• _______________________________________________________________

    Het is de tijd van de Marauders op Hogwarts. James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus, Bellatrix, Narcissa, Lucius, Frank, Alice en nog velen anderen het zevende jaar op school. Uiteraard is dit voor hun allen een zeer belangrijk jaar. Dit jaar doen ze namelijk examen. Voor iedereen is dit natuurlijk erg spannend, al denken ze er allemaal toch anders over. Sommigen vinden het erg belangrijk en denken al aan de toekomst, anderen maakt het helemaal niets uit. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk ook allemaal om lol maken om een leuk laatste jaar te beleven. Wat zijn de Marauders nu wel niet van plan? Hoe zit het met de verliefdheden tussen de scholieren? Nu het het laatste jaar is, durft iedereen nu dan eindelijk te zeggen wat hun op het hart ligt? Kan iedereen de school met opgeheven hoofd verlaten of houden de leerlingen alleen maar negatieve herinneringen aan hun schooltijd over?


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Vakkenkeuze:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit Gryffindor.
    Vrouwen:
    X Lily Evans ~ 1.5 TheHagingTree
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    X Marlene Amy McKinnon ~ 1.4 ComingToTheTree
    X Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    X Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    X Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    X Brooklyn Alexia Belladonna ~ Superheroes
    X Narcissa "Cissy Black ~ 1.5 TheHangingTree
    X Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    X Melissa 'Mel' Green ~ 1.10 AreYouAreYou

    Mannen:
    X James Potter ~ 1.4 WhereITold
    X Remus John Lupin ~ 1.1 Lizor
    X Sirius Orion Black ~ 1.5 ComingToTheTree
    Gereserveerd ~ Peter Pettigrew ~ 1.15 Stylinsexual
    X Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    X Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte
    X Gereserveerd ~ Logan William Phellon ~ 1.11 Superheroes
    X Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook
    X Nathaniel Edgar Hayes ~ 1.8 Squib
    X Lucius Malfoy ~ 1.14 MetUpAtMidnight

    Quidditch Teams:
    Gryffindor:
    Captain: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ James Potter ~ 1.4 WhereITold
    Chaser: ~ Sirius Black ~ ComingToTheTree
    Chaser: ~ Gereserveerd ~ Camilla Alyssa Lynn Lancaster ~ 1.7 MetUpAtMidnight
    Beater:
    Beater:
    Keeper: ~ Archibald "Archie" Cleaver ~ 1.3 NecklessOfHope
    Seeker: ~ Sylvester Lance Toye ~ 1.3 Perconte

    Huffelpuf:
    Captain: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jessenia Melike Demirci ~ 1.7 Squib

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser: Alyth Sorcha Nicceasain ~ 1.7 Requille
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Evelyn Imogen Rozaky ~ 1.7 WhereITold
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Jason Simon McCartney ~ 1.6 CaptianHook

    Slytherin:
    Captain: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Demetria "Demi" Ariadne Westlize ~ 1.5 CaptianHook
    Chaser: Narcissa black ~ 1.5 TheHangingTree
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Quidditch commentator:

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.


    Regels:
    - Er is een minimaal aantal woorden van 200 woorden per post. Dit moet haalbaar zijn.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon. Als je een tweede personage neemt, weet dan wel zeker dat je genoeg tijd hebt voor beiden.
    - Alleen TheHangingTree en WhereITold mogen topics aanmaken.
    - Hou het gezellig!
    - Iedereen zit in het zevende jaar, dit is om het onbeseft buitensluiten van anderen te voorkomen.
    -16+ mag, maar zet het wel in een spoiler of met een waarschuwing erbij voor de personen die het liever niet lezen.
    - Zonder toestemming mag je geen personages van anderen besturen.
    - Houd jongens en meisjes zo gelijk mogelijk.
    - Ondanks dat de personages in het echt niet allemaal even oud zijn, spelen we in deze rpg dat de personages in de beginpost even oud zijn.
    - Je mag bestaande personages kiezen, maar je mag ook niet bestaande personages aanmaken.
    - Geen ruzie, in de rpg mag natuurlijk wel.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 23:56 ]


    She was always looking for more..

    Superheroes schreef:
    Mag ik een meid in Ravenclaw?


    Yes


    -

    Wanneer zijn jullie van plan om te beginnen? Ik heb mijn rol nog niet helemaal af alleen nog het innerlijk, maar het is handig om te weten wanneer hij ongeveer af moet zijn (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Wanneer zijn jullie van plan om te beginnen? Ik heb mijn rol nog niet helemaal af alleen nog het innerlijk, maar het is handig om te weten wanneer hij ongeveer af moet zijn (:


    Wanneer we beginnen staat nog niet vast maar we willen zo snel mogelijk beginnen. Zoals je ook in de regels kunt lezen blijven reservaties 4 dagen staan, als dat echt niet gaat lukken kan je wel wat langer krijgen.


    -

    Brooklyn Alexia Belladonna
    ''Brooke'' of ''Lynn''





    • Leeftijd • Ze is zeventien jaar oud en verjaart op de vijfde van mei.

    • Afdeling • Ravenclaw. Maar de hoed twijfelde tussen Ravenclaw en Gryffindor, en uiteindelijk is het wel de afdeling van Rowena geworden.

    • Bloedstatus • Volbloed. De familie Belladonna is een eeuwenoude volbloed tovenaarsfamilie die allemaal in verschillende afdelingen kwamen. Haar ouder zaten in Gryffindor en Hufflepuff. Maar haar grootouders zaten in Ravenclaw en Slytherin. En zo zijn dus ook haar andere familieleden niet allemaal in één afdeling geplaats op Hogwarts, zoals bij de meesten, maar in verschillende.

    • Uiterlijk • [FC: Shelley Hennig] Brooklyn haar halflange lokken hebben een donkerblonde kleur, wat je kunt zien als gewoon blond maar ook als lichtbruin. Over het algemeen draagt zij ze los, maar soms draagt ze het in een lage knot of in een staart. Het ligt er maar net aan wat ze moet doen en waar ze zin in heeft. Haar ogen hebben een diepgaande bruine kleur en ze staan meestal neutraal, maar met een twinkeling. Deze ogen worden omringd door lichtbruine wimpers waar Brooklyn dus altijd zwarte mascara op doet. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht roze kleur en soms kleurt zij deze rood. Brooklyns huid is redelijk licht en verkleurt ook niet erg snel, niet dat zij dit erg vindt. Lang is ze ook niet echt --of je noemt 1 meter 65 lang. Maar aan hakken dragen doet ze niet, Brooklyn noemt deze marteltuigen en wilt ze ook nooit dragen.
    Meestal draagt ze in haar vrije een spijkerbroek met een simpele sweater, maar een broek met hemdje en leren jack kan het ook nog wel zijn. Of een effen shirt met een geblokt overhemd. Sowieso draagt ze altijd haar vertrouwde, zwarte gympen.

    • Innerlijk • Brooklyn is de rust zelf. Ze is bijna nooit druk en als ze dit is dan moet ze zich heel erg op haar gemak voelen. Het meisje is iemand die met haar vrienden erg veel kan praten over van alles en nog wat. Eigenlijk is ze best verlegen en durft ze ook niet echt een gesprek te beginnen met iemand. Over het algemeen wordt ze beschreven als iemand die meestal wel vrolijk is tegen de rest, maar zich afgezonderd houdt. En dit is ook zo. Ze wilt zich het liefst niet aan te veel mensen binden, want uiteindelijk verlaten ze haar toch, is haar mening. Brooklyn is goudeerlijk en je moet wel heel erg dicht bij haar staan als ze voor je liegt. Haar vertrouwen krijg je niet snel, en als je deze breekt? Dan kun je er een aantal jaren over doen om deze terug te krijgen.
    Ze is best dapper en heeft veel over voor de genen om wie ze nog wel geeft. Als het moet, zal ze wel sterven om hen veilig te houden. Brooklyn heeft een sterke wil en wilt hierdoor ook bijna altijd haar doel bereiken. En als dit haar niet lukt, gaat ze later verder. Pas na drie of vier keer stopt ze met het proberen. Haar mening verandert niet erg heel snel, al ze meestal vanaf de buitenkant laat zien dat ze het met een ander eens is en dit van de binnenkant totaal niet is. Zodra je iets gemeens over haar zegt, krijg je een weerwoord terug. Want hier kan ze écht niet tegen. Ze wordt niet heel erg snel boos, en als ze dit wel wordt dan ben je heel erg ver gegaan.
    Belle is een slimme meid en wilt meestal wel meer leren. Ze is erg goed in het verzinnen van oplossingen.
    Kort om: Brooklyn is een verlegen en rustig iemand met een goed stel hersens, die meestal wel vrolijk is en zich ook niet snel klein laat krijgen.

    • Vakkenpakket • x Charms
    x Defence Against the Dark Arts
    x Transfirguration
    x Anciens Runes
    x Potions
    x Herbology
    x Care of Magical Creatures
    x Divination
    x History of Magic


    • Relaties • Iemand die wilt?

    • Extra • x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:35 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Mag Demetria captain en chaser zijn van het Slytherin Quidditch team?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Mag Demetria captain en chaser zijn van het Slytherin Quidditch team?


    Ja, is goed (:


    -



    Naam:
    Nathaniel Edgar Hayes.
    Hij heeft er echter een hekel aan om Nathaniel genoemd te worden en stelt zich daarom altijd voor als Nathan, zijn tweede naam heeft hij helemaal een hekel aan, hij kan er dus ook niet tegen om bij zijn volledige naam genoemd te worden.

    Leeftijd:
    Nathan werd op 22 maart geboren en is zeventien jaar.

    Afdeling:
    Nathan is een Ravenclaw en het is ook bijna onmogelijk voor te stellen dat hij in een andere afdeling zou passen. Hij is een stereotype Ravenclaw, intelligent, leergierig, competitief in academica maar verlegen en zacht uitgesproken.

    Bloedstatus:
    Nathan is een half-blood, zijn moeder is een pureblood heks maar zijn vader is een half-blood, zijn grootvader aan zijn vaders kant was namelijk een muggle. Hij is dus gewoon opgegroeid in de magische wereld maar is nooit erg direct betrokken geweest met de spanningen tussen sommige purebloods en halfbloods en de muggleborns. Hoewel hij zich hier vandaag de dag wel bewust van is probeert hij zich hier zover mogelijk van verwijderd te houden.

    Uiterlijk:
    [FC: Toby Regbo]
    Nathan heeft een smal gezicht dat gedomineerd word door zijn volle lippen en zijn ogen. Nathan's ogen hebben een aparte donkerblauwe kleur en zijn hierdoor zijn meest opvallende uiterlijke kenmerk. Zijn haar is blond en hoewel het niet echt krult zit er zeker slag in, het valt meestal in zijn gezicht omdat hij er een hekel aan heeft om gel te gebruiken en het nooit goed in model blijft zitten.
    Met 1.84 heeft Nathan een gemiddelde lengte maar hij is heel erg tenger en slungelachtig waardoor hij vaak langer lijkt dan hij is, als hij naast iemand staat die groter is dan hem lijkt hij echter al snel heel erg klein. Hij volgt de regels altijd tot op de punt op en dat geld ook voor de manier waarop hij zich kleed, als hij zijn schooluniform draagt zit het helemaal perfect en in zijn vrije tijd draag hij meestal een bloes met een nette, donkere spijkerbroek.

    Innerlijk:
    Nathan is erg gereserveerd en valt niet erg op. Hij is erg intelligent en hoewel hij het antwoord op de meeste vragen weet zal hij zelden zijn hand opsteken omdat hij bang is dat hij streberig of vervelend overkomt en daarbij geen kansen van zijn medeleerlingen wil ontnemen. Hij is echter wel competitief in academica, hij weet dat hij intelligenter is dan de meeste mensen en is dan ook vast besloten bij de top van de klas te zitten - wat hem ook lukt.
    Hij is de minst waarschijnlijke persoon om te overdrijven of dingen te sterk uit te drukken, hij is het soort persoon dat een orkaan zou omschrijven als een beetje wind omdat hij niet te sterk over wil komen. Conflicten gaat hij als het mogelijk is uit de weg, hij zal eerder zichzelf benadelen dan het risico lopen in discussie met iemand te gaan, heel af en toe voert hij een academische discussie met iemand. Het is voor Nathan moeilijk om gesprekken aan te gaan en hij voelt zich ongemakkelijk rondom mensen die hij niet goed kent, hij geeft er dus de voorkeur om alleen te zijn iets waardoor sommige mensen hem arrogant over vinden komen. Hij voelt zich niet comfortabel met het laten zien van emoties waardoor hij ongevoelig over kan komen. Omdat hij onzeker is over beslissingen die hij zelf neemt volgt hij de regels vaak tot op de punt op omdat hij dan weet dat hij goed zit. Omdat hij zo verlegen en onzeker is is hij een echte volger en hij is geneigd het gedrag van anderen te kopiëren.

    Vakkenkeuze:
    Ancient Runes
    Charms
    Potions
    Arithmancy
    Transfiguration
    DADA
    Herbiology
    Divination

    Relaties:
    Jason Simon McCartney - Vrienden
    Evelyn Imogen Rozaky - Vrienden
    Alyth Sorcha Nicceasain - Vrienden
    Brooklyn Alexia Belladonna - Nathan is verliefd op haar.

    Extra:
    Nathan speelt viool en hij is erg goed maar hij speelt liever niet in het gezelschap van anderen dus soms kan je op verlaten plekken in het kasteel vioolmuziek horen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 21:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    Laat Cissy maar Chaser bij Slytherin zijn. Ik heb geen idee of ze Quidditch speelde maar ik doe het toch.


    -

    Nathan en Jason vrienden Squib?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    TheHangingTree schreef:
    Laat Cissy maar Chaser bij Slytherin zijn. Ik heb geen idee of ze Quidditch speelde maar ik doe het toch.


    Haha, is goed.

    Voor de rest staat iedereen behalve Nathan erbij, maar die zal ik er ook gelijk bij zetten.


    She was always looking for more..

    CaptianHook schreef:
    Nathan en Jason vrienden Squib?

    Sure


    Remember to be ridiculous.

    Haha, veel van de mensen die niet in Gryffindor zitten, hadden en sorteerhoed die twijfelde tussen hun afdeling en Gryffindor^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik beloof plechtig dat ik Sylvester afmaak nadat ik dit hoofdstuk af heb geschreven


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ComingToTheTree schreef:
    Haha, veel van de mensen die niet in Gryffindor zitten, hadden en sorteerhoed die twijfelde tussen hun afdeling en Gryffindor^^


    Ja, jij wilde dat Evelyn cool was en bij Sirius past. Kan je trouwens even kijken wat je van haar vindt? Het lukte niet helemaal zoals ik wilde, but als je het niets vindt merk je in de rpg wel hoe awesome ze is.


    She was always looking for more..

    Burnley schreef:
    Ik beloof plechtig dat ik Sylvester afmaak nadat ik dit hoofdstuk af heb geschreven


    Haha, is goed.


    She was always looking for more..