• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Louis waardeerde het dat ik mijn excuses aanbood, wat dat betrof had hij me dat goed geleerd. Hij was meer dan fantastisch met zijn mond en dat liet ik zeker merken, maar ik had meerdere verlangens op dit moment en die waren op dit moment sterker dan wat dan ook. Mijn vingers gleden over zijn wangen en ik kreeg de plotse drang hem te proeven. Ik hapte even naar adem toen hij terugtrok en zijn tong nog eenmaal over mijn eikel ging, waarna hij in een ruk overeind kwam en me ruw zoende. Ik sloeg mijn amen stevig om zijn nek en drukte zijn smalle lichaam dicht tegen me aan. Zijn tong drong zonder problemen tussen mijn lippen door en ik kon hem en mezelf erop proeven. Het was heerlijk en ik wilde alleen maar meer hebben. Ik kreunde zacht in zijn mond toen hij in mijn kont kneep en trok een beetje aan zijn haar onder de kus. Niet om hem te domineren, maar omdat ik wel mijn houvast nodig had door het gevoel dat hij me gaf. Langzaam gleden mijn handen toch af naar zijn schouders, rug en bleven daarna hangen bij zijn kont. Ik trok terug uit de kus en keek Louis aan terwijl ik met een paar vingers over zijn ingang ging. "Mag ik?" vroeg ik fluistered aan hem en likte over zijn kaak om mijn punt te verduidelijken. Het was dat ik negen van de tien keer om toestemming bij hem moest vragen en het andere deel een bevel van hem was, anders was ik allang door mijn knieën gegaan en had hem met zijn borst tegen de muur aan gedrukt. Ik vond het nou eenmaal heerlijk om hem op elke manier mogelijk te pleasen, of dat nou met mijn mond of tong was, en naar hem op te kijken en te zien dat hij ervan genoot. Ik beet op mijn lip en kuste vervolgens lichtjes langs zijn kaak, zonder mijn tanden te gebruiken, want als ik nog iets van hem wilde mocht ik geen enkele vorm van dominantie laten zien. Als ik had gekregen wat ik wilde kon ik weer enigszins tegen hem in gaan, het feit bleef dat zijn straffen beter voelde dan als ik de hele tijd braaf deed wat hij van me vroeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Sam interpreteerde mijn heesheid duidelijk niet als angst, want hij ging gewoon verder met zijn geflirt, het werd eigenlijk alleen maar erger. Elke keer als hij naar me fluisterde stokte mijn adem in mijn keel en had ik moeite me weer te herstellen. toch wilde ik niet wegrennen. Ik wilde bewijzen dat ik me ook zonder Harry kon redden in deze wereld. Op de universiteit lukte het inmiddels redelijk zolang me niet te vaak iets gevraagd werd. Het was dus misschien ook wel eens tijd om het hier te proberen. De intenties van de mensen hier waren misschien anders, maar zoveel anders waren de gesprekken in mijn wereld niet. Hij vroeg om een kus, een echte kus. Ik mocht eigenlijk geen nee zeggen, maar toch wilde ik het wel doen. Het voelde namelijk geheel verkeerd en ik was bang dat het dan echt uit de hand zou lopen. Ik had alleen weinig keus want nog voor ik iets kon zeggen trok hij me tegen zich aan en kreunde in mijn oor, waardoor bij mij alle stoppen door gingen. Ik kon eigenlijk helemaal niets meer behalve verstijfd zitten en hopen dat het snel over zou gaan. De man leek het alleen niet op te merken, want hij ging alleen maar verder. Door zijn hand tegen mijn kruis en zijn tanden in mijn oor liet ik een klein hees gepiep horen, wat mogelijk vertaald kon worden als een kreun, maar dat was het zeker niet. Ik wilde dit echt niet, ik wilde nu weg, maar de man liet me niet gaan. Nee, hij trok me juist naar zich toe en begon me te zoenen, wild en ruw. Ik legde mijn handen even om zijn borst om er zacht tegen te duwen, maar de paniek werd nog veel groter toen hij in mijn kruis bleef knijpen en zijn tong haast mijn strot in duwde. Ik greep naar zijn haren en trok er wat aan, in de hoop hem te stoppen, terwijl ik met mijn tong de zijne probeerde te omzeilen. Op dit moment had ik zoveel spijt dat ik niet had gewacht tot mijn broer terug was van zijn seksescapade, want met Harry hier zou dit niet zijn gebeurt en zou ik straks niet naar een achterkamertje worden gesleept om verkracht te worden, want dat was het meest positieve scenario wat nu nog mogelijk leek in mijn hoofd.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Als ik hem hard zoen drukt hij me stevig tegen zich aan. Hij kreunt in mijn mond als ik in zijn achterwerk knijd en trekt aan mijn haar, waardoor mijn nagels even waarschuwend over zijn achterste schrapen, niet te hard, nog niet, maar als het nodig is weet hij wat hem te wachten staat en ik heb veel meer dan alleen mijn nagels, al heb ik geen verdere spullen, nee, waarschijnlijk kan hij dan ergens mijn tanden verwachten, want daar heb ik wel zin in. Ook Harry's handen gaan naar beneden en bij zijn vraag zou ik eigenlijk nee willen zeggen, ik wil hem onder handen nemen, maar stiekem kan ik nou eenmaal geen nee zeggen tegen de krullenbol, tegen mijn kitten, zeker als hij over mijn kaaklijn likt en deze lichtjes kust. Zo lieflijk en voorzichtig, haast smekend. Dus stem ik in. "Omdat je het zo braaf vraagt, kitten," grom ik en neem plaats, zodat Harry alle bereik heeft. Hem zijn gang laten gaan is niet iets wat ik graag doe. Ik heb graag de leiding en ook nu zal ik hem niet echt de touwtjes in handen laten geven, maar hij heeft toch meer macht dan ik prefereer. En je zou het gek kunnen noemen dat ik me niet aan iets over kan laten maar wel een bottom ben, maar zo werkt het nou eenmaal tussen ons en hier genieten we beiden van - of tenminste, dat denk ik.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Zijn waarschuwing vertelde me dat ik ook niet aan zijn haar mocht trekken en daarom liet ik het los. Ik vond zijn nagels die over mijn kont gingen dan niet erg, het was meer dat ik liever zag dat Louis trots op me was. Mijn handen volgden zijn voorbeeld en lagen na een aantal seconden op zijn achterste. Je kon veel over die jongen zeggen, maar god, over zijn kont kon je geen kwaad woord spreken. Het was dat mijn handen precies groot genoeg waren, maar de meesten zouden hem echt niet zo vast kunnen houden. Nadat ik terug was getrokken uit de kus vroeg ik aan hem of ik mocht, wat een redelijk subtiele hint was dat ik hem uit wilde likken. Ik ging met mijn tong lichtjes langs zijn kaak en kuste er zacht tegenaan in de hoop dat ik toestemming van hem kreeg. Ik glimlachte breed toen ik die toestemming kreeg en drukte nog een kus op zijn lippen om mijn dankbaarheid te tonen. "Dank je, daddy," zei ik netjes voor ik achter hem ging staan en op mijn knieën ging zitten. Dat de grond koud was trok ik me niks van aan, ik moest me alleen focussen op zijn genot. Ik legde mijn handen licht op zijn achterste en spreidde die, waarna ik een kus net bij zijn staartbotje drukte en zo verder naar beneden ging. Met een hand schoof ik zijn string opzij en ging met mijn tong verderlicht, een beetje plagend, over zijn ingang heen. Teasen kon nooit veel kwaad, dacht ik, dus blies ik zacht en ging er nog een aantal keer met mijn tong overheen. Ik deed het langzaam, zodat ik duidelijk kon maken dat hij elke seconde de controle mocht en kon pakken, ik wist namelijk hoe hij erover dacht om niet de macht over me te hebben. Die zou ik hem nooit volledig uit handen willen nemen. Om Louis uit te testen wat hij wel en niet op dit moment tolereerde likte ik voorzichtig in hem en proefde zijn warmte. Ik liet hem met een hand los en hield hem met de ander nog gespreid, zodat ik even terug kon trekken en mijn vingers nat genoeg kon maken. Snel, om ongemak te voorkomen, was mijn tong terug waar die eerder was en voegde er een vinger in hem aan toe. Zo kon ik hem net iets makkelijker oprekken, al was dat Louis nooit erg lastig gezien hoe vaak hij al een bottom was geweest en het aantal keer per dag.


    Because I love him, do I need another reason?

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Marcel deed eigenlijk niet veel, en dat irriteerde me wel een beetje. Ik probeerde een reactie bij hem uit te lokken, zelfs toen ik hem hard en ruw zoende en mijn tong bij hem naar binnen drong en ik hard in z'n kruis kneep, bleef hij daar als een standbeeld zitten, maar dan was je bij mij aan het verkeerde adres. Ik had aandacht nodig en als ik ergens mee begon, dan moest ik het ook afmaken. Hij probeerde me weg te duwen, maar ik hield hem stevig bij z'n shirt vast en ik beet nu harder in z'n lip en toen hij aan mijn haren trok, kreunde ik in z'n oor. 'Kom op Marcel' fluisterde ik hijgend, 'Heb plezier, plezier met mij' Mijn hand verdween onder onder z'n blouse en het maakte me echt helemaal niks uit dat iedereen het kon zien wat ik aan het doen was, maar ik wilde gewoon een pleziertje beleven en dat Marcel toevallig in de buurt was, ja, het had net zo goed iemand anders kunnen zijn. 'Kom op Marcel' Ik kuste z'n nek en langzaam zoog ik het vel omhoog en ik likte er nog overheen. 'Ik durf te wedden dat er nog nooit iemand je zuigzoen heeft gegeven, of wel soms babe'? vroeg ik hem toen met een grijns en ik zette mijn lippen nu aan de andere kant van z'n nek en zoog daar ook langzaam het vel omhoog en ik beet er toen even in. Mijn hand lag op z'n borst en kroop omhoog en vond toen een van z'n tepels en ik kneep er in, niet te hard, niet te zacht, al had ik het ook harder kunnen doen. 'Ben je nog maagd Marcel'? vroeg ik hem toen met een gemene grijns en ik kneep nog eens in z'n kruis, 'Ik hou van jongens zoals jij, heerlijk strak' fluisterde ik hees in z'n oor, 'Laten we een gokje wagen huh'? Ik likte langzaam over z'n oorlel en beet er toen zachtjes in.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik stribbelde zo goed en zo kwaad als het ging tegen, maar Sam leek er duidelijk geen boodschap aan te hebben. Hij werd eigenlijk alleen maar ruwer met me. Uiteindelijk trok ik uit wanhoop aan zijn haren, maar aan zijn kreunen te horen vond hij het alleen maar prettig. Zijn woorden zorgden ervoor dat mijn ogen groot werden, maar er leek niets te zijn wat deze man kon stoppen in zijn zoektocht mijn onschuldigheid af te nemen. Nu was er wat voor te zeggen dat ik weinig onschuldig was, gezien ik uit de kleren ging voor geld, maar goed, zo voelde het voor mij niet. Mijn ogen werden alleen maar groter toen hij aan mijn nek begon te zuigen en mierzoete stoute woordjes fluisterde. Niet veel later was het punt dat mijn lichaam me in de steek liet en me verraadde. Precies het moment dat hij aan de andere kant van mijn nek begon te zuigen en tegelijkertijd in mijn tepel kneep. Een hese lage kreun rolde over mijn lippen, niet heel hard, maar hij zou het vast horen. Dat was ook het punt dat ik het laatste sprankje hoop gered te worden door Harry opgaf. Mijn ontmaagding zou gebeuren in een achterkamertje van een stripclub, door een man die me ertoe had gedwongen en die duidelijk niet zacht met me zou zijn. Hij zou het waarschijnlijk ruw van me afnemen door me te verkrachten en me dan achterlaten om straks alsnog mijn act te moeten doen. Ik voelde me nu al smerig. Voorzichtig pakte ik zijn hand van mijn kruis en vouwde mijn beide handen er omheen. "Wat u wil, meneer." zei ik beleefd en duidelijk met een gebroken ziel. Ik keek hem recht aan, met mijn grote groene ogen en gaf hem een zacht kneepje in zijn hand als teken dat ik mee zou gaan. Ik kon toch niets anders. Hij was veel sterker dan ik was en legde me met gemak zijn wil op. Ik kon er alleen maar in meegaan. Als ik nu meer ervaring had gehad, zou alles misschien makkelijker zijn gegaan, had ik hem misschien wel kunnen weerhouden van dit alles, maar ik was maar een onzekere maagd in een stripclub, dus dat alles was voor mij even waar als luchtkastelen.