jullie achter en dat doe ik over drie jaar.' Zonder verver nog iets te zeggen sta ik op en loop ik weg. Ik haat mezelf voor dit, maar ik kan het even niet aanzien. Ik ga dood en ik weet dat ik de helft van de tweeling ben die zou moeten sterven en niet hij. Woedend sla ik tegen een muur aan. Ik wil niemand pijn doen en daarom wil ik niet dood.
    'Alsjeblieft,' zeg ik tegen niemand in het speciaal.


    Campbell heeft je wens gehoord; je wens zult vervuld worden (krul) Voor George doet hij alles! inclusief de dood tegemoet treden om Fred te redden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘O- wee als je dit alleen maar doet- om weer terug in het team te komen. Ik-ik vermoord je dan echt.’ Ik glimlach en kijk hem even alleen maar aan. ‘I-ik wil niet naar ze toe. I-ik ben al bij míjn team. Ik ben al bij jou.’ Alweer kan ik een glimlach niet onderdrukken en pak ik zijn hand vast. Hoe zou ik nu aan dat stomme team kunnen denken als het mij alleen maar om hem gaat.
    'Hoewel ik zwerkbal de meest fantastische sport op de aarde vind, geloof me, zou dat jou nooit kunnen verslaan. Jij gaat voor. En altijd blijven wij een team.' Ik duw hem met zijn rug tegen de boom en ga vlak voor hem staan. 'En hoe graag ik jou ook hier wil houden, wil ik je niet in de problemen brengen. De brave Kealan Moore kan geen slechte invloed krijgen van de beruchte Jonathan Barret. Dat zou een schande zijn.' Ik glimlach en buig naar voren om hem even te kussen. Door mijn woedeaanval van net kan ik nog steeds niet helder nadenken en ik weet dat ik door de pillen onverwachts gedrag kan vertonen, maar ik weet dat dit echt is.
    'Ik heb een tweedejaars te verslaan,' zeg ik zachtjes terwijl mijn lippen enkele centimeters van die van hem zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    We hebben SphinxX nu waarschijnlijk trots gemaakt omdat er Kealathan is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    We hebben SphinxX nu waarschijnlijk trots gemaakt omdat er Kealathan is.


    Oho, ik zag het niet omdat ik druk bezig was met mijnpost maar nu Iik het lees; jup, zo lang heb ik op dit gewacht :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    Ik hoorde de stoel naast mij wat schuiven en merkte dat Campbell weer op zijn stoel ging zitten, wat ik nu dus ook deed.
    ’S-Sorry. I-ik.. i-ik bedenk iets wat we kunnen doen. Ik- ik verzin iets.. Z-zullen w-we of h-heb je zin om wanneer we mogen g-gaan knalpoker te spelen e-en- net zoals gister. Alleen dan z-zonder het Fred gedeelte. Ik weet zeker dat ik deze keer ga winnen.’
    Ik keek hem weer aan en trok de veer uit zijn handen zodat hij zichzelf geen pijn kon doen en legde het samen met mijn veer aan de kant.
    '..klinkt goed.' Murmelde ik en perste een glimlach tevoorschijn.
    'Maar dan stel ik voor dat ik nu twee doodnormale veren tevoorschijn haal zodat we deze pijn niet hoeven te leidden en.. onderweg naar het leerlingenkamer even de keukens in te sluipen en een of twee flessen alcohol halen als je wilt?' Zei ik met een knipoog voordst ik mijn stok tevoorschijn haalde en die voor mij hield.


    George Weasley

    'Het is waar, George. Ik ga dood en ik laat jullie achter en dat doe ik over drie jaar.' 
    Als een dode staarde ik voor mij uit tot ik merkte dat Fred op stond en het zaal haastig verliet.
    'G-george?'
    Ik negeerdr de stem en impulsief boorde ik mijn vuist in het houten tafel en sloeg de borden en bekers van het tafel af en al meteen schoten enkele hete tranen mijn ogen in waardoor alles voor mijn ogen wazig werd.
    'George,'
    Een aantal keren ging ik met mijn handen door mijn haren en murmelde keer op keer: "je liegt, je liegt" terwijl mijn hersenen zeiden dat ik dit gewoon moest accepteren, tot ik een hand op mijn schouder voelde.
    'George, wat is er?'
    Ik voelde meerdere ogen op mij branden en ruw draaide ik me om en duwde bruut de meisje achter mij weg die ik herkende als Katie die me nu vervaasd aankeek.
    'VERDOMME hij liegt!' Riep ik zonder bewust te zijn van de studenten die me angstig aanstaarden.
    'George,'
    Ik draaide me om en zag Ralf die doodkalm nog steeds op zijn plek zat en schudde met zijn hoofd.
    'H-het is waar. H-het is geen grap; accepteer het..'

    En George was weg. Verdwenen en geestelijk gestorven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wens jullie alvast (ja, nog eens alvast) een gelukkig nieuw jaar :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga pas na 12 u nieuwjaar wensen aan iedereen. Naomi is toch morgen jarig? Ik wil niet opnieuw een verjaardag vergeten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ga pas na 12 u nieuwjaar wensen aan iedereen. Naomi is toch morgen jarig? Ik wil niet opnieuw een verjaardag vergeten.


    Oh, ze is morgen jarig? :'D

    Ik heb zo een gevoel dat ik vandaag en morgen bepaalde mensen rond de 10 keer gelukkig nieuwjaar ga wensen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealathan; Niks is wat het lijkt ('x

    Ik wens wel alvast een Happy new Year terwijl ik stiekemen even ga posten x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 20:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya