• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Zachtjes omsloot zijn hand die van mij waar ik gefixeerd in het donker naar leek te staren. Het was alsof ik deze hele dag aan het rennen was waardoor ik geen adem kreeg wat zorgde dat ik niet meer kon nadenken. Nadenken over wat ik hier deed- of wat ik hier doe.
    ‘Hoewel ik zwerkbal de meest fantastische sport op de aarde vind, geloof me, zou dat jou nooit kunnen verslaan. Jij gaat voor. En altijd blijven we een team.’ Zonder goed na te denken liet ik hem mij dieper in de boom drukken terwijl hij alsmaar dichterbij kwam wat mijn adem enorm deed stokken en ik als een gestoorde gek enkel naar zijn lippen kon staren die zo raar- uitnodigend naar me leken te lonken.
    'En hoe graag ik jou ook hier wil houden, wil ik je niet in de problemen brengen. De brave Kealan Moore kan geen slechte invloed krijgen van de beruchte Jonathan Barret. Dat zou een schande zijn.'
    Langzaam schudde ik mijn hoofd wat gepaard ging met een zacht geluidje wat over mijn lippen vloog dat afgebroken werd door Jonahs lippen die ik automatisch warm verwelkomde en zijn hand daarbij haast fijn kneep. Zelfs toen zijn lippen een paar centimeters van mij verdwenen bleef ik van spanning- of zenuwen knijpen.
    ‘Ik heb een tweedejaars te verslaan.’ Zachtjes kreunde ik van ellende waarbij mijn armen zomaar in zijn nek vlogen. Met moeite keek ik hem aan in zijn ogen tot het weer als een magneet van zijn neus naar zijn lippen gleed. ‘Ik- ik- je hebt gewonnen. D-de functie is van jou. H-het is altijd van jou.’ Stotterde ik zachtjes en voordat ik mijn lippen weer aan die van hem vast kon hechte hoorde ik een stem veels te dicht in de buurt; ‘Kealan!’ roepen waardoor ik tot mijn grootste spijt Jonah los liet om de jongen aan te kijken die nu door de bosjes gekropen kwam. ‘We zochten je allemaal- Alle beaters zijn geweest en nu wilt iedereen weten wie de nieuwe beater is..’


    Campbell Saunders

    Tot mijn ellende trok hij mijn veer uit mijn hand wat me ietwat verontwaardigd mijn mond open deed doen. ‘..klinkt goed. Maar dan stel ik voor dat ik nu twee doodnormale veren tevoorschijn haal zodat we deze pijn niet hoeven te leidden en.. onderweg naar de leerlingenkamer even de keukens in te sluipen en een of twee flessen alcohol halen als je wilt?’ Uit het niets gleed er een zachte lach uit mijn mond voordat ik hem aankeek en mijn handen naar mijn stoelleuning greep.
    ‘…Je begint me echt te begrijpen. Hoewel- als we naar de leerlingenkamer gaan is ongetwijfeld George of Fred daar. En.. George vond het goed als ik dronk; als hij er niet bij is….’ Bedachtzaam keek ik weer weg terwijl mijn ogen weer door het kamertje gleden. ‘…jij bent toch een vriend van George en Fred? Dan moet je vast wel een plek kennen waar ze ons niet zouden vinden… Zeker Fred niet.’ Eigenlijk was ik de honger naar pijn verloren door de drang naar drank langzaam bij ons gesmede plannetje steeds groter werd. Ik zou haast zeggen dat we nu deze kamer zouden verlaten om- om het heilig goedje naar binnen te werken- maar helaas was ik niet zo impulsief om zoiets voor te stellen waardoor ik maar naar de letters die bruut afstaken op mijn bleke huid. Ik wilde niet eens denken aan de reactie van George als hij hier ooit achter kwam.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 20:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik- ik- je hebt gewonnen. D-de functie is van jou. H-het is altijd van jou.’ Ik glimlach en probeer me niet al te opgelucht te voelen. Dit is niet de reden waarom, dit is enkel een fijne bijwerking, laten we zeggen. Want vorig jaar heb ik zelfs een keer gehad dat een trainer van een club naar onze wedstrijd kwam om te kijken of ik goed genoeg was om bij zijn team te komen.
    Veel anderen komen aangelopen. ‘We zochten je allemaal- Alle beaters zijn geweest en nu wilt iedereen weten wie de nieuwe beater is..’ Ik rol met mijn ogen en kijk ze aan.
    'Niet alle beaters zijn geweest. Ik heb nog niet laten zien wat ik allemaal kan, maar aangezien de captain besloten heeft me weer terug te nemen zijn de beater try-outs geheel overbodig geweest. Het spijt me voor de idioten die dachten dat ze beter waren dan dat ik ben.' Ik draai me weer om en kijk even naar Kealan, waar ik naar glimlach. 'Weet iemand of Malfoy in de zomer geleerd heeft hoe hij een snaai vangt? Of hoe hij überhaupt goed kan vliegen zonder zijn ego op te blazen waardoor hij door de lucht zweeft.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Ik bedenk een plan om George weer vrolijk te maken en neem een hangoor mee om af te kunnen luisteren. Daarna loop ik naar het kantoor van Umbridge en leun ik tegen de muur aan terwijl ik met mijn hangoor alles hoor wat Leo en Campbell zeggen. Eigenlijk wilde ik alleen weten of Umbridge er was, maar dit is erger dan die roze opgeblazen pad.
    '...onderweg naar de leerlingenkamer even de keukens in te sluipen en een of twee flessen alcohol halen als je wilt?’ Meteen word ik weer boos op Leo.
    ‘…Je begint me echt te begrijpen. Hoewel- als we naar de leerlingenkamer gaan is ongetwijfeld George of Fred daar. En.. George vond het goed als ik dronk; als hij er niet bij is…jij bent toch een vriend van George en Fred? Dan moet je vast wel een plek kennen waar ze ons niet zouden vinden… Zeker Fred niet.’ Woedend trek ik de deur open en kijk ik de twee aan.
    'Dat hadden jullie goed geraden dan. Campbell, kom mee. Dit gaat om George en je zal spijt hebben als je niet meekomt,' zeg ik, maar in plaats van op een antwoord te wachten trek ik hem mee. 'Leo, aangezien jullie beste vrienden zijn ofzo reken ik erop dat jij zijn spullen meeneemt naar de slaapzaal,' zeg ik tegen Leo. Eerst was hij aardig en haalde hij leuke grappen uit. Die jongen mis ik best wel.
    Als we buiten Leo's gehoorbereik zijn, begin ik te praten 'Korte samenvatting: volgens een profetie ga ik op mijn twintigste dood en dat vertelde ik Georg per ongeluk. Ik was bang en rende weg en ik weet niet hoe ik hem kan troosten. Alsjeblieft Campbell, hij heeft je nodig.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zit er aan te denken... het is oud jaar... en gezien ik in plaats van Leora vandaag had ingetikt het 'Lepra' werd wat nogal genant is... om mijn userID te veranderen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, ik heb nu niet echt iets te posten :Y) of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm, ik heb nu niet echt iets te posten :Y) of wel?


    Fred trekt Camp naar je toe of sleurt maar ik denk niet dat George blij gaat worden van Camp... sigh D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Fred trekt Camp naar je toe of sleurt maar ik denk niet dat George blij gaat worden van Camp... sigh D';


    Ik moet eerlijk zeggen; hij kan even door niets en niemand echt blij van worden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik moet eerlijk zeggen; hij kan even door niets en niemand echt blij van worden


    Yep. George is depressief en word nooit meer blij. ik wist het D'; Cage is over.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Yep. George is depressief en word nooit meer blij. ik wist het D'; Cage is over.


    Ohmerlin; hij houd bog steeds van hem en als Fred dood is, is Campbell nog die enige die hij bog heeft. Hij wilt hem ook niet verliezen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George heeft Campbell nu juist nodig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Oh merlin..’ verliet nog snel mijn mond toen de deur met een klap openvloog en ik bruut overeind getrokken werd door George- nee Fred. Ik zag het op de manier hoe hij keek en de manier hoe hij aan mij zat. ‘Dat hadden jullie goed geraden dan. Campbell, kom mee. Dit gaat om George en je zal spijt hebben als je niet meekomt. Leo aangezien jullie beste vrienden zijn ofzo reken ik erop dat jij zijn spullen meeneemt naar de slaapzaal.’ Snel spelden ik met mijn lippen het woord ‘sorry’ voordat ik met een ruk meegetrokken werd door een woeste Fred.
    ‘Korte samenvatting: volgens een profetie ga ik op mijn twintigste dood en dat vertelde ik George per ongeluk. Ik was bang en rende weg en ik weet niet hoe ik hem kan troosten. Alsjeblieft Campbell, hij heeft je nodig.’ Geschokt schudde ik mijn hoofd hoewel ik daarna weer knikte om weer mijn hoofd te schudden. ‘Wat- eh merlin?!’ was enkel mijn antwoord voordat ik mijn ogen groot voelde worden.
    ‘wacht- wat. Jíj gaat dood- en-en jij gaat naar mij toe. Ik weet niet of dit soms een flauwe grap van je is- maar laat ik je herinneren dat ik George depressief maak en van jou afpak- waardoor je dus alle redenen hebt om mij te haten. Maar-maar merlin- wat- Merlin.’ Stamelde ik verbaasd waarna ik mijn vrije hand door mijn haar liet gaan voordat ik gestrest op mijn lip beet. Merlin; het liefst renden ik nu naar de keukens om eerst een liter alcohol naar binnen te werken zodat ik kon doen alsof dit een droom was. ‘Ik- ik kan het niet.. ik- ik weet niet eens hoe.. waarom.. waarom ga je dood?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niet ik reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Niet ik reageren?


    Ja hij praat ttegen Fred :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘Wat- eh merlin?! Wacht- wat. Jíj gaat dood- en-en jij gaat naar mij toe. Ik weet niet of dit soms een flauwe grap van je is- maar laat ik je herinneren dat ik George depressief maak en van jou afpak- waardoor je dus alle redenen hebt om mij te haten. Maar-maar merlin- wat- Merlin.’ Ik glimlach een beetje ongemakkelijk. ‘Ik- ik kan het niet.. ik- ik weet niet eens hoe.. waarom.. waarom ga je dood?’ Ik zucht en haal mijn schouders op.
    'Ik weet het niet, maar daar gaat het ook niet om. Je maakt George gelukkig, geloof me. Hij praat zo vaak over je, dat is gewoon irritant. Maar je bent een goede jongen en dat weet hij ook. Op dit moment heeft hij jou nodig, zoals ik Ralf nodig heb. Dus laat Leo gewoon daar zitten en kom mee naar de Grote Zaal. En we kunnen niet langer wachten.' Ik pak hem vast bij zijn arm en trek hem mee naar George en Ralf. Zelf ga ik naast Ralf zitten en ik wacht tot Campbell naast George gaat zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie gaat eerst posten; camp of george?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••