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Harry bedankt me netjes en het feit dat hij er daddy achteraan plakt doet me even rillen, ik vind het heerlijk als hij me zo noemt, absoluut. Hij is voorzichtig als hij begint en mijn billen uit elkaar duwt, een kus word op mijn staartbotje gedrukt en mijn string word opzij geschoven, waarna zijn tong over mijn ingang glijd. Zachtjes word er geblazen en opnieuw ril ik om zachtjes te grommen. Zijn tong gaat naar binnen en ik maak zachte geluiden, de zijkant van mijn duimbot bij mijn mond om hierop te bijten, zodat ik niet al teveel lawaai maak. Even is het stil, maar dan neemt zijn vinger plaats. "C'mon baby," grauw ik nu ongeduldig. "Je wou me toch zo graag proeven, laat daddy dan ook eens voelen waarvoor je smeekte." Ik wil niet dat hij alles overneemt, hij moet nog altijd mijn orders volgen, maar dat betekend niet dat op momenten dat hij wat meer speelruimte heeft hij rustig aan hoeft te doen. Al vind ik het zeker wel fijn dat hij laat merken dat hij het niet over zal nemen, dat ik zijn daddy blijf. En natuurlijk, het feit dat we nu een soort van iets hebben is nieuw en vreemd voor ons beiden (voor mij in ieder geval wel) maar ons 'ding' is sowieso niet helemaal normaal. Wij zijn geen doorsnee mensen met normale banen en normale sexdrives, wij hebben geen normale behoeftes en verlangens. Nee, wij doen het graag vaak en hard. En als dit ons voldoening geeft vind ik niet dat mensen daar op aan hebben te merken.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Persoonlijk vond ik het maar niks dat Louis zichzelf probeerde te dempen. Ik wilde hem horen, luid en duidelijk, want er was niets waar ik meer van genoot dan hem voldoening geven. Misschien was dat vreemd, maar mijn gedachtegang was nou eenmaal een raadsel, ook voor mezelf. Zo werkte het tussen ons en daar had ik geen enkel probleem mee. Om hem uit te testen haalde ik mijn tong kort weg en likte over mijn vingers zodat ik er een zonder enkele moeite bij hem naar binnen kon brengen. Dat nam Louis me niet in dank af, hij klonk erg ongeduldig en hij had nog gelijk ook. Met schuldbewuste ogen keek ik hem aan en legde mijn hand terug op zijn originele plaats. Mijn tong hervatte waar ik net mee bezig gaf en in een automatisme kneep ik in zijn achterste, want wie had nou de zelfbeheersing om dat te kunnen laten. Sneller dan eerst ging mijn tong over zijn ingang heen en om een, hopelijk, heftigere reactie uit te lokken nipte ik er kort aan met mijn tanden. Ik grijnsde lichtjes voordat ik weer in hem likte en zijn wanden afspeurde. Ook als ik mijn vingers niet mocht gebruiken kon ik het volgens mij nog best voor elkaar krijgen hem voor te bereiden, al betwijfelde ik of we genoeg tijd hadden voordat hij op het podium moest staan. Dat was het nadeel dat Louis als eerste moest, maar omdat ik hoogstwaarschijnlijk daarna moest bespaarde me godzijdank dat ik hoefde te zijn hoe Sam mijn daddy met zich meesleurde. Met die gedachte in mijn hoofd gromde ik zacht en deed ik nog beter mijn best om die zalige geluiden uit de kleinere jongen te halen en hem te laten weten dat niemand het beter kon doen dan ik. Hij had niet voor niets me zijn kitten gemaakt en die naam wilde ik waarmaken door nu mijn tong voor me te laten werken. Ik trok even terug en likte van zijn ingang naar beneden, bij zijn ballen en zoog heel zachtjes aan de extreem sensitieve huid. Vanonder mijn wimpers keek ik naar hem op om aan zijn uitdrukking te kunnen zien of ik het goed deed en likte langzaam omhoog naar zijn ingang, dat meerdere malen om het effect zo mogelijk erger te maken. Ik wilde dit zo gedenkwaardigs maken dat Louis er niet eens over dacht om seks te hebben met die man zonder mij duidelijk aanwezig in zijn achterhoofd te hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Nu zijn tong sneller beweegt creëer ik ook hardere geluiden. Een harde kreun eolt over mijn lippen en ik bijt op de knokkel van mijn duim om een volgende tegen te houden. "Ja, kitten. Ohh." Het is heerlijk, absoluut. En ik geniet er ook echt van. Maar toch ben ik er bniet veel latr klaar mee, ondanks de extace die het me doet voelen. Ik sil hem dit laten voelen, maar ik weet dat we geen tijd meer hebben. Dus grauw ik zachtjes een "genoeg," om me daarna half om te draaien - het werk heeft me enigszins lenig gemaakt - en twee vingers onder zijn kin te leggen. En korte kus word op zijn mond geplaatst, uit bevestiging dat hij het goed heeft gedaan. Mijn hand glijd even naar beneden, naar zijn geweldige geslacht, en mijn vingers glijden hier even overheen, ze zijn geoefend en weten zelfs met de simpelste dingen de juiste plaatsen op de juiste manier te raken, ze weten precies hoe ze het efficiëntst zijn, maar roxh gaan ze niet verder en trek ik mijn hand terug. "Neem me, laat me voelen waarom je daddy's kitten bent." Harry kan ne gek maken, sinpelweg door zich aan me over te geven, simpelwrg door geluiden te creëren, sinpelweg door Harry tr zijn.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het gaf me al zoveel voldoening om Louis te horen kreunen en dat hij zelfs moeite moest doen om zichzelf stil te houden. Ik maakte een tevreden geluidje terwijl mijn tong over zijn gevoelige huid gleed en hij mijn naam kreunde. Nou ja, niet echt dan, maar ik was wel zijn kitten. Als het moest kon ik zo doorgaan tot hij kwam en ik zou niet klagen, want ik vond het nog altijd heerlijk om dit voor hem te doen. Dat bleek niet helemaal nodig te zijn, hij zei dat het genoeg was en ik keek wat teleurgesteld naar hem op. Toch deed ik wat Louis zei en trok terug, om langzaam weer overeind te gaan staan. Gewillig kuste ik de kleinere jongen terug en glimlachte tevreden, blij dat ik het goed had gedaan. Het had namelijk maar weinig zin als ik hem niet kon geven wat hij absoluut verdiende. Mijn handen lagen lichtjes op zijn heupen en ik sloot mijn ogen toen ik zijn kleine hand bij mijn lengte voelde. Om die weinige aanraking kreunde ik al zachtjes, Louis wist gewoon precies hoe en waar hij me aan moest raken. Ik kon weer nomaal ademhalen toen hij zijn handen weghaalde en ik humde zacht tegen zijn hals aan als antwoord op zijn woorden. Zeker weten dat ik dat hem ging laten voelen. Hij hield van ruw dus ruw kon hij krijgen, ook al liet ik mezelf nooit helemaal gaan omdat hij degene bleef die alles in de hand had. Ik drukte mijn top tegen zijn ingang aan en stootte toen in een keer hard bij hem naar binnen, waarna ik even stil hield om hem toch even zich aan te laten passen en mijn lippen tegen zijn nek kon drukken. Deels om mezelf te dempen en deels omdat ik gewoon de smaak van zijn huid miste. Louis had zo'n zoete geur en smaak om zich heen en het was bedwelmend, als een drug. Ik kwam in beweging en stootte telkens hard en diep in hem, in van wat ik wist de goede hoek om zijn prostaat te raken. Een hand liep zijn heup los en reikte om zijn smalle middel heen om hem in ritme met mijn stoten af te trekken, hij wist dat hij mijn hand zo weg kon slaan zonder dat ik klaagde, maar ik wilde hem alles geven wat ik kon geven. Zachte kreunen van puur genot werden gesmoord door zijn nek en schouder en ik smachtte om hem te kunnen zoenen, al moest voorkomen dat ik te opdringerig overkwam, dat ging hij namelijk niet op prijs stellen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik flirte met Marcel, ik deed er alles aan om hem over te halen, om een beetje plezier met mij te hebben. Het leek me aardig te lukken of ik wilde het gewoon niet horen en zien dat hij eigenlijk niet wilde en dat hij eigenlijk doodsbang voor me was. Ik moedigde hem aan om een beetje plezier te maken, om z'n grenzen over te gaan, om z'n onzekerheid aan de kant te zetten en misschien pushte ik hem wel te veel, maar ik moest hem zo ver krijgen. Dat was mijn doel voor deze avond, om de meest onzekere jongen over zijn grenzen heen te laten gaan. En toen ik hem hoorde kreunen omdat ik hem in z'n nek zoende en daar een zuigzoen plaatste en tegelijkertijd in z'n tepel kneep, was dat een heel mooi geluid en had ik hem zo ver. 'Oh Marcel, gooi het eruit' fluisterde ik hees in z'n oor en opnieuw gaf ik hem een zuigzoen, maar deze ging heel wat ruwer dan de vorige twee die ik had geplaatst en ik beet even in z'n huid. Hij keek me aan met glinsterende ogen toen ik zei dat we een gokje moesten wagen en vond alles prima, wat ik maar met hem wilde doen. Mijn hand lag tussen zijn beide handen en even leek hij zo fragiel, maar ik had geen spijt dat ik dit zou gaan doen. Harry was nergens te bekennen, die zou z'n broertje niet kunnen redden en als hij hem terug zou zien, zou hij geen maagd meer zijn en Will was ook nergens te bekennen. Ik kon ongestoord mijn gang met hem gaan. 'Kom mee baby' fluisterde ik met een grijns in z'n oor en ik gleed van mijn kruk af en trok Marcel, misschien iets te ruw van z'n kruk af en ik trok hem naar me toe en ik hield hem dicht bij me, zodat hij niet kon ontsnappen, mocht hij daar aan denken. 'We gaan plezier hebben Marcel' fluisterde ik in z'n oor en ik liep richting een van de kamertjes, waar ik al zo vaak was geweest. 'Dit word de beste avond van je leven' Ik duwde de deur open en trok Marcel naar binnen en ik keek nog even van links naar rechts en sloot toen de deur. Ik trok Marcel naar me toe en ik liep met hem naar het bed. 'Dit word geweldig baby' fluisterde ik hees in z'n oor. Aan later dacht ik niet. Het was nu alleen Marcel en ik.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Sam reageerde redelijk sterk op mijn reactie op zijn zuigzoen. Ik kon er niets aan doen, hoe hard ik ook tegen hem vocht. Hij was gewoon te sterk en had veel te veel ervaring. Ik kreunde nog eens door zijn derde en wel hele ruwe zuigzoen, waardoor er ook wel een kleine piep van pijn achteraan kwam. Ik keek hem aan en nam zijn hand in mijn handen, waarna ik hem vertelde dat ik alles zou doen wat hij wilde. Al mijn hoop op redding was weg. Will was vast bezig, Niall kwam me echt niet redden, en Harry was vast nogsteeds te druk met zijn vriendje. Je kon me namelijk veel wijs maken, maar niet dat die twee geen gevoelens voor elkaar hadden. Al snel trok hij me van de stoel, wat me net iets te snel ging, waardoor ik bijna over mijn eigen benen struikelde. Toen ik me eenmaal herstelt had werd ik duidelijk gedwongen haast tegen hem aan te lopen tot we in een van de kamertjes waren en hij de deur sloot. Hij gaf me geen enkele kans te ontsnappen. Hij had me gezegd dat dit de beste avond werd van mijn leven, maar ik had eerder het gevoel dat dit de beste nacht van zijn leven zou worden. Ik vond dit namelijk maar niets. Mijn hartslag was door het dak, mijn ademhaling was enorm oppervlakkig en ik trilde haast van angst. Ik voelde me langzaam zwak worden, waardoor ik op het luxe uitziende hemelbed moest gaan zitten om niet te vallen. Ik wilde niet weten wat hier allemaal was gedaan, wat mijn broer hier allemaal had gedaan. Ik kon het me niet voorstellen en wilde dat ook niet. Nu zat ik hier op dit gore netjes opgemaakte bed in deze sensueel verlichtte kamer en keek op naar de toch redelijk grote en erg sterke man die me waarschijnlijk aan stukken zou rijten en niets van me heel zou laten nu hij de kans had een keer een maagd te nemen in een stripclub met alle mogelijkheden die zijn hartje hem maar begeerde. Hierdoor kroop ik nog iets meer in elkaar. Het liefst zou ik verdwijnen, maar waarschijnlijk zou ik straks compleet onbedekt en enorm kwetsbaar hier op het bed liggen. Het was alleen nog aan zijn genade wanneer dat zou zijn, maar ik gokte erop dat het niet lang zou duren. Iedereen wist dat als een werknemer hier een lange broek droeg, die afscheurbaar waren, en veel meer dan bretels en een overhemd met een string droeg ik niet. Nu keek ik dan angstvallig afwachtend naar de man, wachten op het punt dat hij mijn maagdelijkheid zou nemen.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Het aanblik op Harry, met zijn handen op mijn heupen en zijn ogen gesloten, met dat gezicht can genot, het is prachtig, absoluut. Het liefst zou ik het vastleggen, het is misschien wel het mooiste plaatje wat ik ooit heb gezien. En met plaatje ben ik mijn volgende woorden zeker. "Ik geef al om je." Ik heb hem verteld dat ik van hem zou kunnen houden, met de tijd en ik weet nu dat het begin gemaakt is. Ik weet niet hoe het is om van iemand te houden, maar het gevoel dat ik door dit aanzicht krijg is uniek en geweldig. Harry komt in één keer naar binnen, hard. Hij houd zijn onderlichaam even stil, maar zijn lippen niet, die drukt hij in mijn nek, daarna brgint hij te stoten en sluit zijn hand mijn lid, een hand die ik al snel wegsla, nee, Iik hen de leiding en ik plezier hem waar ik dat kan, niet andersom. Het liefst zou ik hem bereiden, voor net dat beetje meer macht, maar omdat dit ook heerlijk is kreun ik enkel. "Oh. God, baby, zo ja, harder." Mijn heupen bewegen mee Iin zijn ritme en mijn hand heb ik maar weggehaald, die pogimgen het te smoren waren tamelijk hopeloos en daarbij weet ik dat andermans gekreun als muziek in de oren kan zijn.