• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius, Frank, Alice en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Vakkenkeuze:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit Gryffindor.
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 TheHagingTree
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 ComingToTheTree
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 TheHangingTree
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 AreYouAreYou

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 WhereITold
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 ComingToTheTree
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 MetUpAtMidnight

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ Sirius Black ~ ComingToTheTree
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    Seeker: ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 TheHangingTree
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen TheHangingTree en WhereITold mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 23:56 ]


    She was always looking for more..

    Marlene
    • Charms
    • Potions
    • Divination
    • Transfiguration
    • Ancient Runes
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • Arithmancy

    Sirius
    • Charms
    • Potions
    • Transfiguration
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology

    Sirius is lui en Marlene iets gemotiveerder (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Alyth volgt; Divination, Potions, Care of Magical Creatures, History of Magic, Astronomy, Defense against Dark Arts, Charms, Ancient Runes


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Cissy is zo denk ik wel af, wil je haar erbij zetten?


    -

    Mag ik een meisje uit Slytherin?


    be gay do crimes

    AreYouAreYou schreef:
    Mag ik een meisje uit Slytherin?


    Yes.


    -


    •Naam• Melissa 'Mel' Green
    •Leeftijd• 17, Mel is geboren op 16 augustus.
    •Afdeling• Slytherin
    •Bloedstatus• Melissa is een Pureblood, maar ze heeft geen haat aan Halfbloods of Muggleborns
    •Uiterlijk• [FC: Georgie Henley] Melissa heeft bruin, krullerig haar wat ze vaak in een staart bindt voor ze ergens heen gaat. Ze heeft blauw grijze ogen, waarmee ze mensen vaak een beetje kil aanstaart. Melissa is niet erg blij met haar lengte, 1.56, en draagt vaak groene sneakers met sleehak, om dit niet zo op te laten vallen.
    •Innerlijk• Melissa is een redelijk verlegen meisje, maar dit compenseert ze door te doen alsof ze een enorme bitch is. Ze heeft een soort 'muur' om zich heen gebouwd waar ze mensen niet vaak door laat, omdat ze bang is gekwetst te worden. De personen die ze wel binnen deze muur laat, vertrouwt ze met heel haar hart en ze zal ook alles doen om te helpen als iemand van hen in gevaar is.
    •Vakkenkeuze• Charms, Potions, Transfiguration, Defense Against the Dark Arts, Care of Magical Creatures, Herbology, History of Magic
    •Relaties• iemand?
    •Extra• Melissa's toverstok is van eikenhout, 28 cm, en heeft een kern van eenhoornhaar.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 8:18 ]


    be gay do crimes

    AreYouAreYou schreef:
    Mag ik een meisje uit Slytherin?


    Ik zet je erbij!


    She was always looking for more..

    AreYouAreYou schreef:


    •Naam• Melissa 'Mel' Green
    •Leeftijd• 17, Mel is geboren op 16 augustus.
    •Afdeling• Slytherin
    •Bloedstatus• Melissa is een Pureblood, maar ze heeft geen haat aan Halfbloods of Muggleborns
    •Uiterlijk• [FC: Zoey Deutch] Melissa heeft bruin, krullend haar wat ze vaak gewoon los laat hangen na er een borstel doorheen te hebben getrokken.
    •Innerlijk•
    •Vakkenkeuze•
    •Relaties•
    •Extra•


    Er is al iemand met Zoey Deutch als FC


    -

    Lizor schreef:
    Remus "Moony" John Lupin




    Leeftijd
    17, geboren op 10 maart, 1960 in Groot Brittanië.

