• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is stil (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ben bezig met Kealan post x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh oké :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Het is stil (huil)


    Had je eigenlijk al met Fredje gepost :'D ik ben niet blind hoor


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh Merlin helemaal vergeten. Waar ergens staat die post? Ik zit op mijn mobiel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Oh Merlin helemaal vergeten. Waar ergens staat die post? Ik zit op mijn mobiel.


    Ergens in de vorige topic, ik zal even wel zoeken ondanks dat ik ook op mobirl zit :Y)

    Ohmerlin, ik ben tegenwoordig ook stalkerig bezig als het om Fred gaat (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Van alle lange; grote boze woorden en vloeken die ik verwachtte stelde totaal teleur aan de werkelijkheid; ‘Ja, dat deed ik.’ Het was zo kort en de betekenis kon zo veel dingen betekenen dat het mijn hersenen haast kortsluiting liet maken. Waarom was hij niet boos- waarom ging hij niet slaan- waarom maakte hij niks kapot en de grootste vraag van alle; waarom keek iedereen ons in vredesnaam. Het is niet alsof er iets interessants aan de gang was voor hén.
    ‘Laten we dit ergens anders bespreken.’ Ergens wilde ik protesteren. Dat hij alles tegen mij kon zeggen waar míjn team bij was gezien die er wel voor mij waren maar enkel door zijn simpele hand die overigens een klein beetje ruw was maar desondanks die van mij perfect omsloot om mij mee zwijgend naar het verboden bos te trekken. We stonden nog geen minuut stil achter een boom voordat ik hem het potje pillen zag openen om er een paar te slikken- iets waar ik normaal veel commentaar op zou hebben- maar deze keer bleef ik muisstil terwijl ik alleen maar naar zijn contouren in deze donkere nacht staarde.
    ‘Ik haat je niet. Ik wil je haten, ik wil je zo graag haten. Ik wil niks meer met je te maken hebben en ik wil niet aan je denken op de manier aarop ik aan je denk en ik, ik… Je blijft zeggen dat ik niks voor je beteken en ik haat je daarvoor want ik wil iets voor je betekenen. Want ik- ik hou van je.’ De woorden vlogen zo snel uit zijn mond dat mijn hersenen het haast leken te begeven waardoor de rare prikkelingen in mijn buik de overhand leken te willen nemen.
    ‘May betekend helemaal niks meer voor me, ik kan niet helder nadenken. Die stomme pillen zouden moeten helpen, maar blijkbaar helpen ze niet tegen jou. Waarom kan je niet gewoon zeggen dat je van me houdt?’ in plaats van antwoord te geven op een van zijn vragen vloog ik naar voren om weer diezelfde tedere strelingen van zijn lippen tegen die van mij te voelen. De strelingen waar ik sinds gisteravond niet meer zonder leek te kunnen. Alsof ik me jaren heb ingehouden om uiteindelijk uit elkaar te barsten en alles op alles te geven om ze weer te voelen; te zien tot ik ze weer los liet om een korte adempauze in te lassen waarbij mijn lippen maar een paar millimeters met dat van hem gescheiden hield. ‘I-ik ben geen jongen d-die… d-die naar je toe komt om allerlei dingen zegt wat iemands hart doet smelten. I-ik- jij kust iedereen en- en.. ik- dit is- jij bent mijn eerste.’ Bekende ik terwijl ik mijn wangen ietwat roder voelde worden. ‘O-okee… dit is zo genant.’ Probeerde ik zo luchtig mogelijk te zeggen hoewel ik me extreem gegeneerd voel door mijn bekentenis.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha iedereen is stakkerig als het om Fred gaat


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Eet nog even wat, oké? Je hebt eten nodig en ik laat je niet zomaar jezelf verhongeren omdat...'Ik nerkte dat Fred nu naar mij keek waardoor ik me wat zenuwachtig begon te voelen; hij heeft gewoon iets vandaag, een vreemde sfeer wat me beangstigde.'omdat je verdrietig bent.'Ik keek weer om naar Fred en wierp Ralf even een blik toe die maar wezenloos naar zijn bord staarde.'Hoe- hoezo, is er wst gebeurd tussen jullie?' Vroeg ik maar en greep naar de rand van het tafel. Mensen zeggen wel eens dat Fred en ik tweeling telepathie hebben, dat kon nu echt goed van oas komen. Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en kuchte even voordat ik hrt tafel weer losliet.'Ik bedoel- natuurlijk. Dit zijn jullie eigen privé zaken.'En als de knal op het vuurpijl zag ik Leo aanlopen die me nog een vloekende blik toewierp en aan de andere kant van het zaal ging zitten, puur om ons niet te kunnen zien. Ja, het is officieel. Onze vriendschap ik gebroken. (En leo is er al lang al van door grgaan)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Haha iedereen is stakkerig als het om Fred gaat


    Nop ik niet. Fred haat Kealan en Camp... ship name... Keabell :'D Fred haat Keabell en de Kea haat Fred en de Bell... die weet niet wat hij met fred aan moet :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god nu moet ik op deze Posts gaan reageren :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘J-je snapt het niet. G-george heeft al genoeg p-problemen. W-we- ik verdien dit. Daarom- daarom ben ik hier. D-dit is alleen maar om- om ons te helpen o-om beter te zijn.’
    Tranen glinsterdrn in zijn ogen waardoor ik even op mijn lip beet voordst ik hem losliet en een halve stap naar achteren zette waarna ik bruut tegen het tafel aankwam, maar Campbell leek dat niet te merken en praatte maar door.
    'G-george mag d-dit niet weten. Hij-hij gaat me dan dumpen. I-ik weet het zeker.. continu problemen.. alles stapelt zich op..’
    Ik keek weg omdat ik wist dat hij nu huilde en dat was het minst wat ik vandaag nog zou willen zien of meemaken; verdriet. Zonde hem aan te kijken gleden mijn handen naar de tafen die achter mij stond en murmede:
    'Als hij echt van je houd, gaat hij je heud niet dumpen.'
    Ik keek op en vermeed zijn blik waarna ik zachtjes zuchtte.
    'Dit is niet alleen jouw probleem; maar oook die van mij. Van iedereen zelfs. Ik- als George je voor dit gaat dumpen, dan zeg ik wel dat ik je dwong om het te vertellen. Wie weet raken we weer vrienden of- of nhij gaat me nog meer haten ..'

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 1:11 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Leo Jordaan

    ‘J-je snapt het niet. G-george heeft al genoeg p-problemen. W-we- ik verdien dit. Daarom- daarom ben ik hier. D-dit is alleen maar om- om ons te helpen o-om beter te zijn.’
    Tranen glinsterdrn in zijn ogen waardoor ik even op mijn lip beet voordst ik hem lodliet en een halve stap naar achteren zette waarna ik bruut tegen het tafel aankwam, maar Campbell leek dat niet te merken en praatte maar door.
    'G-george mag d-dit niet weten. Hij-hij gaat me dan dumpen. I-ik weet het zeker.. continu problemen.. alles stapelt zich op..’
    Ik keek weg omdat ik eidt dwt hij nu huildr rn dat was het mindt wat ik vandaag nog zou willen zirn of meemaken; verdriet. Zonde hem aan te kijken gleden mijn handen naar de tafen die achter mij stond en murmede:
    'Als hij echt van je houd, gaat hij je heud niet dumpen.'
    Ik keek op en vermeed zijn blik waarna ik zachtjes zuchtte.
    'Dit is niet alleen jouw probleem; maar oook die van mij. Van iedereen zelfs. Ik- als George je voor dit gaat dumpen, dan zeg ik wel dat ik je dwong om het te vertellen. Wie weet raken we weer vrienden of- of nhij gaat me nog meer haten ..'


    AhA, wat een mooi stuk nederlandse zinnetje van mij.. sorry maar Iik zit op mob en typen gaat nogal moeilijk :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik heb geen idee wat ik verwachtte. Of ik verwachtte dat hij boos zou worden of me uit zou lachen of wat dan ook. Maar dit niet. Hij kust me. Hij kust me en ik weet niet wat ik moet doen, aangezien ik wil dat hij van me houdt en dat ik niet gewoon een afleiding ben. Maar wat ben ik voor hem?
    Toch trek ik hem dichter naar me toe en ga ik met mijn hand door zijn haar, waardoor dat niet meer in model zit. Dat heb ik er bij hem altijd al leuk uit vinden zien, maar ik durfde nooit aan zijn haar te zitten.
    Als hij zijn lippen van de mijne afhaalt kijk ik hem aan en merk ik dat mijn hart salto's aan het maken is. ‘I-ik ben geen jongen d-die… d-die naar je toe komt om allerlei dingen zegt wat iemands hart doet smelten. I-ik- jij kust iedereen en- en.. ik- dit is- jij bent mijn eerste...' Ik kan het niet laten om even te glimlachen. ‘O-okee… dit is zo genant.’ Ik schud mijn hoofd en kus hem even snel.
    'Je hebt echt geen idee wat je met mijn wereld hebt gedaan.' Ergens heb ik nog steeds het nare gevoel in mijn maag. Hij heeft niet gezegd dat hij van me houdt. Moet ik nog langer in onzekerheid blijven leven? 'Je moet weer terug naar je team, Captain,' zeg ik als ik iemand Kealans naam hoor roepen. Hoewel ik hem eigenlijk voor altijd hier wil houden, weet ik dat hij nog zwerkbal try-outs moet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Hoe- hoezo, is er wst gebeurd tussen jullie? Ik bedoel- natuurlijk. Dit zijn jullie eigen privé zaken.' Meteen schud ik mijn hoofd, alsof het een reflex is. Liegen voor George is net als liegen tegen mezelf - je kan het wel zeggen maar niemand gelooft het.
    'I-ik vertel het zometeen wel.' Hulpeloos kijk ik naar Ralf, aangezien ik het niet durf te vertellen. Maar dan realiseer ik me dat zometeen waarschijnlijk veel te lang gaat duren en ik het hem nooit zal vertellen.
    'Oké misschien nu. Ik- weet je nog dat ik naar de Wegisweg ging om inkopen te doen? Toen kwam ik professor Zwakdrift tegen en ze begon in een enge stem tegen me te praten. Ze zei dat-' opeens kan ik niet meer verder praten. Ik kan dit George niet aandoen. 'Dat ik mijn eenentwintigste levensjaar zal sterven.' Mijn handen trillen ontzettend en mijn hart gaat tekeer. 'Het spijt me,' voeg ik eraan toe. Tranen vullen mijn ogen bij de gedachte dat ik ze achter moet laten.
    'Maar omdat ik weet dat jullie allebei om me geven, moeten jullie beloven ervoor te zorgen dat de ander blijft leven en een goed leven heeft. Want dat is wat jullie verdienen.'


    Spoiler alert: you will save yourself