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Een idioot brede glimlach vormde zich om mijn lippen om de woorden dat hij om me gaf. Ik kon niet meer dan dat van Louis vragen op dit moment en het feit dat hij me niet zag als alleen een speeltje voor op het werk en soms daarbuiten maakte me al intens blij. Bijna vergat ik zijn orders op te volgen, maar ik moest bewijzen dat niemand hem zo kon laten voelen als ik, dus deed ik er niet al te zacht over om in hem te stoten. Daarna bleef ik deels onbeweeglijk om hem even de tijd te geven, al drukte ik mijn lippen stevig in zijn nek om die iets te doen te geven. Ik kwam in beweging en deed mijn best voor hem, diep, hard, precies zoals ik wist dat Louis lekker vond. Proberend of ik hem in deze staat wat meer kon flikken sloot ik mijn ene hand om zijn lid, maar die werd bijna meteen al door hem weggeslagen, wat mij zei het niet nog eens te proberen zonder dat hij het vroeg. Zijn kreunen werd steeds luider en het was bijna een opluchting dat hij zichzelf niet meer probeerde te dempen. Hij klonk namelijk fantastisch, bijna net zo goed als hij voelde. Onwillekeurig zette ik mijn tanden in zijn schouder. Ik kon er niks aan doen, het was ongelofelijk hoe hij me deed voelen en zijn halve smeekbedes en bevelen effect hadden. Zoals hij wenste zette ik zoveel kracht als ik mezelf toe kon laten zonder hem pijn te doen. "Daddy, je voelt zo goed," kreunde ik naast zijn oor en ik moest er bewust op letten dat mijn mond niet openviel in puur genot. Mijn ogen kneep ik dicht omdat het nogal overwelmend was en ik gaf Louis zoveel als ik kon. Zonder het te merken fluisterde ik hoe mooi hij zo wel niet was en dat ik van hem hield. Het ontglipte me gewoon en ik hoopte vurig dat hij het niet had gehoord of het gewoon negeerde, want het laatste wat ik wilde was opdringerig overkomen en hem daarmee wegjagen. Ik wilde hem heus zijn tijd geven om dingen uit te zoeken en ik had genoeg geduld, het was gewoon zo ontzettend moeilijk om mijn gevoelens voor me te houden als ik een jongen als hij binnen handbereik had.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Hij stoot hard, komt diep in me en zijn tanden zet hij in mijn schouder. Ik grom en draai me om, mijn adem slaat tegen zijn huid. "Daddy zal zijn kitten nog eens laten voelen wat bijten is," grauw ik voor ik mijn tanden hard in zijn huid zet en met mijn vingers in zijn heupen knijp. Zijn gekreun is prachtig, de 'daddy', het klinkt zo heerlijk uit zijn mond. Dat hij zegt hoe mooi ik wel niet ben, het klinkt gek, ik ben het niet gewend als mensen dat zeggen en al helemaal niet op zo'n manier, helemaal niet tegen mij en uit zijn mond is het raar. Maar wat daarna komt, dat hij van me houd, het doet me naar adem happen. Ja, hij zei het eerder, in zijn uitbarsting, maar dat was toch een beetje anders, dit was een bevestiging. Ik slik, ik weet niet of ik het terug kan zeggen, ik weet niet hoe het is om van iemand te houden, misschien hou ik wel van hem, maar het is te vroeg. Ik moet het eerst kunnen uitzoeken, ondervinden, pas als hij het me heeft laten zien, laten zien wat van iemand houden is. Ik grijp zijn heupen vast en dwing hem kort te stoppen. "Nee Harry, jíj bent mooi," fluister ik uiteindelijk. "Het plaatje, met je ogen dicht, het was prachtig, je bent altijd mooi, maar op dat soort momenten zou ik je wel vast willen leggen met penselen en verf, jammer dat ik zo artistiek als een walnoot ben." Vertellen dat ik ook van hem hou, dat gaat nog niet, maar dit is de echte waarheid. "En nu, kitten. Wil ik dat je me klaar doet komen." De eerdere woorden waren zachter en onhandig, dit is weer hard en zelfverzekerd, maar zo ben ik ook wel. Harde seks is mijn wereld, maar zodra het aankomt op gevoel ben ik een blinde kitten. Grappig, gezien hij die van mij is.


    Reality's overrated.