• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius, Frank, Alice en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Vakkenkeuze:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit Gryffindor.
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 TheHagingTree
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 ComingToTheTree
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 TheHangingTree
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 AreYouAreYou

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 WhereITold
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 ComingToTheTree
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 MetUpAtMidnight

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ Sirius Black ~ ComingToTheTree
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    Seeker: ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 TheHangingTree
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen TheHangingTree en WhereITold mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 23:56 ]


    She was always looking for more..

    TheHangingTree schreef:
    Sirius is geniaal :')

    Thankyou (buigt) hij is nog niet af maar het is leuk om hem te beschrijven (:

    Ahh nooo ik vond Minewt zo leuk (huil)


    “A queen will always turn pain into power.”

    CaptianHook schreef:
    Minewt went CaptianHook [Ik weet het er is een typfout..]


    Het staat erbij. Bedankt voor het melden. :]


    She was always looking for more..

    Sirius zoekt nog een vriendin (:
    En hij is af. Officieel het meest uitgebreide personage dat ik ooit heb gemaakt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 19:30 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Archie is af op pagina 3 c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Archie is af op pagina 3 c:


    Thank you voor het zeggen. Ik zet het erbij.

    And Ilona, Sirius staat er al bij. I just love him.


    She was always looking for more..

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Thankyou (buigt) hij is nog niet af maar het is leuk om hem te beschrijven (:

    Ahh nooo ik vond Minewt zo leuk (huil)


    Sirius is inderdaad geweldig!
    En Minewt komt sowieso wel terug c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik even kwijt dat Sirius nu al fabulicious is?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Thank You All *bloost en buigt zodat niemand het ziet*
    Maar credits gaan toch wel een beetje naar J.K. Rowling, want zij created hem officially c:
    & mooizo hehehe #Minewt alleen newt zal nooit meer terugkomen. niet echt ;(

    Eigenlijk ben ik surprised dat jullie hem allemaal nog lezen ook aangezien hij zoooo lang is (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 20:00 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Als het mogelijk is wil ik trouwens ook nog wel een mannelijke rol, Ravenclaw of Slytherin --dat maakt me niet uit-- en ik FC sowieso Thomas Brodie-Sangster.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ComingToTheTree schreef:
    Thank You All *bloost en buigt zodat niemand het ziet*
    Maar credits gaan toch wel een beetje naar J.K. Rowling, want zij created hem officially c:
    & mooizo hehehe #Minewt alleen newt zal nooit meer terugkomen. niet echt ;(

    Eigenlijk ben ik surprised dat jullie hem allemaal nog lezen ook aangezien hij zoooo lang is (:


    Als er een hotte FC bij zit lees ik het sowieso --en Ben is echt hot en sowieso; Sirius is geweldig c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Als het mogelijk is wil ik trouwens ook nog wel een mannelijke rol, Ravenclaw of Slytherin --dat maakt me niet uit-- en ik FC sowieso Thomas Brodie-Sangster.

    Thomaaaas ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    CaptianHook schreef:
    Als het mogelijk is wil ik trouwens ook nog wel een mannelijke rol, Ravenclaw of Slytherin --dat maakt me niet uit-- en ik FC sowieso Thomas Brodie-Sangster.


    Dat is goed. Ik denk dat Ravenclaw het handigst is, want dan staan Ravenclaw en Slytherin gelijk, als jij dat ook wilt natuurlijk. Dan zet ik je erbij.


    She was always looking for more..

    Hmm, kan ik een Ravenclaw female reserveren? (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Hmm, kan ik een Ravenclaw female reserveren? (:


    Yes. Is goed (:


    -

    Jason Simon McCartney
    ''Jay''





    † Leeftijd † Hij is zeventien jaar oud en verjaart op 8 augustus.

    † Afdeling † Ravenclaw, en hier is hij blij mee.

    † Bloedstatus † Zijn vader was een muggleborn en zijn moeder een pureblood, dit maakt hem halfblood.

    † Uiterlijk † [FC: Thomas Brodie-Sangster] Jay is nog wel totaal niet lang met zijn 1 meter 67. En hiermee is zijn lengte klein voor een jongeman. Zijn huid is lichtelijk verkleurd, en verkleurd best wel snel. Hierdoor heeft hij in de zomer nog een wat donker tintje dan dat hij nu eigenlijk al heeft. Al hij in de winter lichter lijkt dan hij eigenlijk is.
    Jay's haren hebben een blonde kleur. Maar je kunt het ook als bruin zien, het ligt er net aan hoe het licht valt. Als hij weinig tijd heeft haalt hij er enkel een hand door, maar anders doet hij het wel met beter met gel. Zijn ogen hebben een mooie, hazelbruinige kleur. Meestal staan deze wel iets wat rustig naar de rest. Maar bij zijn vrienden staan deze ondeugend.

    † Innerlijk † Jay is een verlegen en rustig persoon als je hem net ontmoet. En dit zal zo blijven tot je zijn vertrouwen gewonnen hebt. Het ligt er maar net aan wie je bent, en of jij hem vertrouwt. Dus bij de een is het sneller dan de ander. Jay houdt zich van anderen het liefste afzijdig, gezien hij geen zin heeft in heel veel mensen.
    Toch is hij als vriend een aardig persoon met wie je vreselijk veel lol kan hebben. En ook veel grappen uithalen, waardoor je wel eens in de problemen komt. Maar meestal verzint hij dan wel weer iets. Jay is ook iemand die je over het algemeen wel kunt vertrouwen. Hij vertelt niets door, aangezien hij wel weet dat niet iedereen alles hoeft te weten over iemand. Als je een probleem hebt kun je ook naar hem toe komen voor advies.
    Ondanks dit heeft hij een redelijk kort lontje, die bij zijn vrienden en familie wel ietsjes langer is. Zijn geduld is redelijk groot en dit raakt ook niet snel op. Wanneer hij je niet mag, of je hem net ontmoet kunnen zijn sarcastische opmerkingen niet missen. Hierdoor blijven de meesten ook weg bij hem. Wat hij oké vindt. Hij is niet de allergelukkigste, maar vindt het leven wel prima. En zal zich nooit terug trekken vol donkere tijden, maar die gewoon doorgaan tot het licht weer komt. Ook is hij een erg slimme jongen die meestal oplossingen wel weet te verzinnen.

    † Vakkenpaket † Jason volgt Defence Against the Dark Arts, Charms, Transfiguration, Potions , Divination, Care of Magical Creatures en Herbology

    † Relaties †

    † Extra † Als het mogelijk is wil ik hem de Seeker van het Ravenclaw Quidditch-team maken c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded