• Ik heb twee kleine suggesties i.v.m de lijstjes. Zeg maar wat je er van vind!
    1. Een apart promootforum, het zou leuk zijn om ook lijstjes te kunnen promoten. Ik weet niet of het sowieso komt, maar het lijkt me logisch, toch zet ik het even hier :3.
    2. Mij lijkt het handig om je lijstje te kunnen aanpassen zodat het hoogste getal bovenaan komt en nummer één onderaan. Als je bijvoorbeeld een "top tien favoriete liedjes" maakt, dan is het leuk dat het begint met nummer tien en je telkens dichter bij dé favoriet komt, dat is dan een beetje spannend.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 1:12 ]

    Met welke suggestie(s) ga je akkoord?


    I wanna be a wizard!

    Ik vind beide suggesties wel iets hebben, ook al maak ik niet veel lijstjes. Het mag er voor mij wel allebei komen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind beide een goed idee (:

    Voor de eerste suggestie zijn er te weinig promoottopics van lijstjes. Voorlopig staan die naar mijn mening goed in 'overige promoten'. Indien de topics de pan uitrijzen, dan pas vind ik dat we een extra forum ervoor moeten hebben, want nu zou zo'n forum geen/weinig nut hebben.

    Ik ben iemand die het doet met wat die krijgt, dus voor mij is de volgorde in orde. Maar ik kan wel inkomen dat je soms wil kiezen tussen 1-10 of 10-1 of misschien zelfs geen nummer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor het eerst= zie Scandal haar reactie.;)

    Het tweede vind ik wel een goed idee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij zouden er meer promoottopics voor lijstjes gemaakt worden als er een apart forum voor komt, omdat ik, om eerlijk te zijn, ook geen idee zou hebben waar ik ze moest zetten, als ik Scandals reactie niet gelezen had. ^^ Het tweede vind ik ook wel een tof idee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Volgens mij zouden er meer promoottopics voor lijstjes gemaakt worden als er een apart forum voor komt, omdat ik, om eerlijk te zijn, ook geen idee zou hebben waar ik ze moest zetten, als ik Scandals reactie niet gelezen had. ^^ Het tweede vind ik ook wel een tof idee!


    Ik sluit me hier helemaal bij aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tigresse schreef:
    Ik vind beide suggesties wel iets hebben, ook al maak ik niet veel lijstjes. Het mag er voor mij wel allebei komen.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Voor de eerste suggestie zijn er te weinig promoottopics van lijstjes. Voorlopig staan die naar mijn mening goed in 'overige promoten'. Indien de topics de pan uitrijzen, dan pas vind ik dat we een extra forum ervoor moeten hebben, want nu zou zo'n forum geen/weinig nut hebben.

    Ik ben iemand die het doet met wat die krijgt, dus voor mij is de volgorde in orde. Maar ik kan wel inkomen dat je soms wil kiezen tussen 1-10 of 10-1 of misschien zelfs geen nummer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nenya schreef:
    Volgens mij zouden er meer promoottopics voor lijstjes gemaakt worden als er een apart forum voor komt, omdat ik, om eerlijk te zijn, ook geen idee zou hebben waar ik ze moest zetten, als ik Scandals reactie niet gelezen had. ^^ Het tweede vind ik ook wel een tof idee!

    + Ik heb op beide gestemd. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.