    Bloedstatus
    Half-blood

    Afdeling
    Gryffindor

    Uiterlijk
    Remus heeft heldere groene ogen die meteen opvallen als je hem ziet. Deze groene kijkers zijn omringt door een dik stel, donkerbruine wimpers. Hij heeft lichtbruin haar, dat als een rommelige bos rond zijn hoofd valt. Zijn dikke wenkbrauwen zorgen ervoor dat hij bijna altijd serieus kijkt. Hij heeft een neus die een beetje op een soort peertje lijkt en zijn smalle lippen zijn bijna even bleek als zijn huid.
    Remus heeft een sterke kaaklijn die afgetekend wordt door wat stoppeltjes die hij af en toe laat staan tot Sirius en James er een opmerking over maken en hij het snel weer afscheert. Zijn ademsappel is duidelijk te zien en hij heeft smalle schouders.
    Remus is één meter achtenzeventig, redelijk lang dus, maar door zijn lengte heeft hij ook een tengere lichaamsbouw. Remus is niet gespierd zoals de meeste jongens van zijn leeftijd, maar dat komt omdat hij vooral met zijn neus in de boeken zit. Hij heeft lange knokkelige vingers en draagt vrijwel altijd zijn Hogwarts Uniform op de manier zoals het moet; met alles erop en eraan.
    Face claim; Andrew Garfield.

    Innerlijk
    Remus is redelijk stil in vergelijking met Sirius en James - twee van zijn beste vrienden - en hij trekt vrijwel alleen maar zijn mond open als hij iets slims heeft op te merken. Verder zit hij vrijwel constant met zijn neus in de boeken en probeert ondertussen Sirius en James uit de problemen te houden - wat vrijwel nooit lukt want het zijn Sirius en James.
    De reden waarom Remus zo ingetogen is heeft deels met zijn innerlijk te maken, maar voornamelijk met het feit dat hij een weerwolf is. Hij schaamt zich er voor en trekt zich het liefst terug in een boek zodat hij kan vergeten wat voor een monster in hem schuilt.
    Remus is een slimme jongen, hij weet enorm veel en hij is ook heel erg leergierig. Zoals eerder vermeld zit hij het liefst met zijn neus in de boeken, maar naast slim en leergierig is Remus loyaal als het aankomt to zijn vrienden.
    De rest kom je wel achter in het RPG, want ik krijg het niet voor elkaar om een goede rol te schrijven, bluhh.

    Vakkenkeuze
    • Charms
    • Potions
    • Ancient Runes
    • Arithmancy
    • Transfiguration
    • Defense Against the Dark Arts
    • Astronomy
    • History of Magic

    Relaties
    James Potter; beste vriend.
    Sirius Black; beste vriend.
    Peter Pettigrew; beste vriend.

    Extra
    Weerwolf.

    Hopelijk is hij zo goed, ik ben slecht in rollen schrijven, sorry c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hij is goed hoor! Ik zet hem erbij.


    She was always looking for more..

    Guys. Wilt iedereen de vakken in zijn of haar rol zetten want ik ga proberen persoonlijke roosters voor iedereen te maken omdat het anders een beetje van die roosters zijn met op de ene dag maar een uur en de andere dag acht uur.


    -

    -

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 13:15 ]


    be gay do crimes

    In de beginpost staan voor sommigen namen nu een kruisje, als je daarop klikt zie je hun persoonlijke rooster. Dit zijn de mensen die gisteren al hun vakken hadden doorgegeven. Voor degenen die het vandaag hebben doorgegeven zal er ook zo snel mogelijk eentje komen, net zoals voor de rest zodra die het hebben doorgegeven.
    Het zou kunnen dat je niet tevreden bent met het rooster van je personage. Zelf vindt ik dat sommigen nog steeds niet een vullend rooster hebben. Als je het echt heel erg nodig vindt kan je er nog een vak bij nemen en desnoods ook een vak minder en geef dat dan ook even door. Doe dat alleen niet als je het niet helemaal nodig vindt, omdat ik er ook werk in steek en het voor mij ook tijd in beslag neemt.


    She was always looking for more..

    Brooklyn volgt:

    x Charms
    x Defence Against the Dark Arts
    x Transfirguration
    x Anciens Runes
    x Potions
    x Herbology
    x Care of Magical Creatures
    x Muggle Studies
    x Divination

    Zou ik er overigens ook nog een jongen bij mogen. Afdeling maakt mij niet uit, ik denk dat Hufflepuff nog wel jongens nodig heeft; dus doe maar een jongen in Hufflepuff.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 14:15 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Voor Sylvester:
    - DADA
    - Potions
    - Care of magical creatures
    - Transfiguration
    - Herbology
    - History of Magic

    By the way, ik denk dat hij zo wel af is :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."